
Sprinklr
Sobre Sprinklr
Los módulos de gobernanza social y gestión social de clientes de Sprinklr se pueden utilizar para administrar todos tus perfiles sociales desde una única plataforma. El producto de interacción social de Sprinklr se puede utilizar para supervisar y responder al gran volumen de conversaciones que ocurren en múltiples canales de redes sociales. Divide el tráfico de mensajes en colas y establece flujos de trabajo para dirigir las conversaciones hacia los equipos correctos. Etiqueta los mensajes al utilizar macros y reglas personalizadas y, además, visualiza los hilos de las conversaciones.
Usa la información de escucha social de Sprinklr para supervisar la competencia, realizar un seguimiento de la participación del público y medir las opiniones, los estados de ánimo y las tendencias del mercado. La publicación social se puede utilizar para crear, compartir y dirigir contenidos. Las reglas de cumplimiento y aprobación organizacionales y el calendario editorial se pueden utilizar para garantizar el contenido uniforme y la mensajería con personalización de marca. Todo tu contenido obtenido y producido se puede proteger al utilizar el módulo de gestión de activos sociales. Comparte y reutiliza contenidos exitosos y, además, identifica los productores de contenidos y los contenidos con mejor rendimiento.
Sprinklr se puede utilizar para la colaboración en campañas de redes sociales, desde el diseño hasta el lanzamiento. Usa las métricas de informes de múltiples canales para mostrar la efectividad de tus contenidos en el ROI. También puedes usar Sprinklr para desarrollar aplicaciones sociales, así como para supervisar la actividad social desde cualquier dispositivo móvil, en cualquier lugar y momento.
Precios desde:
N/D
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Las 5 mejores alternativas a Sprinklr
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Andorra, Antigua y Barbuda, Anguila, Albania, Austria, Australia, Aruba, Islas Åland, Bosnia y Herzegovina, Barbados, Bélgica, Bulgaria, Bermudas, Brasil, Bahamas, Bielorrusia, Belice, Canadá, Suiza, China, Costa Rica, Cuba, Chipre, Chequia, Alemania, Dinamarca, Dominica, República Dominicana, Estonia, España, Finlandia, Islas Feroe, Francia, Reino Unido, Granada, Guernesey, Gibraltar, Groenlandia, Guadalupe, Grecia, Croacia, Hungría, Irlanda, Isla de Man, India, Islandia, Italia, Jersey, Jamaica, Japón, San Cristóbal y Nieves, Islas Caimán, Santa Lucía, Lituania, Luxemburgo, Letonia, Mónaco, San Martín, Malta, México, Nicaragua, Países Bajos, Noruega, Nueva Zelanda, Panamá, Puerto Rico, Portugal, Suecia, Eslovaquia, Islas Turcas y Caicos, Turquía, Ucrania, Estados Unidos, Ciudad del Vaticano, San Vicente y las Granadinas, Islas Vírgenes Británicas, Islas Vírgenes de EE. UU. y otros 72
Idiomas admitidos
alemán, español, francés, inglés, japonés, portugués y otros 1
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N/D
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Las 5 mejores alternativas a Sprinklr
Imágenes




Funciones
Funcionalidades totales de Sprinklr: 104
Alternativas
SAS Customer Intelligence 360

monday.com

Hootsuite

Marketing 360

Opiniones
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- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Calificación general
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- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
My experience with Sprinklr
Revisado el 11/3/2018
We're able to promptly and effectively respond to all social media inquiries across all of the...
We're able to promptly and effectively respond to all social media inquiries across all of the social media websites we utilize for our business. Along with this, we can quickly pull analytical insights to determine what it and is not working for us.
Puntos a favor
How it combines all social media sites. Rather than having to search through each social media platform, potentially missing key comments by users, Sprinklr brings all of those comments into one, easy to use platform. Additionally, Sprinklr allows you to use tagging, which makes for easy analytical reviews with specific campaigns being currently run as well as comparison to previous campaigns.
Puntos en contra
Still working out some glitches. Instagram direct messages do not currently pull through and that would be very helpful if that was resolved.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Sprinklr is game - All in one social media platform
Revisado el 5/2/2022
It was an amazing experience using Sprinklr and i personally recommend it to have it if not yet in...
It was an amazing experience using Sprinklr and i personally recommend it to have it if not yet in 2022
Puntos a favor
It is fast, accurate & effcient. It understands the current marketing needs
Puntos en contra
Granular permissions level. You have to go through a lot of process if you want to turn on a small option/feature
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
A great product with poor customer support
Revisado el 20/5/2022
Puntos a favor
Sprinklr can fetch real time comments, messages, posts from social media channels into dashboards which help advisors to reply to customer queries and/or concerns. It has extensive reporting and does social listening as well across social media channels where you can fetch posts using particular keywords.
Puntos en contra
Sprinklr can do almost everything but there are sometime few misses. It misses to fetch comments or the numbers in the reporting are sometimes different from actual channel analytics. Their support is a major miss. If something needs extensive troubleshooting, the support will always try to brush it under the carpet and push back.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Otro durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
I don't like it
Revisado el 22/6/2020
I don't usually have to use the software but there are absolutely zero times that I have used 100%...
I don't usually have to use the software but there are absolutely zero times that I have used 100% correct. Very complex but at the same time does not have all tools I need.
Puntos a favor
The only thing I like is that I can see all social media account from the company I work for in the same software.
Puntos en contra
I mostly use for Twitter and the search tool is really bad. There are also some content formats, such as poll, that I can't post with the software, something that makes my life pretty hard.
- Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Sprinklr helps with engagement, listening, and reporting (to name a few)
Revisado el 25/3/2022
Thanks to this platform, it's easier for us to maintain track of our social media communications....
Thanks to this platform, it's easier for us to maintain track of our social media communications. There are other accounts and teams we can keep tabs on thanks to this tool. At the corporate level, this kind of high visibility is beneficial. The messages that work and those that can’t now be identified. Identifying which messages are effective and which are not is beneficial to our research. Using tools that help us analyze how people utilize our channels, we've been able to adjust our messaging strategy to better meet their needs.
Puntos a favor
The Editorial Calendar comes in handy when I'm in charge of a large company's Twitter account. Using it, I'm able to plan outposts for the entire month. Because of the rapid pace of life, it's simple to predict how your day, week, or month will unfold. In addition, Sprinklr makes it simple to monitor your data. The cloning and sharing of posts across several platforms are a big plus for me. I've built up a dashboard to keep track of accounts that might be relevant to my industry. I can quickly plan retweets and respond to posts from this dashboard. Many other aspects about them appeal to me: Your images and videos will be organized in a way that will make it easy to find them when you need them. To reach your specific goals, you can create your boards.
Puntos en contra
The user interface is a bit disorganized. There could be room for improvement in the menu's organization, in my opinion. This was even though I'd previously used other similar sites. This one was very difficult for me to get used to. It's not as user-friendly as Hootsuite, for example. Having a search function available would be a great convenience for users, in my opinion. The process of discovering new features and tools takes a long time for me.
Preguntas frecuentes sobre Sprinklr
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Sprinklr.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Sprinklr?
Sprinklr ofrece los siguientes planes de precios:
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Sprinklr?
Los clientes habituales de Sprinklr son:
201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Sprinklr?
Sprinklr admite los siguientes idiomas:
alemán, español, francés, inglés, japonés, portugués
P. ¿Sprinklr es compatible con dispositivos móviles?
Sprinklr admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Sprinklr?
Sprinklr se integra con las siguientes aplicaciones:
Adjust, Adobe Analytics, Adobe Commerce, Adobe Experience Manager, AppsFlyer, BL.INK, Bazaarvoice, Beckon, Bitly, Bronto Marketing Platform, Canary, Chargify, Domo, FormAssembly, Google Analytics 360, Google Data Studio, Haptik, HubSpot Marketing Hub, Jive, Kochava, LinkedIn for Business, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Marketo Engage, Marketo Sales Connect, MediaValet, Meta for Business, Microsoft Power BI, Microsoft Power BI - BI - JourneyTEAM (Reseller), Oracle Eloqua, Oracle Responsys, PowerReviews, SAP Service Cloud, Salesforce Service Cloud, Shopify, Snapchat, Stripe, Tableau, Trustpilot, Twitter, WordPress, Zendesk
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Sprinklr?
Sprinklr ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia 24/7
Categorías relacionadas
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- Herramientas de marketing en redes sociales
- Software para gestionar publicaciones y suscripciones
- Herramientas de marketing de contenidos
- Herramientas para gestionar redes sociales
- Herramientas de social network
- Herramientas de monitorización de redes sociales
- Software de help desk
- Software de servicio al cliente
- Software de soporte al cliente
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- Software de compromiso del cliente
- Herramientas de promoción
- Software para ventas en redes sociales
- Software de inteligencia competitiva
- Herramientas para medir la satisfacción del cliente