
Rooftop
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Opiniones de 9

- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Collaboration with client on project management
Revisado el 12/5/2022
It helps us involved client on the project management and we had a great experience working with it.
Puntos a favor
I found it convenient to access all of my email lists in a single place. My favorite feature is automatically sending emails to only the recipients you specify when transmitting to a specific client, eliminating unnecessary cc and bcc. That was massive assistance in streamlining our information exchange.
Puntos en contra
This app's task feature may use some work. Customized project planning or to-do list services work just as well as the better in most circumstances than this one. Our team has a lot of extra work to accomplish because specific financial reports are completely incorrect and don't reflect the thinking of an accountant or auditor.
- Sector: Ingeniería industrial o mecánica
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Very pleased
Revisado el 28/5/2021
We have been able to bring our KPI of open topics from 30% down below 15% in less than one year after launching RoofTop in our After Sales Service department.
I get contentious remarks from team members of the ease of use and remarks of 'how did we work before?'
Puntos a favor
Improved proactive follow-up & productivity.
More detailed analysis on closure delay of tasks & other details.
Puntos en contra
Speed of the internal search engine needs improvement.
Mobile app functions can be improved with push notifications to function more like a mailbox for persons on the move.
It would be nice to have a more After Sales Service approach with functions like machine ID tags & checklists for team members.
Razones para cambiar a Rooftop
User Interface - easy to use and quick start up Local company with quick service supportRespuesta de EASI Traducir a español
Hi Preston, thank you so much for your review and for your precious feedback!
- Sector: Productos farmacéuticos
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Most of the options are really useful, this app allows a very professional customer support
Revisado el 1/6/2021
Puntos a favor
Clarity, the fact that any user can have access to all the email, and especially the attachements (this is very important in technical fields). The fact that anyone can answer the emails, this help us to have quick feedbacks and professional supports.
Puntos en contra
Waiting time when charging a discussion.
- Sector: Maquinaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Mon quotidien a changé
Revisado el 31/5/2021
Expérience plus que positive vu que mon travail au quotidien a largement été améliorer grâce à Rooftop
Puntos a favor
L'utilisation de Rooftop dans le département de service après-vente dont je fais partie a radicalement changé mon travail au quotidien: rapidité, amélioration du suivi des dossiers, clarté. Mon travail a largement gagné en efficacité. L'interface est conviviale et facile à utiliser
Puntos en contra
Le chargement de certaines tâches est parfois lent dû probablement à la quantité d'information à charger.
- Sector: Ingeniería industrial o mecánica
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Bon outil
Revisado el 28/5/2021
Mais en générale il fonctionne très bien , et très pratique pour gérer des emails
Puntos a favor
simplicité, efficacité. bon support technique
Puntos en contra
petit bug parfois , après les mises a jour parfois il y a des données ou choses manquante
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
.
Revisado el 1/6/2021
Puntos a favor
- Facilité d'utilisation
- Interface web
- Evolution du logiciel dans le temps
Puntos en contra
Rien pour l'instant
- Sector: Almacenamiento
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Rooftop, Is it for you?
Revisado el 13/8/2021
This was one of our first experiences with this type of software. overall we were happy with this choice and it taught us a lot about what we needed so we were able to increase our workflow and keep everyone up to speed.
Puntos a favor
All liked that I could see all of my email accounts in one simple application. I like how you can set it up so every time you send an email to a particular client you can also automatically send it internally to only the people you need it to go to without all that cc and bcc. That really helped to streamline our flow of information.
Puntos en contra
It can be a little slow to load and I would like it to have more mobile function
- Sector: Maquinaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Overall it is quite useful, but sometime it maybe quite slow.
Revisado el 31/5/2021
No comment from me, it is very useful overall
Puntos a favor
The product is easy to use and the most important, me and my colleague will able to look at the same topic while we are having discussion.
Puntos en contra
Some time it might very slow in terms of loading
- Sector: Maquinaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Great tool to capture every step of the journey
Revisado el 29/5/2021
Ability to track interactions with clients and quickly revert to previous discussions or promises.
Puntos a favor
One location to stare and document your daily interaction with clients
Puntos en contra
Find that the dates do not reflect properly when making changes.