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Tiempo usado
Opiniones de 452
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 3.0 /10
Abusan en los cobros
Revisado el 17/11/2022
Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .Gepresponde en ese sentido es pésimo porque acumulan montos de pago y si uno va cancelar la suscripción no permite hacerlo hasta que se pague lo que uno no ha usado
Puntos a favor
Tiene buenas herramientas para configurar campañas
Puntos en contra
Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .
Respuesta de GetResponse
Hi Deicy, we're very sorry that your experience did not meet your expectations. We try to make sure our customers are happy the first-time, so we apologize for any inconvenience or distress caused.
I would like to see how I can help resolve this and take this forward for you. Can you please send an email to social@getresponse.com so we can follow up with you on this directly?
Jack.

- Sector: Envases y contenedores
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Una solución de email marketing fácil de utilizar
Revisado el 30/3/2022
Nuestra experiencia ha sido bastante positiva en cuanto al envío masivo se correos.
Puntos a favor
La facilidad de uso y la integración con más soluciones.
Puntos en contra
Es una herramienta para email marketing con cada vez más funciones de marketing automation.
Alternativas consideradas
ActiveCampaignRazones para elegir GetResponse
Para unificar canales.Razones para cambiar a GetResponse
Por la facilidad del uso.Respuesta de GetResponse
Hi Younes!
Thanks for taking the time to leave a review. We're glad to hear you've had a positive experience with GetResponse! -Taylor
- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Con GetResponse pagas solamente lo que necesitas.
Revisado el 13/12/2022
He usado Mailchimp, Aweber y GetResponse para la creación y automatización de campañas de email y me quedo con GetResponse por su estética, versatilidad y funcionalidades mas sofisticadas.
Puntos a favor
Me encanta poder segmentar automáticamente por comportamiento de los usuarios y a partir de eso realizar anuncios y ofertas en base a sus interacciones. Diseñar anuncios en redes sociales es cuestión de soltar y arrastrar ¡facilita un montón de tiempo y trabajo! es de las características que más destaco de GetResponse.
Puntos en contra
Agradezco mucho que tanto la web como la atención al cliente esté en español, algo que con Aweber no se tiene.
Razones para cambiar a GetResponse
Mejor en cuanto a calidad y precio. GetResponse fusiona la cantidad de suscriptores y las funcionales por lo que solamente pagas lo que necesitas.Respuesta de GetResponse
Hi Flor,
Thank you for taking the time to write this review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and its features!
Jack.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Getresponse te ayuda a impulsar tu negocio
Revisado el 31/5/2023
Nuestra experiencia ha sido positiva a nivel general. La automatización avanzada y la segmentación han mejorado la efectividad de nuestras campañas de correo electrónico; Sin embargo, el proceso de aprendizaje inicial y las limitaciones en planes de precios más bajos pueden ser mejorados
Puntos a favor
Permite crear flujos de trabajo automatizados, la segmentación de contactos en base a criterios específicos es genial, Se integra con numerosas aplicaciones, permite editar con solo arrastar y soltar, permite crear formularios de suscripción y páginas de destinos atractivas para la captura de nuevos leads
Puntos en contra
El proceso de aprendizaje inicial puede llevar tiempo, existen ciertas limitaciones en planes de precios más bajos, El servicio al cliente deberia mejorar
- Sector: Edición
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Buena app
Revisado el 6/6/2021
Puntos a favor
Realmente es de fácil manejo. Tiene varias funciones. Está disponible en español.
Puntos en contra
Las plantillas por defecto no son muchas, pero tiene un buen constructor
Respuesta de GetResponse
Hi Mauricio!
Thanks for taking the time to leave a review. We really appreciate your feedback! -Taylor
- Sector: Servicios medioambientales
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Potente herramienta de email marketing
Revisado el 24/2/2023
Muy contentos, nos permite automatizar un montón de tareas de marketing. Desde que lo usamos, nos hemos ahorrado un montón de tiempo y tiene características que son muy fáciles de usar y muy intuitivas, haciendo estas labores de preparación de las campañas muy cómodas.
Puntos a favor
Su sencillez y los amigable que es la interfaz. Es muy intuitivo y se le puede sacar un gran partido. Lo hemos empezado a usar con la versión gratuita y al final nos acabamos de pasar a la versión de pago para poder tener todas las funcionalidades. Nos hemos llevado un grata sorpresa con el resultado obtenido.
Puntos en contra
El precio, me parece un poco caro con respecto a otros programas de la competencia.
Respuesta de GetResponse
Hi,
Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features!
Justyna
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Una de las mejores herramientas de email marketing
Revisado el 9/5/2023
En general muy buena. La usé durante mucho tiempo hasta que mi negocio escaló.
Puntos a favor
Una de las cosas que más me gusta de GetResponse es su simplicidad y la cantidad de integraciones que tiene. Para negocios sencillos, me parece la mejor herramienta del mercado.
Puntos en contra
Echo de menos algunas funciones, pero entiendo que es para negocios más sencillos.
Respuesta de GetResponse
Hi Alejandro,
Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features!
Justyna
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Un gran software por un gran precio
Revisado el 22/6/2020
Gran herramienta para ganar ventas y hacer nuevos clientes.
Puntos a favor
1. Tiene prueba gratis de 30 días
2. Precio inicial de 10 dólares
3. Automatizaciones
4. Landing pages
5. Webinars
6. Disponible en Español
Puntos en contra
1. Soporte poco amable. El servicio de atención al cliente es mejorable.
Respuesta de GetResponse
Hi there! Thanks for the review. I will share your feedback regarding the customer support with our team. -Taylor
- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Mi humilde opinion
Revisado el 19/10/2022
Esta es una gran herramienta para cualquier pequeña empresa que busque un software de marketing para el envío de newslettersMe ha gustado mucho la función de arrastrar y soltar, realmente facilita la vida.Puedes crear newsletter sin necesidad de conocer mucho técnicaTambién puedes compartir tu cuenta para delegarla en un proveedor u otro administrador, tú eliges las funciones que aceptas delegar, manteniendo así el control sobre tu cuenta.
Puntos a favor
La última función de respuesta automática a los correos electrónicos dentro de las plantillas de correo electrónico pre-construidas hace que el CRM sea fácil. Además, el panel de control ofrece un análisis completo de los correos electrónicos enviados, recibidos, convertidos y respondidos.
Puntos en contra
El mayor inconveniente: no hay asistencia telefónica. Aunque hay una función de chat en vivo, hay casos en los que es más fácil solucionar un problema por teléfono que por chat en vivo.
Respuesta de GetResponse
Hi there,
Thank you for your review! We appreciate the feedback. :) -Abbie
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
A pesar de su coste, es una herramienta todo en uno realmente buena y práctica
Revisado el 5/5/2023
Me ha parecido una herramienta muy útil para las empresas que buscan mejorar su marketing por correo electrónico y automatizar sus procesos y tareas. La plataforma es fácil de usar, y ofrece una amplia gama de herramientas de automatización de marketing. Buen trabajo el realizado con ella.
Puntos a favor
Su interfaz es realmente fácil de usar, e incorpora una amplia gama de plantillas de correo electrónico, lo cual es de agradecer sin duda.
Puntos en contra
Su precio puede ser algo costoso y no todas las empresas pueden asumirlo, además, no es compatible con todos los proveedores de servicios de correo electrónico
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Cumple
Revisado el 8/5/2022
Puntos a favor
Permite de manera rápida crear Landing page, HTML , Embudos de marketing, y otras funcionalidades de gestión de correos y promoción. Tiene algunas cosas muy intuitivas además cuenta con plantillas pre-armadas que facilitan el diseño a no diseñadores.
Puntos en contra
Falta videos de capacitación en español. Las plantillas son básica y muy cuadradas para los que si son diseñadores y el ajuste responsivo se colapsa cuando es mucha información etc.
Respuesta de GetResponse
Hi there!
Thanks for taking the time to leave a review. Your feedback is important to us and has been shared with the team so we can continue to improve. -Taylor

- Sector: Producción audiovisual
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Otro durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Best Email Marketing Software for Affiliate Marketers
Revisado el 3/3/2020
If you’re an affiliate marketer and want to get started on your email campaigns quickly this is the best software out there. They have super easy set up and their automations are easy to build. They’re of course seamlessly integrated with all the other known Lead capture tools as well.
Puntos a favor
- Super easy set up
- They allow affiliate marketers to use their software for emailing relatively cold leads. Big win!
- Great customer service
- Decent affiliate program
- Relatively is expensive for many contacts
Puntos en contra
- There was no free option
- It doesn’t let you open multiple tabs of same instance for easy copying and pasting
-
Alternativas consideradas
ActiveCampaignRazones para cambiar a GetResponse
I read about GetResponse and found they’re most accepting of affiliate marketers- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
GetResponse is a solid alternative to MailChimp
Revisado el 3/12/2019
Overall, our experience with GetResponse has been very positive. It is critical to segment your marketing tools from your back-end dependencies (MailChimp owns Mandrill!!!) and GetResponse has helped us succeed on that front without negatively impacting the end-user experience.
Puntos a favor
GetResponse is a quality platform that has been very reliable with the design and delivery of our marketing emails. I really like the way that the emails look when they are delivered, and the level of control that you have over this within the platform. I don't think the User Interface is quite as intuitive as MailChimp, but the quality is just as good, the prices are more competitive, and the customer service is great. Any time I have a question, I can get a member of the GetResponse team in Live Chat to navigate me through it.
Puntos en contra
The ability to analyze data is severely lacking in GetResponse. MailChimp allowed exports of all email campaign data into Excel so you can manipulate and analyze data as needed, but for whatever reason, GetResponse doesn't do this. It is a very significant shortcoming (which I have also addressed directly with their support team).
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Compliance Department Astonishingly Harsh
Revisado el 29/3/2020
Get Response compliance department treated us with an inexcusable heaviness:
We'd been using GR for years. Things went well.
It was time to build a new segment. The new emails bumped us to the next $$$ level. So, we used 'pay up front discount' (BIG mistake).
We emailed the new list. Got some negative tics, due to some less than perfect hygiene on our part.
Enter the disciplinarians:.
Get Response compliance offered 1 option: Kill the VAST majority of your emails. Then you can play again.
We'd just paid them $X,000's for an upgrade, & they hits us with the 500 pound hammer.
Imagine a Dr. visit: Dr. finds a questionable spot on a big toe.
Dr. offers one option: "Amputate BOTH legs now."
We asked for grace. GR Compliance response: It's the 500 pound hammer or you're off line.
Only one list triggered this review. We said: "Remove just the 1 list with issues." They would have none of it. GR would not be satisfied until they punished us irreparably.
X,XXX of emails of individuals who are our friends and business contacts - all gone.
(See above note where GR prevented us from exporting OUR emails which WE had put into GR)
Then GR locked out the potential for adding emails back - including the hundreds of perfectly good, very solid, very clean emails we'd added, 1 by 1 - & had not yet even had the opportunity to email yet!!
All the work we'd been doing to add and clean up our lists... GONE.
Leader to leader:
DO NOT do Get Response. Please heed our horror story.
Puntos a favor
Did seem to deliver. Gave decent tools for building newsletters. Liked several of their features. Landing pages feature is good.
Puntos en contra
There's no easy way to add one email to several categories at once.
Example: You have one a customer email. You want to place that email in three segmented lists (which happens quite often). Unfortunately, you have to enter that same individual email THREE times.
It felt to me that Get Response was stacking the deck in their favor with this non-functionality. You have to put in more emails, you owe them more money. It's possible that this was not strictly the case, (I never got out the calculator for this). From my experience, they could have made this option MUCH more user friendly.
WHEN (not if) they place you, the paying customer, into a disciplinary review, they WILL lock your ability to export. You can follow the "it's easy to export" guides all you want to... you're not going to let you get YOUR contacts out of their system. (my experience)
Get Response apparently believes that all those emails you've put into their system... those are not YOUR contacts.... you won't get them out if they have reason to discipline you... which they will.
They talk nice and have cheery messages. But import something they don't like, they will, (with a smile), treat you as a paying customer like a redheaded stepchild.
Is that the way you want to be treated?
You might think that you're a good rule-follower and don't do things wrong... we paid them and used them for years. Then, one day they became punitive. It happened immediately after we paid them.
Alternativas consideradas
Constant ContactRazones para elegir GetResponse
Felt like we'd have better receptivity with GR as opposed to MailChimp.Software anterior
MailchimpRazones para cambiar a GetResponse
A friend of ours used it and suggested it. This friend knew the platform, so we went with that.- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
GetResponse from a Person who is not techie
Revisado el 31/1/2023
The problems solved by having Get Response workspace are numerous. Firstly, it provides a platform for businesses to manage their marketing campaigns more efficiently. It offers tools for creating, managing and automating emails, as well as tracking their performance. It also offers tools for creating and managing landing pages, webforms and autoresponders, allowing businesses to better engage with their audiences. Finally, it offers lead scoring and segmentation, enabling businesses to target their campaigns more effectively.The benefits of having Get Response workspace are also numerous. It provides businesses with a one-stop shop for managing their entire marketing campaigns, from creating emails and landing pages to tracking performance. It also saves time by allowing businesses to automate their campaigns, while providing detailed analytics and reporting to help them make informed decisions. Furthermore, it allows businesses to easily segment their audiences and personalize their campaigns for better engagement. Finally, it offers competitive pricing, making it an affordable option for businesses of any size.
Puntos a favor
Easy to use drag-and-drop email editor for creating newsletters, campaigns and automated emails• Comprehensive analytics and tracking capabilities• Ability to create surveys, polls and quizzes• Automation features for segmenting and targeting customers• CRM and e-commerce integrations• Pre-made templates and forms• GDPR compliant• Includes a basic landing page builder• A/B testing tools• Mobile-friendly emails• Dedicated customer support
Puntos en contra
Limited customizability of email templates and forms• Limited automation triggers• Limited segmentation capabilities• No live chat support
Respuesta de GetResponse Traducir a Español
Hi Debbie,
Thank you for this detailed review! Feedback like this always helps us improve. We're so happy to hear you are pleased with GetResponse so far!
Thanks again,
Abbie
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Awesome Email Marketing Software !!!
Revisado el 17/11/2022
it simplified our entire email marketing campaign and automation
Puntos a favor
1. able to create multiple forms2. create a complete email marketing campaign sequence3. it is able to track and analyse email marketing campaigns4. i can create landing pages
Puntos en contra
some features in the form builder are premium i suggest it should be free
Alternativas consideradas
MailchimpRazones para elegir GetResponse
the tool was complex so i needed a more easier toolSoftware anterior
MailchimpRazones para cambiar a GetResponse
it has a complete tool needed for a successful email marketing camapaignRespuesta de GetResponse Traducir a Español
Hi there,
Thank you for taking the time to write a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features!
Jack
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
All in one marketing automation software for businesses
Revisado el 22/12/2022
I've really had a lot of great experience with this software, it is my most preferred software for creating landing pages, websites, forms, funnels, autoresponder, marketing automation, basically all my business needsI highly recommend this software to all businesses either startups or big brands. Very nice software
Puntos a favor
I love practically everything about this software but some of the major things I love about this software is1) I love the UI design of this software, everything is organized and it is very easy to use.2) I really love the landing page builder, it is easy to understand, no complications, everything is self explanatory. I also love the fact that there are various landing page templates to choose from.3) I love how I get to create my own email templates and I love the A/B testing feature, this helps to know what email template works and converts best.4) I love how inexpensive the paid plan is and how, even though it has a lot to offer, it still has a free plan, I also love how long term the free plan is and how the free plan isn't limited to few features.I love a lot of things about this software but I can't list them all out, so I'd just say this is my go to business automation software
Puntos en contra
I don't really have much I dislike about this software except for the fact that the free plan is allowed to create just one landing page, I really wish it could be increased to 2 or 3
Respuesta de GetResponse Traducir a Español
Hi
Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features!
Justyna
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I hate marketin - but GetResponse makes me smile as I do the job I hate!
Revisado el 27/7/2022
I love it, what can I say, I'm happy to pay the low price for using such a great marketing solution. Everything in the one place - whats not to like?
Puntos a favor
The well-laid-out interface with the help of videos when if you need them means that getting started and becoming a professional in the marketing quality production stakes is easy.
Puntos en contra
OK, so there are some features that I would like to have included in the lower and middle options, in other words I'm focused on my marketing budget and want more still for the same price!
Razones para elegir GetResponse
GetResponse is easier to use, and has better templates and better support.Software anterior
MailchimpRazones para cambiar a GetResponse
I have tried so many products in this arena over the years and this one is the very best value for money - with results that don't look cheap. Whats more, unlike other drag and drop email marketing solutions, this one doesn't mess up your emails because of software issues.Respuesta de GetResponse Traducir a Español
Hi Stephen,
We are so happy to hear you are loving GetResponse so far! Thanks for taking the time to leave a review. - Abbie
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Do you still using a mandatory ugly optin email?
Revisado el 10/12/2022
Puntos a favor
Easy to setup and easy to use, good price if you just want to send a newsletter
Puntos en contra
You can not personalise the optin email. This is critical and when i tried I had the option to choose between some ugly emails to send the confirmation optin email.There were mails like "hello, we are getresponse and this is a mail for you to optin". Hey man, please, you need to give the user an option to change that
Respuesta de GetResponse Traducir a Español
Hey Natan,
We really appreciate this feedback. Feedback like this is what allows us to continually improve for our customers. We've passed the information along to our team.
Thanks,
Abbie
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
10/10 Cust. Support. Superb featurers BUT "zoho" and "wordpress genesis" users beware
Revisado el 22/6/2022
Good marketeers in their team but the techies are not on par
Puntos a favor
10/10 for 24*7 customer support! All marketing features are TOP-notch
Puntos en contra
For me, the love-hate in the "zoho-getresponse-WordpressGenesis" triad was a pain. Got us de-motivated and 2 months behind schedule and finally (Against our desire) to use custom programming!
Razones para cambiar a GetResponse
It met all criteria needed at that time and came highly recommended by a top affiliate marketeerRespuesta de GetResponse Traducir a Español
Hi there,
Thanks for taking the time to share your feedback with us. I have shared this with the team so we can continue to improve. -Taylor
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
GetResponse: Solid Software
Revisado el 14/6/2022
Overall really solid product.
Puntos a favor
GetResponse is relatively easy to use with lots of useful features. They have automations and templates that make it easier for users who are not as techsavvy.
It's a great software for it's value. The chat feature it provides for a website is wonderful. Has an app on the phone which makes it easily accessible.
Puntos en contra
The landing page and forms are not as easy to use.
Razones para elegir GetResponse
KEAP was too complicated for what I wanted.Razones para cambiar a GetResponse
I heard good things through some other users.Respuesta de GetResponse Traducir a Español
Hi there!
Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate the feedback and have shared it with the team so we can continue to improve. -Taylor
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
getresponse the software that will help you increase your sales by 50%.
Revisado el 8/5/2021
very happy as it made me reach 1m dollars in 2 years, in my course store business.
Puntos a favor
Hi,I am a frequent user as I have a business selling courses and the software helped me to bill 1m dollars in these 2 years because it helped me to get my potential customers to buy my courses,as well as it helped me this software will help you to have more sales,believe me it is better than other alternatives like clickfunnels as it costs less than 15 dollars a month compared to their competition,what are you waiting for!
Puntos en contra
nothing, since it is better to use templates, everything is already implemented so that your sales will be boosted.
Alternativas consideradas
ClickFunnelsRazones para elegir GetResponse
because it has all the necessary tools and at an affordable cost.Razones para cambiar a GetResponse
its more complete interface and more varied content, but above all the cost per month is much lower.Respuesta de GetResponse Traducir a Español
Hi Jose!
Thanks for taking the time to leave a review. Your feedback is important to us! -Taylor
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great Email Marketing Software
Revisado el 22/7/2022
I have had a great experience with Get Response Customer Support being VERY patient with me. I have increased my sales with GetResponse as I am able to follow up with my Customers on going.
Puntos a favor
This software was simple to integrate to the Marketing programs I use. It is critical for my outreach for marketing in an effective way. I would highly recommend GetResponse for the Affiliate Marketer.
Puntos en contra
My least favorite aspect of GetResponse is that when I am creating a new marketing email, it is not "easy" to see what days I already have emails scheduled for. I have to actually open a new window, then go back to the marketing page and look. Rather than it being readily avaialble when releasing a new email.
Alternativas consideradas
AWeberRazones para elegir GetResponse
Aweber kept putting a send hold on my Account. My messages were not reaching my clients. I have not had that problem with GetResponse. Also, GetResponse is more "friendly" to the Affiliate Maketer.Software anterior
AWeberRazones para cambiar a GetResponse
More friendly toward Affiliate MarketersRespuesta de GetResponse Traducir a Español
Hey Jim!
Thanks for taking the time to leave your feedback. We are happy to hear that you've had a great experience with us so far! - Abbie
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
A lot of features for a startup and fair price
Revisado el 24/7/2022
Puntos a favor
I like that I can create a quick webinar and opt in page and deliver it all in one go. If I was just starting out this is a valuable feature. Since I use other webinar platforms I don't generally use this, but liked it when I did.
Puntos en contra
That I can't properly tag and keep the tag on my contacts. It was hard to reorganize my contacts because there is no real true tagging.
Respuesta de GetResponse Traducir a Español
Hi Aryana!
Thanks for taking the time to share your feedback with us. We appreciate it! - Abbie
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Prueba gratis
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
I Got A Great Response
Revisado el 19/8/2022
I think get response is an ideal means to have a central area for campaigns. My company is vital and I enjoyed how I could obtain all of my tools to reach every aspect. The customer support was excellent, I never had any issues that couldn't be fixed. Each time, the staff was extra prepared to help me thru email! Thanks GetResponse!
Puntos a favor
Sending an email is a great tool to announce something quickly, and look good doing so. There are lots of handy features to do business online. Everything is together, so it's simpler than doing each of these things individually. You can create landing sites, which is crucial if you want to have a straightforward campaign. The integration with WordPress, Salesforce, and Shopify makes this campaign even easier to manage, and everything is in one spot. You can likewise have integration with SMS and I really enjoy that function, CTAs all day!
Puntos en contra
I guess I would have loved better phone support but I never had any major problems
Respuesta de GetResponse Traducir a Español
Hi there,
Thank you for your feedback! We're happy to hear your enjoying the platform and that our customer support team has been helpful to you. - Abbie