
Constant Contact
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Opiniones de 2417
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Buena plataforma de envío de email marketing si te preocupa el presupuesto
Revisado el 9/11/2022
En algún proyecto lo hemos elegido en vez de Mailchimp, para cambiar y por que es algo más económico. Hace el trabajo básico, pero no puedes pedirle demasiado sin encontrar problemas.
Puntos a favor
Muy similar a lo que otras herramientas de marketing pueden hacer sin problemas. Creación de campañas utilizando un editor visual, creación de encuestas, A/B testing, etc.
Puntos en contra
Creo que las partes más negativas son la atención al cliente, que no soluciona casi nunca un problema en una interacción, y por otro lado en algunos casos hay problemas al mostrar emails en dispositivos móviles (responsive), y exportar un email en HTML puede ser problemático. Por último, a la hora de integrar técnicamente con algún sistema, puede ser complicado.
Razones para elegir Constant Contact
Principalmente por precio.Software anterior
MailchimpRazones para cambiar a Constant Contact
En este proyecto, fue un tema de precio sobre todo.- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Herramienta fácil para email marketing
Revisado el 27/9/2022
Ha sido una experiencia satisfactoria.
Puntos a favor
Definitivamente es una de las herramientas más fáciles de utilizar para la creación de campañas de email marketing
Puntos en contra
Tal vez el punto débil de esta plataforma es el contacto con el área de atención a clientes ya que al estar en EU, es complicada la comunicación
Alternativas consideradas
MailchimpRazones para cambiar a Constant Contact
Facilidad de uso en la plataforma- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
La herramienta que siempre usamos para mail marketing
Revisado el 13/3/2023
Estamos muy contentos usando Constant Contact y esperamos seguirlo usando
Puntos a favor
Su facilidad de uso y nivel de soporte nos han sorprendido gratamente, pero también la posibilidad de armar y enviar encuestas tipo preguntas con secuencia lógica, para evaluar el desempeño de nuestro personal y servicios.
Puntos en contra
Su esquema de cobranza no es lo mejor, y resulta más caro que la competencia
Alternativas consideradas
MailchimpRazones para cambiar a Constant Contact
Ya habíamos probado (99 direcciones email) la versión gratuita y decidimos continuar- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Gestion de email marketing
Revisado el 3/11/2022
Nuestra empresa tenia que promocionar una campaña, y decidieron hacerlo via email. Yo ya habia usado Constant Contact en otras oportunidades con otros clientes, asi que recomende la plataforma. Fue perfecto para nuestras necesidades.
Puntos a favor
El programa es muy facil de utilizar y muy intuitivo. Ademas la plataforma asegura el envio y entrega del email, mas el seguimiento de estadisticas.
Puntos en contra
El software en general me ha gustado mucho. Creo que si tuviera que sugerir alguna contra, seria que si bien ofrece variados templates, se necesita un conocimiento basico de programacion html/css para personalizar esos templates. En mi caso soy programador y no me afecta, pero he tenido pedidos de ayuda de gente que les resulta dificil la personalizacion de los templates
Alternativas consideradas
MailchimpRazones para elegir Constant Contact
Por la facilidad de uso y la habilidad de realizar seguimiento y estadisticas de los emails enviadosRazones para cambiar a Constant Contact
Porque ya estaba familiarizado con la plataforma- Sector: Energías renovables y medio ambiente
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Revisión de Constant Contact
Revisado el 10/3/2023
Puntos a favor
Constant Contact es increíblemente fácil de usar, con sus vistas organizadas de lista/calendario, carpetas y funciones de administración de listas.
Puntos en contra
La capacidad de etiquetar otras páginas en la sección de publicación de redes sociales necesita mejoras. Sería genial si pudiera completarse automáticamente como los sitios de redes sociales.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Email Marketing
Revisado el 25/12/2022
ES muy práctica y efectiva esta herramienta para el email marketing.
Puntos a favor
Es una herramienta muy efectiva para el inicio de campañas de email marketing, tanto como de resultado y analisis de datos recogidos e información de las campañas.
Puntos en contra
No hay malas indicaciones o recomendaciones.
- Sector: Arte y artesanía
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Lo que dificulta la herramienta es el nulo acompañamiento
Revisado el 11/11/2022
Utilizamos el producto poco tiempo ya que no era funcional para nosotros el tener que estar llamando a USA o esperar años a que alguien nos atendiera en español.
Puntos a favor
Me gustó mucho que sea una herramienta confiable en cuanto a las estrategias de email marketing
Puntos en contra
Que al ser una empresa americana, su sede está allá y el soporte técnico es horrible. Sí tienen un call center en español pero aún así contactarlos está súper complicado
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Constant contact y tu vida será fácil
Revisado el 4/11/2022
Se resuelve dar seguimiento a las campañas de correo y quien contesta y quien no
Puntos a favor
Sus funciones para campañas masivas e interactivas
Puntos en contra
Al importar adecuar los campos es tedioso

- Sector: Seguridad informática y de redes
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
-
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Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
De las mejores aplicaciones en su tipo
Revisado el 30/6/2022
Puntos a favor
Muy fácil de usar a pesar de tener tantas opciones útiles para enviar correo masivo. Es muy fácil de subir tus contactos. La herramienta para elaborar tu correo es increíble, con muchas opciones y plantillas muy fácil de usar. Es un producto super maduro y siempre a la vanguardia. También me gusta mucho que tiene una opción para quienes no tenemos el recurso necesario para las opciones de pago, pero que tiene todo el potencial de la herramienta.
Puntos en contra
No hay algo en específico que no me guste. Lo que sucede es que existen otras herramientas con características muy similares que tienen un menor costo. Algunas incluso de un solo pago.
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Notificaciones seguras
Revisado el 12/12/2022
Puntos a favor
Es rapido privado y seguro no da tanta vuelta y es privado
Puntos en contra
Su publicidad es un poco insistente cuando se trata de que lo conozcan mas

- Sector: Estudios de mercado
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Constant Contact Review
Revisado el 24/8/2021
Very Good! It was easy to switch over and get everything going from the beginning.
Puntos a favor
We use Constant Contact to create our Email Campaigns and also to schedule posts on our social media on a weekly basis.
Puntos en contra
We had no problems with Constant Contact at all.
Alternativas consideradas
SendinblueRazones para elegir Constant Contact
Mailchimp has by far the worst customer service and has not been able to solve our problems - Constant Contact did their job in 5 minutes.Software anterior
MailchimpRazones para cambiar a Constant Contact
Customer Service
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Constant Contact review
Revisado el 5/6/2021
Puntos a favor
Constant Contact excels in handling various groups/lists and large numbers of contacts. I've dealt with companies with a vast customer base, and Constant Contact enables you to manually eliminate subscribers and errors from more extensive groups/lists. They're coming out with a new edition of their email builders, but the existing one allows for individual CSS coding per block, which allows for a lot of customization.
Puntos en contra
Constant Contact has several oddities that I haven't encounter with Mailchimp, especially when using external connections for photographs and URLs. The email builder's text and link editing is a little strange and has a few flaws. Also, unless you make folders for all of your emails, the new search option for past emails is quite sluggish and takes a very long time to find.
- Sector: Instituciones religiosas
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
One stop shop EMAIL marketing platform
Revisado el 6/2/2023
It was good and I recommend it for anyone starting off and needing email marketing.
Puntos a favor
Easy, user friendly and sooo many customizations! Mail chimp was cheaper but CC was way more automated and had many more options.
Puntos en contra
Cost started raising a bit in the last couple years. There’s so much more you can do with CC but it takes a bit of a learning curve to utilize its full potential- if you stick to basic email you’re fine but if you want to do much more which is ideal for marketing like landing pages you’ll be scratching your head for a while. Customer service is, “meh.”
Razones para elegir Constant Contact
Better presentation and organization.Software anterior
Microsoft OutlookRazones para cambiar a Constant Contact
Much superior- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
A platform full of potential
Revisado el 3/2/2023
Great choice for a beginner or company that has a very small database or no database.
Puntos a favor
All basic features are available and working and easy to navigate. I loved the more specialized features on the higher tiers.
Puntos en contra
There seems to be some functionality missing for certain features. Their automation options are very limited compared to other software I've used
Razones para cambiar a Constant Contact
The client made the choice.- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Email marketing made easy
Revisado el 14/1/2023
Overall, Constant Contact makes email marketing more efficient and professional for my team.
Puntos a favor
I like that you can easily assemble a professional email campaign. You can even trigger events based on interaction with the campaigns.
Puntos en contra
The inability to merge old accounts is a drawback.
Alternativas consideradas
MailchimpRazones para elegir Constant Contact
The cost was much more affordable than mail chimp.Software anterior
Mailchimp- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Disappointed with Constant Contact's New Billing System
Revisado el 17/2/2023
While Constant Contact has been a reliable email marketing platform for many years, the recent changes to their billing system and customer support have left me feeling disappointed and undervalued as a long-time customer. I'm currently looking for alternatives that prioritize customer satisfaction and loyalty.
Puntos a favor
Constant Contact is user-friendly and offers a wide range of templates for email marketing campaigns. The platform makes it easy to create and customize emails, and the reporting and analytics features provide valuable insights into the success of campaigns.
Puntos en contra
Unfortunately, Constant Contact's new billing system is a major downside. The fact that they now charge per email sent out feels like a money grab, and it's frustrating that they didn't grandfather in long-time customers like myself. The lack of customer support and response to my concerns only adds to the frustration.
- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
My Experience with Constant Contact
Revisado el 25/2/2023
Despite these limitations, my experience with Constant Contact has been positive. I was able to create and manage email campaigns without prior experience. However, I would appreciate improvements in the design tools and customer service.
Puntos a favor
As someone without much technical expertise, I appreciated the customizable templates that allowed me to create professional-looking emails that effectively engage customers.
Puntos en contra
However, I did encounter some limitations with the basic plans of Constant Contact, as they limit the number of contacts and emails that can be sent.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
The Ultimate Email Marketing Solution
Revisado el 10/2/2023
Puntos a favor
One of the most amazing things about Constant Contact is its ease of use and accessibility. It is a user-friendly platform designed to help small businesses and organizations create professional-looking email campaigns without any prior design or coding experience. The platform offers a wide range of templates and drag-and-drop features that make it easy to customize and create emails that match your brand. Additionally, Constant Contact provides detailed reporting and analytics, allowing users to track the success of their campaigns and make data-driven decisions.
Puntos en contra
One of the most amazing things about Constant Contact is its user-friendly interface, which makes it easy for users with little to no technical experience to create professional-looking emails and campaigns.
- Sector: Mercados de capitales
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
They should've grandfathered me into the old price
Revisado el 21/1/2023
Puntos a favor
I like the quality of the reports which facilitates a better integration of the data, so we can make adjustments.
Puntos en contra
The only drawback I have encountered with this tool is the customer support. I had a problem with a mail increase that I had to pay, while looking for explanations, what was explained to me was not very clear
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Constant Contact review
Revisado el 17/3/2023
Constant Contact is a great platform for email marketing.
Puntos a favor
Constant Contact is an excellent resource for constructing and managing successful email campaigns, offering a broad selection of features. Its drag-and-drop email editor simplifies personalizing templates and creating attractive emails. The analytics and reporting tools are advantageous for evaluating campaign results and grasping customer actions.
Puntos en contra
One thing I dislike about Constant Contact is that it can be difficult to access certain features and settings within the platform.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Ease of use for Small Shop
Revisado el 9/10/2020
The team was great in getting us set up as non-profit with reduced pricing. Using their analytic tools for our website and social media has been an added benefit for us.
Puntos a favor
Constant Contact is easy to learn, use and gather reports. The functionality is great and helps eliminate duplicating work. We love the ability to drop in a you tube video, conduct surveys and gather RSVPs.
Puntos en contra
Only frustrating part is being signed out of account, but still being able to make changes. You don't know that your time has expired until you go to save the changes.
Alternativas consideradas
MailchimpRazones para elegir Constant Contact
We switched from Finalsite since we did not renew our contract with them. Our new website provider does not provide email integration - Constant Contact was the perfect fit for us.Razones para cambiar a Constant Contact
We choose Constant Contact based on recommendations from other schools that use it.- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Bulk Email Marketing At Its Best
Revisado el 9/7/2020
I like using Constant Contact and the experience has been good especially with bulk email sending.
Puntos a favor
1. Constant Contact makes it easy for me to send bulk email that goes straight to inbox and that what got me entangled with it.
2. I noticed a very rare feature that Constant Contact have that many other doesnt have. Constant Contact, allows me to collect donations from people. Many of the clients i have helped setup Constant Contact like the donation feature part so much too.
3. Constant Contact allows me create absolutely any kind of form that is needed for my list building.
Puntos en contra
Constant Contact doesnt have a free forever basic plan. Although they give first month free but I think they should have a plan for small businesses starting out who cannot afford their $20 a month.
Alternativas consideradas
SendinblueRazones para cambiar a Constant Contact
Sendinblue plan doesn't fit my budget, its too high compared to Constant Contact. Also, Sendinblue free plan is not encouraging. It says I can only send 300 emails per day.- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
We think of Constant Contact as one of our team members!
Revisado el 6/4/2021
Always a great experience using Constant Contact ... and on the very rare occasion when I may have a question or concern, their Customer Support is excellent.
Puntos a favor
Constant Contact makes it super easy to stay in touch with our association members as well as to create various marketing campaigns.
Puntos en contra
The only negative I have is with pricing. While Constant Contact provides tremendous value, and offers fantastic savings for a subscription paid annually (which is a good thing) ... for us as a non-profit, it is easier budget-wise for us to pay monthly, so we are not able to take advantage of the bigger discount. It would be helpful if Constant Contact allowed those same savings to be applied for non-profits who pay monthly ... especially since we have been a long-time customer.
Alternativas consideradas
MailchimpRazones para elegir Constant Contact
At the time (about 10 years ago), we had been with cvent for a few years, and their e-mail module was not at all user-friendly. Moving to Contact Contact was the best thing we ever did for our marketing efforts.Razones para cambiar a Constant Contact
I had heard great things about Constant Contact, so I recommended it for our association to try. No regrets ... it was the best decision, and we have no intention of switching to any other e-mail program.- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
An email marketing platform that works!
Revisado el 29/8/2019
Puntos a favor
We signed up with Constant Contact in somewhat a state of desperation, after having no luck with other platforms to do what we wanted them to. We were looking for an email marketing platform that would effectively take our data and create merge fields that worked, had the ability to segment lists, and also provided detailed reports including who had opened it, who had not unopened it and had the ability to re-send with one-click to everyone who had not opened a specific email. We also wanted a platform where we could create our own customizable template that still had a professional appearance. Constant Contact did all this for us, and our customers have been commenting on how the communication we're sending them "looks professional, has a consistent look, and always has relevant content". We couldn't have achieved this without Constant Contact!
Puntos en contra
The one disadvantage with Constant Contact is that anyone that has the same email address is merged into one contact. This has been a small issue for us where we want to keep both contacts names even though they have the same email address. We have been able to work around this by asking all our customers with duplicate email addresses to update their email address.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Lots of unnecessary work to get reasonable results
Revisado el 25/1/2021
Nice emails that go out on schedule, with ability to see who is responding to what.
Its usefulness is severely limited by its awkward and painful interfaces.
Company responsiveness seems non-existent.
Puntos a favor
Link tracking, see immediate responses easily, some updates to email editor that have helped, look and feel of emails is good, importing and exporting contacts is fairly pain free.
Puntos en contra
Email editor shortcomings: no way to create reusable items to be used across emails; hard to get to html when editor features are insufficient or inaccurate.
Folder management and use: site does not remember when you work in a folder, always starts at the "All folders" level, forcing repeated navigation steps to continue working in the desired folder.
Contact management is awkward: working with large contact lists to clean up/reorganize is a nearly futile effort if contacts are part of multiple lists.
Even though emails can be scheduled in advance, Contact lists are attached to emails at the time of sending, no option to change this. So when sending a templated email with contact group dependent links and content, there must be a separate email/campaign created, plus a separate contact list to be used with it. Dead lists and emails are a quickly a mile deep if not regularly purged.
Reporting on results over multiple email campaigns appears to be non-existent.
Lack of responsiveness by vendor to problems. Feedback and problem reports get an autogenerated email. No other response is ever apparent.