Sobre BenchmarkONE

Hatchbuck es una plataforma integrada de automatización de marketing y CRM cuyo objetivo es ayudar a los usuarios a supervisar y mantener de manera más efectiva a sus clientes potenciales y existentes. Con las herramientas de CRM, marketing por correo electrónico y automatización de marketing todo en uno, los usuarios pueden generar más negocios, organizar sus contactos, aumentar las tasas de respuesta y ver su progreso de un vistazo. Hatchbuck ayuda a estar siempre al tanto de todas las oportunidades de negocio.

A diferencia de otras soluciones de automatización de marketing y CRM comercializadas para pequeñas empresas, Hatchbuck es fácil de aprender y fácil de usar, incluso para los propietarios de pequeñas empresas más ocupados. Se implementa en cuestión de horas, no semanas. También es muy asequible para pequeñas empresas.

Cuando se dirige una pequeña empresa con un presupuesto ajustado, toda ayuda se agradece. Su amable equipo de asistencia siempre está ahí cuando los clientes lo necesitan. Está compuesto por personas reales.

Precios desde:

US$ 49,00/mes

  • Versión gratuita
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  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a BenchmarkONE

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Canadá, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a BenchmarkONE

Imágenes

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Funciones

Funcionalidades totales de BenchmarkONE: 65

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de campañas
  • Análisis en tiempo real
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización de marketing
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campañas de goteo
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Contenido dinámico
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
  • Distribución de correo electrónico
  • Etiquetado
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de modelos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Herramientas de colaboración
  • Informes del pipeline
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Planificación de campañas
  • Planificación de tareas
  • Plantillas de correo electrónico
  • Priorización
  • Programación de campañas
  • Programación de citas
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Seguimiento del ROI
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Supervisión en tiempo real

Alternativas

Customerly

4,6
#1 alternativa a BenchmarkONE
Customerly es una solución de ciclo de vida del cliente para que las empresas orientadas al cliente administren sus...

Insightly

4,0
#2 alternativa a BenchmarkONE
Haz crecer tu negocio más rápido que nunca creando relaciones más sólidas con los clientes y gestionando las oportunidad...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternativa a BenchmarkONE
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#4 alternativa a BenchmarkONE
HubSpot Marketing Hub es una plataforma escalable y todo en uno para marketing de entrada que combina marketing de...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(155)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,2/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,6/5

¿Ya tienes BenchmarkONE?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 155
Veronica Carolina
Calificación general
  • Sector: Seguridad e investigaciones
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Aceleracion de ventas y conexión con clientes

Revisado el 6/11/2022

Puntos a favor

Puedo conectar de una forma más profesional con los clientes así como aplicar campañas de marketing que ayudan a mejorar los números de ventas

Puntos en contra

Funciones pagas y me costo un poco al principio habituarme a las diferentes funciones.

George
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The happy lil' secret in the automated marketing world!

Revisado el 25/7/2018

Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more...

Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more high-valued prospects.

Puntos a favor

Hatchbuck is great. What? I need to write more? ok. It allows you to create or upload documents, you can include them as well as links into emails, and then combine emails into campaigns where they are delivered at preset times. But that's far from all! Hatchbuck monitors the customer's interactions with your email and awards score points (defined by you) for various activities like visting your website, reading an email, downloading a document or clicking on a link. So when you open Hb you can review the current scores and follow up with the prospects who are raising their hands the furthest. But, there's more! Where Hb 'really' excels is in the logic of these campaigns. For example... if you have a campaign for general interest which you are sending to a generic group and a customer evinces particular interest in your offering (clicks or downloads a lot) Hb logic can detect this and move him to a more aggressive sales campaign. Hb can notify you for any specific buying signal. Hb can send the customer (again, automatically) additional materials based on actions ("oh, you like case studies, eh, take a look at this one") . If you do the campaigns correctly Hb is really a 'fire and forget' homing missile. It has a tremendous number of features (searching and segmentation are awesome) and because of its price structure, it really allows a small company to punch waaaay above its weight class. I'm happy!

Puntos en contra

A few things. I'm not crazy about the HTML design tool. (Or, perhaps, I'm a lousy designer?) It seems too old-fashioned. You can get false positives from the lead score system -- especially if you email to high security places like financial institutions whose bots click on everything to test your email for spy/malware. Its awkward to try to call a super high scoring customer who 'appears' fascinated with your content only to learn that he left 6 months ago and the bots are still screening his email. :-(

Chelsey
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Hands down, the best CRM system I've ever used.

Revisado el 12/6/2017

We previously had three systems holding three separate sets of data: Zoho CRM, Membrain, and...

We previously had three systems holding three separate sets of data: Zoho CRM, Membrain, and MailChimp. Now that our data is all together, we're already starting to make it work for us, instead of us working with it. As we're further into the program as well, and we've executed some campaigns and targeted emails, we're getting to know our database. The tag feature is amazing, and helps to give a more real-time picture of where our prospects are at, whether they've been browsing the website, what pages they've visted (and multiple times), etc.

Puntos a favor

The support, hands down. The team at Hatchbuck is amazing, and has answered all of my questions promptly, and helped me to think creatively about how best to use the software. I also love the automation available - the ability to trigger emails, campaigns, tasks, reminders, and deals based on contact actions. The new built-in advanced filtering system is great and makes it easier than ever to segment our database based on location, tags, whether they have an email address or not, and more. We've also used the email reporting to our advantage, helping us to get to know our contacts - what they interact with, what they click on, what they do and don't care about - our database has new life!

Puntos en contra

As we've been in the system more, we're finding that we're not using the "deals" tracker tool as effectively as we could, simply based on the fact that for our specific line of business, we could easily use 3-4 pipelines separately. (We are M&A Advisors/Business Brokerage Advisors, and so we have separate pipelines for Sellers, Buyers, Clients doing Exit Planning, and Valuations). If we were given the ability to have multiple Deals pipelines, it would immediately enable us to keep track of that pipeline.
Additionally, if I could change a couple things, like the ability to automate contact notes within the record the same way that other things can be automated, I would, but this is such a minor thing that I wouldn't count it as a dislike.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Productos farmacéuticos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent CRM for small company

Revisado el 5/12/2019

Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing

Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing

Puntos a favor

I really love Hatchbuck. It has transformed my company in terms of lead tracking and management. It's so easy to set up and use, and is extremely well-priced.

Puntos en contra

The interface to send emails to clients is a bit clunky, and I'd value greater options. There are a few bugs with creating new emails, and formatting. It's hard to see what clients you've communicated with that day.

Alternativas consideradas

HubSpot CRM

Razones para elegir BenchmarkONE

needed a full CRM

Razones para cambiar a BenchmarkONE

Value for money
Michelle
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

The Swiss Army Knife of Marketing Software

Revisado el 10/2/2016

Getting into Hatchbuck is like beginning a new craft and gradually building on your tool set. It...

Getting into Hatchbuck is like beginning a new craft and gradually building on your tool set. It has been a year since we signed up, and our business' marketing activities have matured through a mix of Hatchbuck's offerings and our own strategy development. Hatchbuck absolutely does its part in building a firm relationship between our sales team and our customers.

Importing contacts is a snap. Users can match default columns/fields with columns in imported CSVs, merge contacts with possible matches, manually check the results, and assign tags to the entire import list'even on existing matches. The contact management experience is tailor-fit to your contact database thanks to Hatchbuck's fantastic tagging system. Using custom fields and dozens of tags with a simple "is/is not in tag" and "and/or" tag-linking filter gives you so much control over your entire database.

The VERY user-friendly UI is set up so that beginners can dive into the database and learn the outs and ins through regular use. I found my way around Hatchbuck in just about a day, which would definitely benefit a small business looking for an easy start. I would follow their support team to the ends of the earth. Hatchbuck is backed by a genuinely attentive support team that trained me and later cleared up an enormous importing disaster with more patience and attention I would find in any other support line.

As far as I can see, Hatchbuck plots only Opens and Clicks on the results page for every campaign. It would be so helpful to see Opens, Bounces, Clicks, Unsubscribes, and Complaints as timelines on the same chart area. Hatchbuck's bounce results page allows you to export just the first 1,000 bounce records. However you filter it (by sender, etc.) you will still get 1,000 records. One of our imports had 2,000 bounces and I had to export at least 8 different column-filtered sheets, stick them in a spreadsheet, remove duplicates...

Managing the database can be tricky, but I hope Hatchbuck's development team can introduce a few fixes like mass-editing a default contact field for multiple contacts and automatically tagging contacts as bounces.

The cons definitely counter some of the pros, but in all fairness, our company's email marketing needs can be a little demanding. Hatchbuck and our marketing team have come to work together very well, and I am immensely thankful that I opted for the Live Demo a year ago.

Mostrando 5 opiniones de 155 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre BenchmarkONE

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre BenchmarkONE.

BenchmarkONE ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 49,00/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de BenchmarkONE son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200

BenchmarkONE admite los siguientes idiomas:

inglés

BenchmarkONE admite los siguientes dispositivos:

BenchmarkONE se integra con las siguientes aplicaciones:

Acuity Scheduling, Alchemer, BigCommerce, Bookafy, Chargify, Eventbrite, FluidSurveys, Formstack Forms, FreshBooks, FullContact, Gmail, GoTo Meeting, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, HappyFox Chat, HubSpot CRM, KickoffLabs, LiveChat, Microsoft Outlook, PayPal, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Re:amaze, Rezdy, Shopify, Slack, Stripe, Sumo, SurveyMonkey, Twitter, Typeform, Unbounce, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoom Meetings, appointlet

BenchmarkONE ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica

Categorías relacionadas

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