Route4Me

4,4 (390)
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Software de planificación y optimización de rutas de flota para pymes.

Calificación general

4,4 /5
(390)
Relación calidad-precio
4,3/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,4/5

88%
Un ha recomendado esta aplicación
Ordenar por

Opiniones de 390

adrian
Calificación general
  • Sector: Logística y cadena de suministro
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Es una herramienta para mi negocio que me a permitido optimizar mi planificación de rutas.

Revisado el 7/7/2023

Ahorro de tiempo en la planificación de rutas

Ahorro de tiempo en la planificación de rutas

Puntos a favor

Interfaz intuitiva y fácil de usar, reducción de costos operativos

Puntos en contra

Limitaciones en la versión gratuita, para acceder a características mas avanzadas se necesita una suscripción paga

Liliana
Calificación general
  • Sector: Empaquetado/entrega de mercancía
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Muy buena gps y facil de usar ,da los pasos a seguir etc

Revisado el 24/2/2023

Me gusta esta app porque es segura confiable y practica .

Me gusta esta app porque es segura confiable y practica .

Puntos a favor

Me gusta porque es facil de usar y tiene muchas herramientas muy utiles y optimiza muchas rutas ,Es muy buena creo que esta app esta muy completa.

Puntos en contra

que tengo que estar buscando cuando manejo.

Fabio
Fabio
Calificación general
  • Sector: Servicios individuales y familiares
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

facilidad

Revisado el 26/1/2022

Puntos a favor

facil de usar me gusta q se ouede hacer diferentes rutas

Puntos en contra

no puedo usar mi ordenador para hacer mis rutas no me lo permite quiciera copiar y pegar mis direciones y nombres dede mi ordenador

Jaime
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

opinión

Revisado el 14/7/2020

muy bueno, me gusta mucho

muy bueno, me gusta mucho

Puntos a favor

facilidad, viabilidad, traza muy bien las rutas.

Puntos en contra

un poco complicado el uso de distintas herramientas.

Lukasz
Lukasz
Calificación general
  • Sector: Almacenamiento
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best in class software and customer service.

Revisado el 18/12/2020

R4Me is a fantastic tool for daily dynamic routing. It is easy to implement and very intuitive.

R4Me is a fantastic tool for daily dynamic routing. It is easy to implement and very intuitive.

Puntos a favor

User friendly interface with plenty of options for routing. The platform offers very good level of options for routing small to medium size fleet.

Puntos en contra

R4Me is a good fit for our needs and supports transportation operations perfectly. no issues to report.

Hugo
Calificación general
  • Sector: Suministros y equipo para empresas
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Sitisfactory

Revisado el 20/5/2023

Overall is complete satisfied

Overall is complete satisfied

Puntos a favor

Knowing where are all my stops and find out where is our driver when he has to make a delivery

Puntos en contra

When is an error not to have many options to solve our situation

Tom
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Parkway travel bans

Revisado el 20/4/2023

Puntos a favor

Refund my subscription pleaseCan’t trust that the maps are correctYou would think todays world it would be up to date

Puntos en contra

Ilegal road travel for trucks, can’t trust it

Nicolas
Calificación general
  • Sector: Logística y cadena de suministro
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

I highly recommend route4me

Revisado el 3/5/2023

Route4Me has simplified our life for the organization and creation of the annual routes, the...

Route4Me has simplified our life for the organization and creation of the annual routes, the follow-up of our deliveries and our drivers. I have a very good experience with Route4Me.

Puntos a favor

The simplicity of the configuration of the different options and modules.The creation of routes.

Puntos en contra

Updating of maps (Switzerland). There are a lot of bad addresses.

Angel
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Wonder App use.

Revisado el 19/6/2023

Overall great experience.

Overall great experience.

Puntos a favor

Able to upload spreadsheets easily or input the addresses of homes with the address scanner easily as well.

Puntos en contra

Not being able to optimize a route to my liking.

Vaughn
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

I Have Used This App almost EVERY DAY for 3 years

Revisado el 11/5/2023

Puntos a favor

I love that it will allow me to attach pictures and notes for every address.

Puntos en contra

The optimization is off always. I have stopped using it for that.

Phillip
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

So far so good

Revisado el 19/5/2023

Puntos a favor

it does everything i need it to do......

Puntos en contra

WEb loading time is slow. Viewing routes is slow. Would like to be able to export visuals.

David
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Route 4 me

Revisado el 17/5/2023

Puntos a favor

The support team is highly knowledgeable and quick to respond. If the team can't answer the question, they are swift to forward it on to the subject matter experts and the team will always get back within 24 hours.

Puntos en contra

data can come through incorrectly or drivers will experience issues loading with an old version of the app.

Yan
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Franklin Operation Rewiew

Revisado el 10/5/2023

Puntos a favor

we use it every to optise the routes of our 10 trucks and track them. proof of deliveries online.

Puntos en contra

would like to have the ability to oreset territories

jason
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Route4Me is Right4Me

Revisado el 2/5/2023

Our multistop routes change everyday. R4M has made that easy to administer

Our multistop routes change everyday. R4M has made that easy to administer

Puntos a favor

Routing is good and integration was easy

Puntos en contra

Running route replays is a little clunky

Billie
Calificación general
  • Sector: Logística y cadena de suministro
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The BEST on the market

Revisado el 28/5/2023

It has been nothing but above and beyond my expectations.

It has been nothing but above and beyond my expectations.

Puntos a favor

The time and money that it can save both the company and the customer

Puntos en contra

I haven't seen anything I haven't liked so far.

Simon
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Route Planner

Revisado el 17/5/2023

Puntos a favor

Very easy to use, daily routing, easy to set up and adjust routes once set up.

Puntos en contra

Not really found any cons for the app as of yet and mainly use for routing which is great

Arman
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Custm

Revisado el 10/4/2023

Excellent support and great product overall

Excellent support and great product overall

Puntos a favor

Ability for driver to dispatch themselves.

Puntos en contra

Cost per user could be better optimised to cost per activity or route.

Alternativas consideradas

Onfleet y Circuit
Justin
Calificación general
  • Sector: Servicios
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

One Waste Solutions

Revisado el 22/3/2023

very pleasant from the customer service team down to the constancy in the program.

very pleasant from the customer service team down to the constancy in the program.

Puntos a favor

The app UI is very easy to understand and learn. Minimal training for new drivers.

Puntos en contra

The software lags in the afternoon. it was explained that both east coast and west coast are using the software simultaneously.

Michael
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Review

Revisado el 17/5/2023

Great Customer Service when needed

Great Customer Service when needed

Puntos a favor

Everything is straight forward and easy to get going. previously we set routes up by the closest existing stop. this showed us that that is not always the case. and more linear routes can be more efficient in some cases

Puntos en contra

i cannot think of any. like any new software there is a learning curve but that is to be expected

David
Calificación general
  • Sector: Servicios
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Route Planning

Revisado el 13/3/2023

Fantastic product. It greatly reduces time coordinating meter reading schedules for our utility...

Fantastic product. It greatly reduces time coordinating meter reading schedules for our utility needs.

Puntos a favor

Ease of route planning which provides a live tracking mechanism via the user platform. Great to exchange data between drivers and platform users.

Puntos en contra

Sometimes UK postcodes are not recognized

andy
Calificación general
  • Sector: Sector textil
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Happy customer who will continue to use this software.

Revisado el 19/1/2023

I began using the software as an individual. The ease of use was so important to me that I...

I began using the software as an individual. The ease of use was so important to me that I convinced the [SENSITIVE CONTENT] of our company to purchase the software for all drivers. [SENSITIVE CONTENT] has been a huge help in making the changes we need to our account with fast and informative service.

Puntos a favor

The route optimization and recurring routes is most important for our company. It generates a fresh route however you schedule it to occur. The route optimization lets my drivers know the best way to complete their routes and helps our company be more efficient on a daily basis.

Puntos en contra

There is nothing that comes to mind under this catagory.

Sheila
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Review

Revisado el 9/1/2023

Not that great. It’s not really needed.

Not that great. It’s not really needed.

Puntos a favor

Not really anything! The only thing I like is that prints out the cards

Puntos en contra

It doesn’t work half the time it’s not necessary

Molly
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

I can not find a reason to NOT use Route4Me!!!

Revisado el 22/9/2021

I am hooked. I almost wish I could use it more often, but that would really make much work for me....

I am hooked. I almost wish I could use it more often, but that would really make much work for me. I think it is quite wonderful! If it could drive for me, while doing everything else it does for me, maybe that would be an improvement, but I believe that is an option that I lack the ability to use. So perfect, just wonderful!!

Puntos a favor

Well I would say how much time it saves me, but I must say the most valuable part of this software is the Customer Service Reps that stand ready to help. [SENSITIVE CONTENT] have been able to almost predict when I was struggling and needed some mild assistance. Their professionalism could not be improved upon. Top notch gentlemen!!

Puntos en contra

Sometimes the mapping angle is a tad off. Also I wish there was a way I could circle a specific area and make a sub route from a larger route, but there is ways around that, and I have picked up so many other time saving tricks that I have afternoons off during the busiest week of my job!

Rene
Calificación general
  • Sector: Empaquetado/entrega de mercancía
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

So far so goo

Revisado el 26/12/2022

I am very satisfied with route4me. On Christmas day they helped me and were very polite and very...

I am very satisfied with route4me. On Christmas day they helped me and were very polite and very willing to meet all my needs and went as far as being detailed on what I needed to do.

Puntos a favor

it is inexpensive and the addresses are findable so they have the latest software that integrates the newest addresses if any of that makes sense.

Puntos en contra

there is a difference between the mobile app and the desktop version and you can do things on the mobile app that you can't do on the desktop version if you only bought the app subscription this was not explained clearly when I signed up so now I need to see what it will cost me to get the desktop version so I can use it with my app.

Ron
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Technical support and customer follow through terrible

Revisado el 6/4/2019

Create routes to pickup our students from home and deliver them to school in the morning. Was...

Create routes to pickup our students from home and deliver them to school in the morning. Was hoping to cut route times, pickup more students at their homes, and reduce bus operating costs. Then in the afternoon take the students back home.
I was never able to complete this task with the software, as it appeared some of the features of the software once enabled did not function. Mainly no U Turns allowed. the routing continued to plan and optimize a route showing the our 40 foot school buses making U turns on narrow two lane country roads, with place to turn around. It did the same U turn in our city areas as well. Where the city streets were did not have turn arounds, and could not be pulled into residential driveways.
I feel the software MIGHT have been able to work for us, but the follow through of their technical department was so poor, I was unable to get their assistance during a demo of the product, to ask questions or learn the features of the product.
I spent over 30 hours of my time working with the trial on my own, trying to get far enough that with their assistance I would have a working solution to my routing challenges. It seems to be a complete waste of time.

Puntos a favor

Looked like good value, and ease of use.

Puntos en contra

Technical support. Some features could not be made to work. Was promosed a demo period during my free trial, to help set up our routes, and understand the features of the software. To insure that I was able to be up and running before the end of my 7 day free trial. I was promised the demo daily, and it never happened. I actually had three appointments for the demo. The first was never confirmed. The second didn't happen until after the trial was over, and they forgot to extend the trial first, so it was delayed while the extended the trial. The third was then rescheduled, and the team never called. Not to start the demo, not to cancell or reshedule the demo again. They did not call at all. Now 2 days later, they have still not called. The only thing that worked real well, was there auto response email, and a daily auto email with ideas on why their software was helping so many companies.