Opiniones de NinjaOne
NinjaOne
Calificación general
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Opiniones de 238
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Da una gran experiencia.
Revisado el 10/8/2023
Puntos a favor
Tiene buenas herramientas, informes, tareas y comandos.
Puntos en contra
Siendo sincero no veo nada de malo en esta plataforma.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
buena.
Revisado el 3/8/2023
Puntos a favor
Me parecion un aplicativo muy util en cualto a la asistencia remota, es facil de utilizar y su interfas es agradable a la vista.
Puntos en contra
podria decirce que por el momento no he encontrado nada de malo en este aplicativo.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Es de mucha ayuda
Revisado el 18/7/2023
Puntos a favor
Este aplicativo es de gran ayuda para brindar soporte IT remoto es intuitivo.
Puntos en contra
Puede tornarce algo lento cuando no se tiene buen internet.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Programa que simplifica bastante la forma de trabajo
Revisado el 4/3/2023
De momento la experiencia es muy positiva.
De momento la experiencia es muy positiva.
Puntos a favor
Fácil de utilizar e implementar, con bastantes herramientas de control.
Puntos en contra
Destacaría la falta de personalización del dashboard.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
La solución más completa para MSPs
Revisado el 31/10/2022
Gracias a NinjaOne hemos podido ofrecer una completa solución de monitorización para nuestros...
Gracias a NinjaOne hemos podido ofrecer una completa solución de monitorización para nuestros clientes por un coste razonable y permitiéndonos crecer en este ámbito de desarrollo, junto con una compañía como NinjaOne, que ofrece estabilidad, garantías y un excelente soporte técnico y comercial.
Puntos a favor
Facilidad de uso y de implementacion. Muchísimas características para monitorización. Ejecución de scripts remotos. Herramientas de control remoto integradas. Sistema de línea de comandos remota. Integración con multitud de herramientas de terceros. Solución propia de backup. Solución propia de gestión de documentación. Solución propia de sistema de ticketing. Soporte técnico y comercial excelente del fabricante.
Puntos en contra
Si tuviese que decir algo, aunque no impacta en el buen funcionamiento del producto, sería que echo de menos la posiblidad de una mayor personalización del dashboard.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Rapido y Eficiente como un Ninja
Revisado el 27/12/2022
Puntos a favor
es un aplicativo muy util en muchoscaso, ya que sus herramientas son completas e intuitivas.
Puntos en contra
Puede llegar el caso que el equipo no compla con las caracteristicas o se ponga lento en una que otra ocacion.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Mejor software de monitoring para MSP
Revisado el 3/11/2020
En general la experiencia con NinjaRMM es muy buena, y hay que destacar que siempre están implementa...
En general la experiencia con NinjaRMM es muy buena, y hay que destacar que siempre están implementando mejoras en el sistemas que desde hace unos meses ha ido mejorando mucho.
Puntos a favor
- Fácil implementación
- Posibilidad de implementar & customizar alertas (servicios, procesos, event viewer,etc(...))
- Compatibilidad con Mac*
- Integración de antivirus (Bitdefender o Webroot) desde NinjaRMM
- Posibilidad de control remoto de equipos/servidores (Windows/Mac)
Puntos en contra
- No puedes personalizar el dashboard principal
- Poca integración con SNMP v3 para monitorización avanzada
- Pocas opciones de automatización para Mac (Instalación/Updates) o gestión de equipos Mac
- Poca integración con Linux
- No desarrollada la parte de integración con Hyper-V como sistema de virtualización (VMware, si)
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Gran producto de monitorización y gestión todo en uno
Revisado el 29/11/2021
Puntos a favor
Centralizar las alertas
La posibilidad de afinar qué se quiere monitorizar y cada cuánto tiempo
Generar nuestras propias alertas
Variedad de checks
Facilidad de despliegue
Organización jerárquica de los recursos monitorizados
El equipo de soporte y acompañamiento
Puntos en contra
Para nuestros casos de uso consideramos que la herramienta cumple con las expectativas
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Excellent remote IT management and monitoring platform
Revisado el 11/2/2024
Puntos a favor
One of the most complete solutions on the market, with excellent functionality and easy to use. Very easy for Device Management, Remote Support, IT Security. Excellent for improving the efficiency of the IT team and reducing costs.
Puntos en contra
It was difficult to start using because there was no price transparency, that is, they could very well make prices available without having to contact the company.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
NinjaOne is the NumberOne RMM for MSPs
Revisado el 10/4/2024
Outstanding. I love NinjaOne and couldn't do my job efficiently without it.
Outstanding. I love NinjaOne and couldn't do my job efficiently without it.
Puntos a favor
Ease of use, ease of deployment, the GUI is simple yet gives you everything you need at a glance, simple patching functionality and asset organisation. NinjaOne is incredible.
Puntos en contra
I honestly can't of any shortcomings of NinjaOne. It's an incredible product and must have for any MSP.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
It wasn't bad, but users bounced off it for interface reasons and support issues so we left
Revisado el 6/9/2023
Overall it was ok. The software seemed like it was on its way, but the amount it cost had me...
Overall it was ok. The software seemed like it was on its way, but the amount it cost had me feeling like we were paying to be beta testers
Puntos a favor
Cleanliness of design was nice. Actively developed
Puntos en contra
Things that were not present were described as forthcoming, but no roadmap at the time.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
NinjaOne - NumberOne!
Revisado el 6/10/2023
Ninja is one of if not the best platform I use daily. Of the 20-odd platforms and tools I regularly...
Ninja is one of if not the best platform I use daily. Of the 20-odd platforms and tools I regularly use, Ninja is the most user-friendly, robust, dynamic and comprehensive. If you're in the market for an RMM - Go with NinjaOne.
Puntos a favor
Ninja RMM is so simply and straight forward to use, however is jam-packed with vital features any serious MSP utilises. I live in Ninja and would be hard-pressed to find a better tool to replace it.
Puntos en contra
The only issue I have come across is that I had a little bit of trouble changing the display mode. Such a minor, almost non-issue, that is how great this RMM is.
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
NinjaOne Has Been a Reliable and Easy to Use Solution
Revisado el 1/5/2024
Puntos a favor
The capabilities of NinjaOne are excellent.
NinjaOne makes work easier for us.
Puntos en contra
I do not have dislikes for NinjaOne.
NinjaOne is superb.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
NinjaOne Has Been an Effective IT Management Tool
Revisado el 1/5/2024
Puntos a favor
NinjaOne has been a superb IT management solution.
I like the reliability and ease of use of NinjaOne.
Puntos en contra
NinjaOne makes work easier.
No dislikes about NinjaOne.
- Sector: Investigación
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
NinjaOne Usage
Revisado el 18/9/2024
NinjaOne has been great tool for us to use. Especially, it works seamlessly when we remote control...
NinjaOne has been great tool for us to use. Especially, it works seamlessly when we remote control the devices.
Puntos a favor
Easy to use and automation of tasks. It's been great to use this product.
Puntos en contra
Format of the devices dashboard. It needs a bit of upgrade as the software doesn't integrate very well with Lenovo laptops.
- Sector: Electrónica de consumo
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
NinjaOne helps me keep track of my tasks and stay on top of deadlines easily.
Revisado el 9/8/2024
Puntos a favor
The interface is user-friendly and the automation features save me time.
Puntos en contra
I wish there were more customization options for task organization and labeling.
- Sector: Suministros y equipo para empresas
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
My Experience With NinjaOne
Revisado el 30/4/2024
Puntos a favor
The tool comes with great remote support features
It makes IT management easy
Puntos en contra
With NinjaOne, all has been seamless. It is affordable too.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great Product - Continuing to add features
Revisado el 5/12/2023
Consolidating our tools and having a single pane of glass for our operations center to work from,...
Consolidating our tools and having a single pane of glass for our operations center to work from, no longer are we missing alerts because a monitoring page is minimized or covered by another one of our tools.
Puntos a favor
As an MSP getting the tool deployed quickly, efficiently and leveraging the work we've put into our configuration has been a huge time savings.
Puntos en contra
The gap is being closed with every release, our biggest issue with MDM which we are looking forward to trying out soon.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
A very affordable RMM solution.
Revisado el 6/1/2023
The onboarding was extremely quick, our guys were very quick to get used to the new GUI and it is a...
The onboarding was extremely quick, our guys were very quick to get used to the new GUI and it is a very useable product. Not really used the support yet so can't comment on that.
Puntos a favor
The price is very comparable to it's competitors, but one of the main benefits, is that it feels like a one stop shop for IT. Most things you will require, are all under the hood, so to speak. Helpdesk, asset management, remote support etc.
Puntos en contra
We do like providing our customers with lots of stats. And the reporting only gives us so much that we can do. I'd like to see this expanded to include more custom fields.
Alternativas consideradas
Zoho DeskRazones para elegir NinjaOne
The pricing was more attractive.Software anterior
Zendesk SuiteRazones para cambiar a NinjaOne
Pricing and the features which it offers. The different products which we could integrate was also an attraction.- Sector: Seguridad informática y de redes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excellent RMM software, highly recommended.
Revisado el 4/3/2021
Our overall experience of NinjaRMM is massively positive. The platform has enabled us as an MSP to...
Our overall experience of NinjaRMM is massively positive. The platform has enabled us as an MSP to fully manage all our clients patching and asset management needs.
Puntos a favor
Excellent portal interface, that is so clear and concise for everyone to use. The patch management and asset information is top notch. The features and functionality of the platform are also superb and always being added to.
Puntos en contra
Nothing, the platform works so much better than the RMM software we replaced.
Razones para elegir NinjaOne
Costs of SolarWinds was expensive. The portal layout and design of SolarWinds was clunky and not intuitive to use. NinjaRMM's simple cost brackets and online portal are lightyears ahead of SolarWinds and other RMM platforms.Razones para cambiar a NinjaOne
The pricing structure and overall usability was light years ahead of any other vendors offerings. The presales technical information was excellent.- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Ninja One changed our business
Revisado el 8/8/2022
Fantastic, I can't fault ay aspect of the solution or the people working with the company.
Fantastic, I can't fault ay aspect of the solution or the people working with the company.
Puntos a favor
The ease of use along with the great development, technical, support and sales teams mean we are never stuck. That great relationship with the company along with the efficiency of the software means we gave gained and incredible amount of time to do work instead of working on the software.
Puntos en contra
The only criticism I have of Ninja One is that they produce a huge amount of features regularly but we would love to have access to them often before they are ready. This is due to the development being customer driven so the upgrades they offer are always great and we are a little impatient!
Alternativas consideradas
N-centralRazones para elegir NinjaOne
Needed a more mature and capable productSoftware anterior
AteraRazones para cambiar a NinjaOne
Better functionality, better ease of use, better value, and better people to work with.- Sector: Servicios para instalaciones
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best RMM tool on the market
Revisado el 22/5/2020
I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and...
I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and status.
No matter what we found, we just couldn't get one that was accurate and easy to keep up to date.
Ninja just DOES it. I don't have to think about it. I know all my machines in Ninja and the latest info on them is all right there.
This makes our network more visible, trackable. My team solves issues faster, more accurately, and in a happier way than ever before.
Puntos a favor
Ninja was so easy to setup. It's fun to tweak. The scripts are simple and there are even some basic templates. It tells me everything I need to know about a computer and what's going on.
The integrations have been a huge help. Their documentation is precise, easy to follow and accurate.
Our account manager actually cares and checks in on us every 2 weeks.
Good vendors are so rare, no matter the product. I'm not really sure I could love this product and this company any more than I do.
Puntos en contra
The only things I can think that I wish was if Ninja made some their own basic ticketing system. That's not a complaint about the product at all, but the other partners they integrate are way more complicated and expensive than I'd like. I know Ninja would crush it if they made a simple one of their own that was tightly integrated with the Ninja portal.
Also, the NMS deployment is slightly clunkly. I would like Ninja to bring that in house too.
Razones para elegir NinjaOne
spiceworks wasn't accurately keeping my hardware up to date.Software anterior
Spiceworks Cloud Help DeskRazones para cambiar a NinjaOne
Ninja was easier and integrated better with the tools I wanted. The company was more pleasant to work with too.- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Highly recommend
Revisado el 10/11/2020
I can't praise Ninja more. From the support team to the account managers, and even the developers,...
I can't praise Ninja more. From the support team to the account managers, and even the developers, everyone has been fantastic. Their pricing is more than fair and they always do everything possible to keep their customers happy. We are delighted with the influx of new features we receive regularly and would recommend their solution and them as a company to all MSP's and internal IT users.
Puntos a favor
Compared to some of the products we tested the UI is so user friendly allowing all users to get to grips with it straight away.
Ninja are constantly devloping new features for the product, that are introduced seemlessly.
Setting up the alerting was very simple and encompasses everything we require for our customers.
They have the ability to monitor Raid, which was the feature that put them to the top of the pile for us as we have used several that were unable to offer this essential component.
Puntos en contra
Some features such as AD integration, maintenance windows, a mobile app and linux monitoring were missing, but they are either being developed or have been implemented since purchasing.
Razones para cambiar a NinjaOne
Although all of the options available have positives and negatives, we felt the features we were getting, matched with the pricing and the UI made it an easy choice. In the 2 years since using Ninja we as a company have not regretted the choice or considered jumping to another provider.- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Powerful and cost effective RMM tool backed by an efficient support
Revisado el 16/10/2020
We are very happy to have chosen the NinjaRMM solution as this has greatly improved our work...
We are very happy to have chosen the NinjaRMM solution as this has greatly improved our work efficiency, troubleshooting faults, SLAs, overall IT processes and support to our customers and internally.
Puntos a favor
The product it is highly functional, constantly evolving in the right direction by listening to the MSP using it and so easy to use compared to other RMM's
Overall asset list management and monitoring features
TeamViewer and Splashtop native integration
Variety of PSA desk tools integration
Full antivirus integration with Webroot or Bitdefender was a key element and selling point
Backup integration
Puntos en contra
The overall integration was really easy.
You feel like you are part of the journey with the constant development of new features
Clear documentation on all features
Efficient and knowledgeable support
More granular reporting would be great
Razones para cambiar a NinjaOne
Cost and financial flexibility Personal approach and communication throughout the onboarding process and beyond Ease of use- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great product
Revisado el 27/8/2021
again great, lightweight, and working product
again great, lightweight, and working product
Puntos a favor
Software is very easy to set up, and everything is clear from start to finish, easiness of deployment allow us to push it fully with GPO, and that way all new assets get it. Company wide policies are working fine, and we use Webroot integration so we're getting AV protection in bundle.
Puntos en contra
Nothing really to report here, everything (fortunately! XD) works