Sobre Velocify

Velocify es una aplicación de CRM en la nube que incorpora el uso de telecomunicaciones, marketing por correo electrónico, gestión de ventas, gestión de clientes/personal y programación de calendarios; todo dentro de una única plataforma. El panel de control del usuario permite ver informes en vivo sobre la actividad de ventas y las tasas de éxito del personal, tanto presentes como pasadas. Velocify permite generar automáticamente informes personalizados con tus criterios preferidos de creación de informes y análisis.

El algoritmo de ventas incorporado en la aplicación asigna automáticamente ciertos clientes potenciales a miembros específicos del personal y notifica a los empleados por correo electrónico o SMS. Estos clientes potenciales se determinan según la prioridad del cliente y la antigüedad del miembro del personal. El software también reconoce los números de teléfono del cliente y supervisa y graba las llamadas telefónicas con fines de formación y ventas.

El software integra una aplicación de programación y calendario para que todos los usuarios puedan supervisar y planificar reuniones de ventas, días de formación, citas y aniversarios contractuales. Los gerentes también pueden usar esta herramienta para llevar un seguimiento y auditar el éxito de los empleados, así como ver los cumpleaños de los clientes y las ocasiones especiales de venta.

Velocify está totalmente integrado con su aplicación móvil de descarga gratuita. Una vez descargada, los usuarios pueden iniciar sesión con sus credenciales en la aplicación móvil para ver todo el backend del software y la base de datos con total transparencia. Los usuarios también pueden agregar clientes potenciales, editar clientes potenciales, cerrar clientes potenciales, programar reuniones, editar eventos y contactar con clientes/clientes potenciales por SMS, correo electrónico o teléfono.

Precios desde:

US$ 60,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Velocify

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

US$ 60,00/mes

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Las 5 mejores alternativas a Velocify

Imágenes

Velocify Software - 1
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Funciones

Funcionalidades totales de Velocify: 32

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis predictivo
  • Automatización de marketing
  • Automatización de ventas
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes en tiempo real
  • Cualificación de leads
  • Distribución de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de listas de llamada
  • Gestión de llamadas
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de políticas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del rendimiento
  • Grabación de llamadas
  • Informes de ventas
  • Marcador automático
  • Marketing por correo electrónico
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión de ventas
  • Priorización
  • Seguimiento de fuentes
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Supervisión

Alternativas

BenchmarkONE

4,4
#1 alternativa a Velocify
Hatchbuck es una herramienta integrada de CRM, marketing por correo electrónico y automatización de marketing para...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternativa a Velocify
Salesforce Sales Cloud es una aplicación de CRM basada en la nube de Salesforce. Sales Cloud ayuda a los equipos de...

Zoho CRM

4,3
#3 alternativa a Velocify
Zoho CRM es un software de gestión de relaciones con los clientes basado en la nube que ayuda a empresas de todos los...

Close

4,7
#4 alternativa a Velocify
Close es un CRM de implicación de ventas que ayuda a las pymes a convertir más clientes potenciales en ingresos. Close...

Opiniones

Calificación general

4,3 /5
(230)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funciones
4,2/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,2/5

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Mostrando 5 opiniones de 230
Joseph
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Velocify's LeadManager and Dial-IQ are in a Class of their Own

Revisado el 31/3/2014

Puntos a favor

Velocify demonstrates a deep and unique understanding of the fundamentals of lead conversion and the science which goes into it. The research, studies, surveys, and whitepapers behind their solution are extremely valuable resources that helped us implement and improve our best sales practices for optimal results. Specifically, LeadManager paired with Dial-IQ have helped us dial a new lead within seconds, positioning us to be among the first to contact a prospect, and as a result, we have achieved a 90% contact rate we were never able to achieve in the past. The custom and infinite automated lead distribution programs and methods allow us to create a unique and custom sales cycle for each marketing campaign with a combination of automated calls, emails, and SMS text to optimize conversions. This ensures that no leads fall through the cracks and continues to nurture our database. Velocify's performance-based lead distribution and lead prioritization have helped us leverage our best performers, pairing each lead with the most suited sales rep as well as prioritizing our leads to make the most out of both our leads' and salesforce's time and resources. Call scripts, automated emails, and SMS ensure that all sales reps presentations are consistent with our brand. The infinite reporting abilities make our data 100% transparent, allowing us to measure metrics and analyze data in ways we never knew possible. Results, along with Velocify's lead scoring feature, are instrumental in measuring and fine-tuning our contact and distribution strategies, as well as modifying and adjusting our marketing and buying strategy, saving us very valuable marketing dollars. The list goes on and on.

Puntos en contra

If I had to write something in this box, I would say that I can see how some users who are new to Velocify (or who are generally new to sales automation) may feel that certain functionality, such as reporting, distribution, or email capabilities may seem limited or difficult. It is absolutely the opposite, and I feel that Velocify should better educate its clients on how to truly uncover its full potential so that they can unleash its true power. Each of our businesses has unique needs, and the uniqueness of Velocify lies in its infinite customization abilities, which makes it fit each of our needs. Velocify comes built with the most basic, fundamental sales practices and reporting for the beginner. However, as your needs change and experience level expands, Velocify becomes the sales executive's and administrator's playground, a place where you can let your imagination run wild while knowing that automating almost everything is possible and easy. The reporting functionality and transparency's ability to inspect, modify, and fine-tune is second to none.

Todd
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

I enjoy using Velocify and have commended many changes they have made over the years. They...

Revisado el 6/7/2017

See Cons for comments. Thanks for listening.

See Cons for comments. Thanks for listening.

Puntos a favor

Reliable. Quick. The interface is easy to operate and navigate. There are many great features that make lead management a breeze.

Puntos en contra

I would like some improvements personally. Where I would like to see changes is on the dashboard. When I go to the Dashboard it auto sends you to todays day, which is good, but if I go to any other day, say to manage the leads and or push them to another date, when I go back after having changed the calendar date it doesnt leave me on that day to continue my changes... instead it takes me to that days date. Another thing I would like to see you add would be the ability to take one day or even better multiple days and have the ability to move all of the calendar events on that day to another day. The key to our business is time. With all the apps that we do and the little time we have to organize the leads those little things would be tremendously helpful. Again, the ability to take old dates and roll all of those callbacks to a date of choosing would be awesome and even better if we could select several days. Contact me with any other questions at [email protected]

Roxanne
Calificación general
  • Sector: Educación primaria/secundaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Efficient program for outreach and contact tracking

Revisado el 6/7/2017

Overall, the product is good as long as it's drawbacks don't inherently interfere with your needs....

Overall, the product is good as long as it's drawbacks don't inherently interfere with your needs. I also appreciate the improvement efforts they've made in the last 1.5 years that we've been with them and look forward to even more added benefit.

Puntos a favor

I like how easily customized it is to your individual needs everything from reporting to statuses, to action options, to prioritization. I like how it ties into outside phone systems and allows for detailed prioritization when figuring out how to do your day. It has increased the teams outreach efficiency by about 80% compared to last and other system options, went from 13 clicks to 3. Customer service is mostly responsive.

Puntos en contra

How many layers have to be factored in when customizing, but once you know them all it's not that bad, just can't be overlooked. I don't care for the standard reports, or how the system prefers to look at user activity in the same date ranges as the date that a lead is added to the system - disregards work on older leads. While they're making strides on some reporting I've had mostly limited benefit from the Report Hub, and have had many that don't work, where a ticket has to be submitted.

J Stephen
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Client since 2009

Revisado el 7/7/2017

A premium, flexible Lead Management/CRM solution with cutting edge features, fantastic support and...

A premium, flexible Lead Management/CRM solution with cutting edge features, fantastic support and ultra-premium fees and a restrictive pricing structure.

Puntos a favor

Features, performance, and support are superb. Rarely experience downtime and the interruptions in service that do occur are resolved quickly. Very flexible system that can be tailored to exacting specifications and needs. Readily accessible support documents and instructional videos assists users in educating/familiarizing themselves with how to use system features.

Puntos en contra

Price can get prohibitive when adding additional features beyond the basic lead management functions. Per user fees and restrictive contract terms can leave companies with very expensive empty "seats" if the number of active users decreases (especially early in the annual contract cycle). Administrator seats incur all the same fees that basic users do even though few to none of the features being charged for are needed or utilized by Admin.

Rosemary
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Velocify - Your Right Hand Software

Revisado el 6/7/2017

I am very happy with the software and recommend it.

I am very happy with the software and recommend it.

Puntos a favor

Velocify is that the program that works for you, based on your settings. For instance, I am able to make notes and follow up when the client wants to be reached as velocify emails you a reminder to contact them. I am also able to filter search results/settings based on how many times a client was reached or if they are non-responsive. Under each tab (based on your settings) you are able to enter quite a bit of information and required infomation in order for the lead to be saved.

Puntos en contra

Every so often I do see glitches here and there just like you would with any software, but the support team is very responsive and will guide you through the process of fixing any glitches that may arise. They are also able to do screensharing to fix any issue.

Mostrando 5 opiniones de 230 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Velocify

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Velocify.

Velocify ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 60,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Velocify son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Velocify admite los siguientes idiomas:

inglés

Velocify admite los siguientes dispositivos:

Velocify se integra con las siguientes aplicaciones:

Adobe Commerce, Constant Contact, Eventbrite, GoTo Webinar, HubSpot Marketing Hub, Keap, Mailchimp, Marketo Engage, Recurly, SlideShare, iContact

Velocify ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat

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