Opiniones de Mindbody

Calificación general
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Opiniones de 2875
- Sector: Medicina alternativa
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Lo recomiendo es súper confiable.
Revisado el 29/10/2023
Hev mejorado en cuestión de coaching atrayendo mas clientes, mejorando mis servicios.
Hev mejorado en cuestión de coaching atrayendo mas clientes, mejorando mis servicios.
Puntos a favor
los programas y guías para conectar con nuestra mente alinear nuestro cuerpo, el personal súper calificado y muy profesional. La plataforma de lo mejor super completa, actualizada, con organizadores, calendario, control de pago, planificador... etc.
Puntos en contra
En sí esta super excelente. Solo le agregaría hacerla más entretenida, más dinámica.

- Sector: Desarrollo de programas
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Muy buena solucion para negocios que requieran reservas
Revisado el 18/10/2023
La usé para un cliente que requería una solución de reservas para su negocio, funciono muy bien,...
La usé para un cliente que requería una solución de reservas para su negocio, funciono muy bien, aunque fue un poco difícil de aprender
Puntos a favor
Tiene amplia gama de funcionalidades, que sirve sobre todo para crear sistemas de reservas
Puntos en contra
Un poco compleja de usar, sobre todo para personas que no tiene mucho conocimiento de sistemas de esta índole
- Sector: Hardware informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Set your mind with Mindbody
Revisado el 1/10/2023
Buena, tiene varias cosas por mejorar pero creo que si siguen así pueden ofrecer una gran solución...
Buena, tiene varias cosas por mejorar pero creo que si siguen así pueden ofrecer una gran solución o ayuda para las empresas o negocios de gimnasia
Puntos a favor
Es un software que es muy bueno y de gran ayuda para empresas o negocios relacionados con el gimnasio,su servicio al cliente es bueno,en general no esta mal
Puntos en contra
Es algo complicado de implementar y de usar al principio lo que lo hace un poco engorroso al principio pero con algo de paciencia se puede implementar y aprender de el rapidamente.
- Sector: Cuidado de la salud mental
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Es adaptable para todo
Revisado el 3/5/2023
Es tu poder transmitirle a tus usuarios como llevar una vida saludable, y sus diversidad de...
Es tu poder transmitirle a tus usuarios como llevar una vida saludable, y sus diversidad de programas de entrenamiento
Puntos a favor
Como puedo mantener el control en mi departamento, y brindarle a mi personal una vida saludable e organizada
Puntos en contra
Compromete al usuario para llevar su rutina, para algunas personas le parece insistencia
Alternativas consideradas
Paychex FlexRazones para elegir Mindbody
El Programa es simple y poco dinamicoRazones para cambiar a Mindbody
Me ofrece mejores servicio, forma facil de uso, diversos entrenamiento acoplado para cada situacion, servicio online de su software eficaz- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 1.0 /10
DESPROTEGIDO TOTALMENTE, ENÓRMES PÉRDIDAS, nada de soluciones a graves problemas, mucha...
Revisado el 20/5/2021
Se decidió comenzar con Mindbody sin haber valorado otras opciones. tiene muchas funciones pero...
Se decidió comenzar con Mindbody sin haber valorado otras opciones. tiene muchas funciones pero ante un problema de funcionamiento no se responsabilizan, Los costes son elevados teniendo en cuenta la falta de soluciones ante fallos graves de su sistema de reservas online. ESPERANDO UNA RESPUESTA Y SOLUCIÓN A LOS PROBLEMAS QUE NOS SIGUEN SUCEDIENDO , me encuentro escribiendo esta valoración después de MAS DE 2 AÑOS COMO USUARIO. Estamos calculando los costes de migrar todo a otra plataforma, hemos desarrollado con consultoras IT integración en crm Bitrix y hemos invertidos varios Miles de Euros en todo el proceso, Facturamos más de 120.000€ al mes a través de este sistema y no tenemos garantias, su contrato no te protege ante fallos, Mindbody no asume responsabilidad alguna en este sentido. PONER TU NEGOCIO Y TU SISTEMA EN UN SOFTWARE QUE NO TE DA SOLUCIONES PUEDE SER MUY PERJUDICIAL, TAL Y COMO NOS ESTÁ SUCEDIENDO EN ESTOS MOMENTOS.
Puntos a favor
El Sofware se decidió implantar por su capacidad de integrar con la web a través de un widget y de la opción de la App, en el mercado existen otras soluciones mucho mejores y más económicas, pero después de 2 años el coste de migrar y reprogramar todo es enorme, ya que contamos con cientos de miles de clientes . ya hemos tenido muchos fallos y un mal soporte por esto estamos valorando abandonar Mindbody, ya que el año 2019-2020 tuvimos serios problemas sin solución con su antigua pasarela de pagos en europa. no procesaba los pagos de nuestros clientes, ellos decían que era culpa de Gateway de pago externo a ellos, pero aún así no nos buscaban solución, perdimos más de 40.000€ en ventas en un periodo de 3 meses. Finalmente el gateway de pago demostró basado en argumentaciones que el error era de Mindbody por su codificación en el tipo de ventas que aparecían como subsecuentes, lo que el banco en España entiende como un servicio de subscripción a través de tarjeta no autorizado y rechaza el pago. además de esto tenían un fallo en ell campo de la dirección del titular de la tarjeta, la cual no tenía límite de carateres o símbolos especiales, los cuales rechazaban las compras pero no indicaba al cliente el motivo, lo cual se traducía en grandes pérdidas para nosotros.
Estuvimos detrás de Mindbody meses, no reconocieron nunca el fallo para no asumir responsabilidad. al mismo tiempo su contrato de deja muy desprotegido. (SI DAN SOLUCIÓN ESTOY DISPUESTO A MODIFICAR MI VALORACIÓN)
Puntos en contra
Su falta de solución de problemas ocasiona enormes pérdidas, en este momento llevamos meses acumulando un FALLO GRAVE en su sistema de reservas online. Actualmente procesamos más de 4.000 reservas mensuales de las cuales aproximadamente 3.000 se basan en nuestro modelo de negocio de reservas online a través de la "branded App" y del widget de la "branded web". Hemos solicitado que revisen y solucionen UN FALLO QUE NOS ESTÁ HACIENDO PERDER CLIENTES CADA DÍA, ADEMÁS DE LA REPUTACIÓN Y LA CONFIANZA EN NUESTRO MODELO DE NEGOCIO. el problema está en que MUCHAS RESERVAS PAGAN Y NO REGISTRA SU CITA, ante esto los clientes ACUDEN A LA CITA PERO NO ESTÁN EN LAS AGENDAS, esto ocasiona unos GRAVES PERJUICIOS Y PÉRDIDA DE CLIENTES , además de las devoluciones .
La vida de un cliente es de entre 1200 y 2400€ , ya hemos tenido problemas con más de 100 clientes en este sentido, lo cual está ocasionando una gran pérdida económica. Ellos siguen sin reconocer el fallo por escrito ni buscar solución, NOS PIDEN QUE INVESTIGUEMOS NOSOTROS PARA DAR CON EL FALLO, Cuando está claro que es su responsabilidad identificar el fallo a partir de los datos que proporcionamos (Clientes, fechas, servicios contratados,...) Seguimos valorando las opciones de migrar a otra empresa, pero los costes de recursos de tiempo para llevar todo a otro sistema que tenga una API que conecte con nuestro CRM y nuestros sistemas web, además de migrar todos los saldos de clientes es algo que no hemos terminado de calcular.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
correcto
Revisado el 24/11/2022
Puntos a favor
Facil de utilizar para las reservas de clases
Puntos en contra
El precio es mas elevado que otras aplicaciones

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Have to use it, but would like to use something better
Revisado el 27/9/2023
Puntos a favor
Mindbody gets the job done. My gyms require me to schedule through it so I'm kind of forced to use it.I do like that I have a few gyms on it which makes it easier to book a few classes at different spots at the same time.
Puntos en contra
I wish the booking could go right into my Google Calender just like a Calendly appointment do or Eventbrite events. When I book in Calendly and Eventbrite, I do not need to click "add to calendar" because it just goes into my calendar automatically upon booking.My pilates studio just switched from Mindbody to Momence and I'm really liking the feel of the new platform. It feels like the platform was built more recently and it's meant for mobile. Whereas Mindbody feels like it was built desktop first and the mobile doesn't have unique sizing or layout. Momence also has a messaging area for my gym to message us with deals and such.Would be ideal if all gyms used Mindbody but instead I have to toggle between apps to book my classes.
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Mindbody delivers for music school
Revisado el 7/11/2023
Puntos a favor
I liked the ability to create multiple classes and the easy student enrollment. They also have great technical support.
Puntos en contra
The software was slightly pricey, however, it is a good all-in-one platform for managing students and classes.
Razones para elegir Mindbody
We needed a management software with more features.Razones para cambiar a Mindbody
We needed a management software with more features than the one we were using.- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 1.0 /10
Mindbody is not for Small Studios - Don't waste your money.
Revisado el 15/10/2024
Mindbody was great when I first opened my business over 10 years ago. However, I would not...
Mindbody was great when I first opened my business over 10 years ago. However, I would not recommend it now to any small business. Mindbody pulled fees out of my account for a studio in Texas that I did not own that had a similar name. Thousands of dollars were taken out and it took months for the money to be received back into my account after their error. I had to call daily to get updates on my overcharged account.
Puntos a favor
It was easy for my clients to book classes on the APP.
Puntos en contra
Small businesses were quickly at a disadvantage to franchises. They had the ability to pay for ads and promos. The APP was continually full of competitors offering big deals. Many small studios including mine eventually left Mindbody to software companies that included an APP for individual studios only. It created customer loyalty.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Great for a larger company
Revisado el 30/1/2024
Support was great and very patient. Not meant for a single therapist to run. Would be better for a...
Support was great and very patient. Not meant for a single therapist to run. Would be better for a bigger company.
Puntos a favor
Booking was easy after the initial set up was figured out.
Puntos en contra
Designed to set up your individual business. Just a lot to learn and many different alternatives to run your business.
- Sector: Servicios para instalaciones
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Poor service, overpriced, don’t use them
Revisado el 12/11/2023
Poor, very poor. In fact how this company is handling Client cancellation is so bad I question if...
Poor, very poor. In fact how this company is handling Client cancellation is so bad I question if it is even legal.
Puntos a favor
Biggest name. Expensive with huge amount of functions one does not know what to do with.
Puntos en contra
Over Pericles, 3-3.5 times the price of competition.
Poor admin support, you get everyone answering your questions without reading into any previous email exchange.
Extensive function but don’t offer the most basic one like sending an automatic payment receipt (invoice) to clients. “Sorry you need to do this manually” not for $470/month, I won’t be.
Impossible to cancel omg, they make you run around like crazy just for a cancellation. If you need to give 30 days notice to cancel, you will need another 30 days on top at least to get through the number of useless emails they keep sending you and the number of security questions they ask is more than a bank would.
- Sector: Artes escénicas
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
A good system that did not work as well for Canadian clients
Revisado el 23/10/2023
Puntos a favor
Customer service was very good. We were able to easily put in our schedules and see the overall picture of our enrollment structure. Tracking clients was well done.
Puntos en contra
Mindbody at the time of our usage did not allow for online registration for clients, payment systems for Canadians not the ability for our clients to have a portal into their accounts to make changes and access information. It was very rudementary in its design. As such we changed systems entirely for ease of business.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Terrible product w/ terrible customer service
Revisado el 30/11/2023
It couldn’t be worse and I feel trapped because moving 1,100 customers to a new product is close to...
It couldn’t be worse and I feel trapped because moving 1,100 customers to a new product is close to impossible.
Puntos a favor
There is one guy, [sensitive content hidden] that works for MBO who’s helpful. Everyone else at MindBody has no idea how to operate or provide guidance on their own product
Puntos en contra
I’ve used MBO for years and it is the bane of our existence. Monthly memento based Martial Arts and Fitness gyms are in dire need of a better product.
Alternativas consideradas
Zen PlannerRazones para elegir Mindbody
I was sold a fake bag of goods. That is correct, MBO lies about their product.Razones para cambiar a Mindbody
The reviews online are managed by MBO making their online reputation far better looking than it sounds be.- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Michelle Bradley
Revisado el 30/9/2024
Awful and not fair. Ive spent 135 a month and I'm not using it. I've tried to cancel now they say i...
Awful and not fair. Ive spent 135 a month and I'm not using it. I've tried to cancel now they say i have this month and next month because i didn't respond fast enough to a email
Puntos a favor
I asked to cancel several times. Because I was not getting any leads .a very expensive booking system
Puntos en contra
I was on market place and didn't get any new leads . And couldn't cancel I'm still trying to cancel.
- Sector: Medicina alternativa
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Worst software , DO NOT recommend
Revisado el 21/10/2023
Incredible waste of time, energy and money for me and clients. Unbelievably frustrating and...
Incredible waste of time, energy and money for me and clients. Unbelievably frustrating and exhausting.
Puntos a favor
Nothing, I wish I could go back in time and reverse ever using them. Over charging, no refunds, billing without consent, no receipts
Puntos en contra
Hours and days of being on hold. Endless glitches with no solution Charges for no reason with no receipt
Alternativas consideradas
JaneRazones para elegir Mindbody
Amazing customer service Excellent seamless software No hidden fees No extra charges without consent Local and relevant customer service No wait timesSoftware anterior
JaneRazones para cambiar a Mindbody
The sales rep was very good and extremely misleading.- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
So stressful
Revisado el 27/7/2024
From the time we signed up, it was a disaster. Very efficient until they got us signed up.
From the time we signed up, it was a disaster. Very efficient until they got us signed up.
Puntos a favor
We thought it was going to make running our business easier but it didn’t.
Puntos en contra
On our first onboard meeting, we realized it wasn’t going to work for our business as we do pamper packages and it didn’t offer that, they have continued to take monthly payments for 6 months after us communicating immediately that it wasn’t the right fit . Month after month, we tried to cancel our subscription but even after our final email from them telling us it was all complete, they still attempted to take our money.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Atrocious
Revisado el 15/6/2024
It worked until it didnt. For a single site studio perhaps its still possible but anyone with no...
It worked until it didnt. For a single site studio perhaps its still possible but anyone with no knowledge on how to find your own solutions do not use this product at all.
Puntos a favor
Works to some extent. Seems to have all the basic functions a CRM should have. But in the most convulated way known to man.
Puntos en contra
A rather long list.
1. Manual release of scheduling if youd like to do a specific release timing. You have to PHYSICAL PRESS A BUTTON in order to have a schedule released at a specific time and date. In a world where CRMS allow you to prebuild a schedule and release it at a specific time and date that you select, having to PHYSICAL PRESS A RELEASE BUTTON makes absolutely no sense.
2. A membership system that makes no sense. Clients arent able to suspend their membership and book for a class until the day the membership is unsuspended. IE if a client suspends a membership until 16th they cannot book for a class on the 17th until the day of the 16th actually arrives. This makes no sense whatsoever when a simple code can fix this.
3. Over promises a products functions. I was sold a Cross Regional product with the promise that my clients can book across studios seamlessly. They could not book without 10 million manual inputs and believe me it was not seamless. After numerous attempts by them to fix it. It to this day is not fixed and they will not let me leave the platform even after being proven that their solution is not work. When told of the issues I am told : " Thats a known limitation and is on the roadmap". No such thing was limitation was made known to me prior to signing.
This list can go on and on and on. If youre reading this and have a desire to have multiple studios or a product that is easy to use / manage. DO NOT USE MINDBODY.
Respuesta de Mindbody
Hi Alexandrew - We're sorry to hear about your experience. It's definitely not what we're striving to deliver. If there's anything that we can do to make your Mindbody experience better, we'd love to continue the conversation directly. We'll also pass along your feedback to our solutions team members for clarification.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Stay away from MindBody Online
Revisado el 1/8/2024
While the software design is lovely. Everything about the company, getting your own data from the...
While the software design is lovely. Everything about the company, getting your own data from the company, how they run, and how they operate are absolutely horrendous and unethical.
Puntos a favor
I appreciate client accounts and organizational setup
Puntos en contra
Their lack of ethics, stealing from their clients by advertising their own products to your client base, the u reliability of the app and scheduler, the unreliability of payment processing, the additional fees from payment processing, the costs, the customer service, gaslighting customers and [sensitive content hidden] to avoid taking responsibility for their failures, etc
- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
A Warning about Mindbody's Services
Revisado el 6/2/2024
A Disastrous Experience with Mindbody. I strongly caution against engaging with Mindbody for your...
A Disastrous Experience with Mindbody. I strongly caution against engaging with Mindbody for your business needs.
Puntos a favor
I strongly caution against engaging with Mindbody for your business needs. The support provided by this company is shockingly inadequate and will leave you stranded when you need assistance the most. When seeking software solutions for your company, robust and reliable support is crucial – an aspect that Mindbody sorely lacks.
The system itself is plagued with numerous flaws that will inevitably disrupt your day-to-day operations. Any initial support you receive during the demo or sales phase is misleading, as it rapidly deteriorates once you've committed to their services. Mindbody's choice to hire overseas support staff results in poor communication and a distinct lack of understanding of their own system.
Attempting to obtain assistance becomes a frustrating endeavor. The overseas support team often puts you on hold while they familiarize themselves with the system's issues before attempting to provide an explanation. Presently, the company fails to provide adequate training and support for the team responsible for assisting you, leaving them seemingly lost. Attempts to escalate the issue and speak with someone senior go unanswered, leaving customers waiting for hours.
Unfortunately, after committing to an annual contract, you'll realize that you've invested considerable time and energy in inputting all your data into a system that proves to be unreliable. Transitioning to an alternative software solution and retraining your team becomes a daunting task, consuming a significant amount of time and effort.
As a busy entrepreneur, I find it impractical to dedicate the time needed to decipher the convoluted information on their website or endure the lackluster customer service. I strongly advise exploring alternative options for your business software needs, as Mindbody may prove to be more trouble than it's worth.
Puntos en contra
I strongly caution against engaging with Mindbody for your business needs.
- Sector: Medios de difusión
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great Features and Easy to use
Revisado el 20/6/2024
Overall, Mindbody software is highly recommended for wellness and fitness businesses seeking a...
Overall, Mindbody software is highly recommended for wellness and fitness businesses seeking a comprehensive solution to manage operations effectively, enhance client experience, and drive business growth.
Puntos a favor
Mindbody software is a robust platform designed to streamline business operations for wellness and fitness establishments. It excels in its comprehensive features tailored for scheduling, client management, and payment processing.
One of its standout features is its intuitive interface, which facilitates easy booking for clients and efficient schedule management for staff. The software supports various wellness sectors including gyms, spas, yoga studios, and more, offering customizable options to suit different business needs.
Puntos en contra
However, while Mindbody offers extensive functionality, some users may find its pricing structure complex, with costs potentially increasing as additional features are added. Customer support, while generally responsive, could benefit from more personalized assistance during peak times.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great scheduling app for business
Revisado el 21/6/2024
It was easy to be trained on I learned within a couple days how to easily navigate the application.
It was easy to be trained on I learned within a couple days how to easily navigate the application.
Puntos a favor
It was easy to setup client appointments within the application
Puntos en contra
The calendar looks a bit wonky so I used a different calendar alongside this.
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Mindbody Online
Revisado el 29/10/2024
I have been using it for 10+ years as an instructor and studio manager. It is quite basic and easy...
I have been using it for 10+ years as an instructor and studio manager. It is quite basic and easy to understand but some things really need improving.
Puntos a favor
It is very handy to be able to use with multiple locations and the interfact is pretty user friendly
Puntos en contra
Lots of bugs and things take a bit to get resolved
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Mindbody is comprehensive but you only get value if you use all of the features
Revisado el 23/11/2023
We had a very good experience with Mindbody and stayed with them for almost 10 years. Their...
We had a very good experience with Mindbody and stayed with them for almost 10 years. Their customer support and broad range of services worked well for our diverse training programs. In the end, we switched because more players came to market at a lower price point, with exactly the services we needed.
Puntos a favor
Amazing tech support both on the phone and online. A comprehensive suite of products that can handle many different gym setups with a wide variety of services. The mobile apps are great for trainers and clients to manage their training schedules.
Puntos en contra
Mindbody has become increasingly more expensive over time. The tiered approach initially worked, but you really need to pay for the premium to get all of the features - many of which were not necessary for our needs. There is value only if you can leverage the entire suite of products.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Mindbody pros and cons
Revisado el 20/9/2024
Mindbody has been a huge part of all gyms I have worked at with many positives but speed of...
Mindbody has been a huge part of all gyms I have worked at with many positives but speed of completing tasks is frustrating
Puntos a favor
Flexible client scheduling, calendar, employee management
Puntos en contra
No dark mode, updates break some features, slow ui and updating
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Mindbody or not
Revisado el 26/2/2024
I really liked it in the beginning but I grew less enamored by it as time went on
I really liked it in the beginning but I grew less enamored by it as time went on
Puntos a favor
Pretty comprehensive interface you can get up and running pretty quickly. Allows you to see your schedule.
Puntos en contra
Always raising the price. And sometimes the tech support was not there to help me