Froged

4,5 (56)
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Software de participación del cliente

Calificación general

4,5 /5
(56)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,5/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,7/5

89%
Un ha recomendado esta aplicación
Ordenar por

Opiniones de 56

Raul
Raul
Calificación general
  • Sector: Desarrollo de programas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Un cambio radical en la gestion

Revisado el 10/3/2021

Un gran salta de calidad en la simplificacion de los procesos de atencion al cliente y comunicacion...

Un gran salta de calidad en la simplificacion de los procesos de atencion al cliente y comunicacion de las mejoras en nuestra plataforma.

Puntos a favor

Todo el acompañamiento por el equipo de CS.
La simplicidad de las funcionalidades, está lo justo que se necesita para mejorar el procediemiento de asistencia y captacion de clientes.

Puntos en contra

Faltan cositas por pulir y me gustaría tener una gestión mas clara de los flujos de automensajes. Pero esto no es un incoveniente

Alternativas consideradas

Intercom y Zendesk Suite

Razones para elegir Froged

Por que zendesk se habia convertido en una herramienta intratable.

Software anterior

Zendesk Suite

Razones para cambiar a Froged

Por su simplicidad y la atencion al cliente
Fernando
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Es un buen producto

Revisado el 24/1/2023

Es buena, como todo sistema hay cosas por mejorar.

Es buena, como todo sistema hay cosas por mejorar.

Puntos a favor

El chat y las opciones para configurarlo

Puntos en contra

Hemos tenido inconvenientes con las asignaciones de chats basados en reglas.

Alternativas consideradas

HubSpot Service Hub

Razones para elegir Froged

Porque necesitábamos algo que se integrara más a nuestros procesos de onboarding.

Razones para cambiar a Froged

Por el enfoque solo a servicio al cliente
Adolfo
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Muy buen producto con gran potencial

Revisado el 9/2/2023

Buena

Buena

Puntos a favor

El potencial y la flexibilidad que tiene

Puntos en contra

A veces complica pasos, pero nada grave.

Duván
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Fundamental para un software SaaS

Revisado el 26/1/2023

Puntos a favor

La facilidad de uso y la facilidad de implementación, nos ayuda a poder gestionar las peticiones de los clientes para poder gestionarlas desde soporte.

Puntos en contra

Quizas los flows son algo dificiles de crear a la hora de realizar test en la aplicación.

Marta Isabel
Calificación general
  • Sector: Inalámbrico
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Experiencia a Usuarios

Revisado el 24/1/2023

su funcionalidad en tiempo de respues es excelente

su funcionalidad en tiempo de respues es excelente

Puntos a favor

Es muy intuitivo y me permite obtener estadisticas

Puntos en contra

Es muy amigable , facil de interactuar con los usuarios

Nicolas
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

un buen producto producto pero muy caro

Revisado el 24/1/2023

Puntos a favor

las funciones de implementación que ofrece para recabar datos y el chat.

Puntos en contra

el precio es demasiado elevado para lo que ofrece.

Respuesta de Froged Technologies

Muchas gracias por tu feedback! Agradecemos este gesto por tu parte, que nos sirve para mejorar nuestro producto, oferta y soporte. Me encantaría enseñarte como puedes sacar más partido al plan actual que tienes contratado. Tienes total libertad para escribir a [email protected] y convocar una pequeña reunión.

Jorge
Jorge
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Froged el arma de Customer Succes que toda empresa debería de tener

Revisado el 1/10/2021

Puntos a favor

Sus funcionalidades, la grandes posibilidades que nos ofrece, su sencillez y la gran implicación del equipo para mejorar cada día.

Puntos en contra

Creo que nada en especial, siempre se pueden pedir más cosas, pero las pedimos y nos escuchan, sabemos que poco a poco llegaran las nuevas features.

Miguel
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Retro

Revisado el 25/1/2023

Atención centralizada para mis clientes

Atención centralizada para mis clientes

Puntos a favor

Atención centralizada para mis clientesAtención centralizada para mis clientes

Puntos en contra

Funcionalidad limitada Funcionalidad limitada

Alternativas consideradas

Salesforce Service Cloud
Juan Pablo
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Opinión Froged

Revisado el 30/1/2023

Puntos a favor

De muy facíl uso, muy amigable y sobre todo con las herramientas necesarias para realizar el trabajo dia a día.

Puntos en contra

Me gustaria ver cuando un cliente te responde sobre un mismo mensaje en las conversaciones.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Good Productt and service

Revisado el 13/5/2020

Puntos a favor

1. Una manera muy sencilla de resolver tickets.
2. Su filosofía de trabajo. Resuelven cualquier duda al momento y están abiertos a dar y recibir feedback

Puntos en contra

Incluir las encuestas a usuarios en us producto puede ser un buen punto a tener en cuenta.

Paula
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Froged

Revisado el 24/1/2023

Es una aplica

Es una aplica

Puntos a favor

Me ha gustado la facilidad de que tener una conversación con una persona.

Puntos en contra

No me gusta la parte de templates, debido a que considero que es demasiado trabajo el crear uno

Henry
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excelente producto

Revisado el 30/1/2023

Puntos a favor

Impacto inmediato y excelente soporte, muy recomendado.

Puntos en contra

La funcionalidad de knowledgebase podría ser mas versatil a nivel de look & feel.

Roberto
Roberto
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

Revisado el 15/3/2020

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this...

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Puntos a favor

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Puntos en contra

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael
Calificación general
  • Sector: Artículos deportivos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Like Intercom, but better

Revisado el 15/3/2021

Puntos a favor

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Puntos en contra

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Alternativas consideradas

Drift

Razones para elegir Froged

We decided to switch off Intercom and move to Froged because we found some limitations to improve email automation scenarios and it was complicate to predict the amount of the next bill.

Software anterior

Intercom

Razones para cambiar a Froged

We chose Froged over other alternatives because to customer service. We scheduled a demo with each one of those tools and we really appreciated the customer support Froged gave us.
Josías
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Great Functionalities Better For Deep Integrations

Revisado el 15/3/2021

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Puntos a favor

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind.

The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Puntos en contra

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way.

My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance.

There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.

Alternativas consideradas

tawk.to y Intercom

Razones para elegir Froged

We still use tawk.to for our public-facing website because it is easier to understand what's going on in real-time in order to see what people are reading about and then interact with them proactively. But use Froged for the user-facing pages because it is better for support and user engagement.

Software anterior

tawk.to

Razones para cambiar a Froged

The team is accessible. You can tell they are improving the tool. I have the option to create auto-messages based on user behavior and triggers.
Max
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Froged is a great tool for user conversion and upsells

Revisado el 15/5/2020

Great support. Company in Europe! Dedicated team and most important AWESOME and easy-to-use product.

Great support. Company in Europe! Dedicated team and most important AWESOME and easy-to-use product.

Puntos a favor

The easy way Froged allows creating custom event and tags that get attached to visitor. It's also effortless to communicate with live visitors or segment existing users. Froged has built-in Knowledge base and Updates panel. The information can be sent to visitors inside the chat panel and expanded into a popup. They are currently working on a dedicated full page knowledge base including an updates' timeline. The plugin in can send user automatic message in the chat bubble or via email when certain event/tags are applied to a user.

Puntos en contra

There isn't much to dislike apart from some minor annoyances but that is a matter of taste. In my case I'd like to have more customizing options of the chat panel layout and an overall reduction of necessary clicks to accomplish tasks. Furthermore, the Froged brand is very playful and I'd like it to be toned down (less Jack-In-The-Box animations etc.) but they are working on these features so this is only a minor note at this point.

Alternativas consideradas

HelpDesk, Intercom y Zendesk Suite

Razones para elegir Froged

The livechat! Then the easy segmentation and continues profile building. A simple bot like the one from Continually wasn't converting and people felt that automation was at work.

Razones para cambiar a Froged

Feature for the price! This product is so great at this price point and offers higher value for my goals.
Roger
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Software to support my clients thats I can’t do without

Revisado el 9/3/2021

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Puntos a favor

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted.

The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance.

Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Puntos en contra

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base.

I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Alternativas consideradas

Freshdesk

Razones para cambiar a Froged

The modern fresh clean design and multi-function capabilities of it.
Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Very Effective Tool to Understand Your Traffic & Leads

Revisado el 19/3/2020

So far I loved the great customer support. The tool is very well-build, seems very complete and the...

So far I loved the great customer support. The tool is very well-build, seems very complete and the developers listen to all the feedback and feature requests.

Puntos a favor

I like how this tool easily integrates with my wordpress site's data. I can easily pass data from other tool and thus track a user coming from other channels.

Puntos en contra

They don't allow removing their branding from the live chat and emails.

Alternativas consideradas

Hey Oliver y Intercom

Razones para cambiar a Froged

First of all, I got a great lifetime deal for this tool and then I tested it for couple of days on my site and found it very easy and effective for my marketing campaigns.
Richard
Richard
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Froged is an impressive Behavioral Messaging Platform like Intercom

Revisado el 13/5/2020

Impressed! Excellent software and easy to use.

Impressed! Excellent software and easy to use.

Puntos a favor

Incredibly easy to use and implement. Zero training to onboard the team. Clean interface that is robust and some great features. We use it mainly for website chat and the auto-messages. We will start using the behavioural emails and knowledge base in the future. Support has been fast and helpful.

Puntos en contra

I would like to see an android and iPhone app, this is on the roadmap.

Alternativas consideradas

Intercom

Razones para cambiar a Froged

We chose Froged over the competitors for price and ease of use.
Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Kind Toad for Live chat support and user aalytics.

Revisado el 19/4/2020

Fantastic support and a great system for your priest to grow with.

Fantastic support and a great system for your priest to grow with.

Puntos a favor

The knowledge base, live chat and user tracking features

Puntos en contra

No mobile app yet, sometimes it's hard integrate with existing platforms like e-commerce without slowing down your load time.

Alternativas consideradas

Drift, HelpCrunch y Intercom

Razones para elegir Froged

Event and user tracking

Software anterior

HelpCrunch

Razones para cambiar a Froged

Affordability, ease of use and value in the long term
Evgeny Kasperovich
Evgeny Kasperovich
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great addition to our tools arsenal for tracking and engaging users

Revisado el 14/5/2020

Puntos a favor

The ability to track logged-in users, assigning own events, triggering upsells. Support is good. Roadmap has necessary features for making this product even better.

Puntos en contra

UI doesn't look super modern (for me the most important that everything works, so this part doesn't bother me)

Alternativas consideradas

Hey Oliver

Razones para cambiar a Froged

I bought both but I dove into Froged and so far it has the features I need.
Chris
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

A great new comer in the Customer Education and KB game!

Revisado el 31/1/2023

Driving customer education in our apps for several SaaS products, Froged has helped us establish...

Driving customer education in our apps for several SaaS products, Froged has helped us establish better CSM practices and improved our standing with customers.The team in Spain is fantastic and always a delight to interact with.

Puntos a favor

The most features for its entry price point. The SDK allows a lot of customisation and fits our model perfectly.An amazing team of lively individuals looking after the customers and assisting every step of the way.A great [sensitive content hidden] who is open to challenges.Very cute product and easy to implement & use.

Puntos en contra

Can be slow for us in Australia, in particular the Chat. Thought Froged has been regularly working on upgrades and improvements to the speed.The KB editing can be arduous at times and could benefit from more flexible styling options.

Alternativas consideradas

elevio

Razones para elegir Froged

Pricing and the SDK capabilities.

Razones para cambiar a Froged

Price point and the cute frog.
Ignacio
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Excellent Customer Service to cover a not so mature product

Revisado el 20/2/2023

I think it's a tool that can work perfectly for products with not very complicated needs in terms...

I think it's a tool that can work perfectly for products with not very complicated needs in terms of knowledge base, customer support, basic onboarding flows...But, if you're looking for complex product flows I think there are other tools that can serve you better. Because we have Hubspot covering some of the features that Froged covers (Live chat, customer support, knowledge base...), we decided to shift to a User Onboarding tool.

Puntos a favor

The customer service was amazing, trying to implement a strategy together on how to use the tool. Customer Support chat, NPS and Knowledge Base was good too!

Puntos en contra

The product flows functionality. It was pretty new by the time I used it so probably now it's much better. But this was a crucial feature for us and it didn't meet the quality standards at all.Also, the fact that it wasn't integrated wit our CRM (Hubspot), made sometimes difficult to create in-app announcements targeting the adequate users.

Alternativas consideradas

UserGuiding

Razones para cambiar a Froged

It was in the same incubator as my company at the time

Respuesta de Froged Technologies

Thank you so much for your review. We're glad you enjoyed our Customer Service and CSM tools! We are constantly improving and updating our product, and we thank you for your feedback on our Product Flows and available integrations! We will keep you up to date regarding these features :)

Leav
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Really easy communication with my clients

Revisado el 9/3/2021

Forged is the main way we give support to our users. It is easy to integrate, provide help, see...

Forged is the main way we give support to our users. It is easy to integrate, provide help, see what users like and read and it is intuitive for them as well, so there is no learning curve.

Puntos a favor

Integration is very easy and the experience for the users is very familiar so it's easy to provide support. The knowledgebase and update sections also help users to feel more connected to us and answer their own questions.
Froged team is very responsive and quick to support and solve bugs.

Puntos en contra

Mobile support. I can't support users from mobile, but I do see the notification in the email so I can go to a computer.

Alternativas consideradas

Help Scout, Intercom y Zendesk Suite

Razones para elegir Froged

Forged is much cheaper.

Software anterior

Intercom
Timothy
Timothy
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Cons at best.

Revisado el 15/6/2023

horrible, overall.

horrible, overall.

Puntos a favor

I used to like froged a LOT before they pulled their most recent con move i have ever seen a company do, so now, It is my job to shed light on this company and their con practices.

Puntos en contra

I was a lifetime deal member. you pay 1 price for lifetime access through Appsumo. I wanted NPS surveys, and felt that this should be included with the LTD license. They disagreed, so they had me sign a contract for a year commitment for the NPS Surveys.Nowhere in the agreement did it say that if I miss a payment, or stop paying for the NPS surveys, they would nuke my LTD account, which was a seperate thing. If anything, they should have removed the NPS feature that the contract was for. Instead, they are holding my whole account hostage (an account that I paid for, with a lifetime deal). When I approached them, they claim that because the NPS survey contract was breached, they blocked my whole account until I pay the full amount of the annual agreement (the amount missed). This is insanely unethical to nuke an account that is already paid for, for a single feature that was never included in the LTD deal.