Opiniones de ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise ScreenConnect

4,7 (1.910)
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Software de soporte remoto, reuniones a distancia y acceso remoto

Calificación general

4,7 /5
(1.910)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,5/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,4/5

96%
Un ha recomendado esta aplicación
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Opiniones de 1910

Yosue
Yosue
Calificación general
  • Sector: Desarrollo de programas
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Soporte remoto confiable y completo para empresas de todos los tamaños

Revisado el 25/10/2023

Puntos a favor

Ofrece un soporte remoto confiable y muy seguro, es perfecto para empresas de todos los tamaños. Me encanta lo fácil que es de usar gracias a su interfaz intuitiva, y las funciones completas como el acceso remoto, el uso compartido de pantalla y el chat en vivo hacen que resolver problemas a distancia sea muy fácil de realizar

Puntos en contra

Es importante tener en cuenta que el costo de la plataforma podría ser un poco elevado para ciertas empresas, ya que sus precios se adaptan al número de usuarios y las funciones que necesites utilizar

Geovanny
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

ConnectWise Control la mejor opción en asistencia para los clientes

Revisado el 21/12/2022

Me ayudado mucho con mis clientes la atención es más rápida y con los empleados me ayudado mucho en...

Me ayudado mucho con mis clientes la atención es más rápida y con los empleados me ayudado mucho en el teletrabajo y también este sistema me ayuda mucho en las reuniones del trabajo

Puntos a favor

Me gusto mucho la asistencia para nuestros clientes, es una herramienta para las reuniones en el trabajo y también la función de teletrabajo que ayudado mucho en estos años

Puntos en contra

Todo el sisyema me gusto mucho todas las herramientas son muy útiles

Bongani
Bongani
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Personal Experience with ConnectWise Control

Revisado el 24/12/2022

It saves me travelling costs as I don't have to be on site to repair or provide support to my...

It saves me travelling costs as I don't have to be on site to repair or provide support to my clients, thus saving me money and time.

Puntos a favor

Controller meetings start rapidly.Specialist establishments rush to finish.On premise server refreshes rush to finish, commonly in under 10 minutes.Impromptu help meetings are natural and simple to begin

Puntos en contra

the controller task bar bugs out more than it ought towhile doing a far off meeting from the help tab, possibly a few times it prompts for adminstrator access when this entrance is required. more often than not it simply dark screen when UAC input is required.it doesn't scale well when multiple screens are engaged with a far off meeting

Alternativas consideradas

RemotePC, Splashtop y RealVNC Connect

Razones para cambiar a ConnectWise ScreenConnect

I chose it because of its rating, reviews as well as price. It is very competitive and affordable for me personally.
Austin
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Screen connect review

Revisado el 21/5/2024

Overall I have been pleased with the use of screen connect. Its a great mostly reliable tool and...

Overall I have been pleased with the use of screen connect. Its a great mostly reliable tool and would love to use it in the future and recommend its use.

Puntos a favor

How easy it is to setup and deploy and also how easy it is to remote into machines and all the controls you have.

Puntos en contra

Sometimes the connections can drop or the deployment wont work for what ever reason.

Tyler
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Decent product, but there are better out there

Revisado el 2/2/2023

Puntos a favor

Connectwise control is a good product, but there are better out there for the cost with more features.

Puntos en contra

Clunky, often disconnects and reconnects

Robert
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

ScreenConnect is Good, But Could be Better

Revisado el 10/5/2024

Very good overall and would recommend. Their partnership with BrightGauge needs lots of improvement...

Very good overall and would recommend. Their partnership with BrightGauge needs lots of improvement from the reporting side, but ScreenConnect itself has been very good.

Puntos a favor

It's great for remote access into another users computer, even if just one of your own. Support is good and there is no downtime.

Puntos en contra

Features like "Screen Blanking" can be very clunky. Often when I set the remote screen to be blanked out, I will have a session go to sleep, and when I get back on the screen blank setting has been disabled. This is highly frustrating when needin privacy in a remote setting.

Lance
Calificación general
  • Sector: Seguridad informática y de redes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Screenconnect - vital remote support tool

Revisado el 14/3/2024

We've been using this product for several years and it's the best remote support tool I've used to...

We've been using this product for several years and it's the best remote support tool I've used to date. The ability to share multiple monitors, transfer files and use the backstage environment are all critical to my teams daily success in providing remote support.

Puntos a favor

My team and I use Connectwise ScreenConnect daily to provide remote support, diagnostics, patching, virus remediation, etc.. It's fast, very flexible, provides a shell environment called backstage that allows us to tweak computers without impacting the end user.

Puntos en contra

There's nothing currently that I dislike about the product.

Alec
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Amazing remote control software

Revisado el 17/3/2024

This is amazing software that meet all my expectations and more! So glad I used this.

This is amazing software that meet all my expectations and more! So glad I used this.

Puntos a favor

This software is amazing! It can be used as a basic RMM even. Run tools, scripts, or just good ole remote access.

Puntos en contra

Nothing! This is great software that is beyond comparison.

Jeff
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Ideal for remote suport.

Revisado el 6/2/2024

Puntos a favor

Easy to establish a session.
Can see all screens.
Have other tools that can be used while on remote session.

Puntos en contra

File transfer. not so easy at times.
if you have not used for 7 days you have to do 2FA to log back in.

Eduardo
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

My ConnectWise ScreenConnect Review

Revisado el 28/2/2024

Puntos a favor

very robust platform used daily to provide remote assistance to end-users in my company and to troubleshoot unattended computers from anywhere.

Puntos en contra

Setup can be a little time-consuming, but overall, a great tool for IT professionals.

Danielle
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

ConnectWise ScreenConnect Positives

Revisado el 30/1/2024

Puntos a favor

ScreenConnect with CW is our process when I need to see what a user is doing on their end to better understand their issue. Starting a session, have the user join the session and facilitate seeing their information is seamless. It is also very easy to disconnect so the user knows I am no longer in their computer seeing anything of concern as a notification is sent to the user I have disconnected.

Puntos en contra

Nothing at this time since using ConnectWise ScreenConnect is an easy process and meets my needs.

Matt
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

ConnectWise ScreenConnect

Revisado el 28/5/2024

Puntos a favor

It makes it easy to connect to an end user for remote support.

Puntos en contra

It would be nicer if you didn't have to log into website to connect.

Terri
Calificación general
  • Sector: Servicios jurídicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

ConnectWise works

Revisado el 18/10/2023

Overall ConnectWise screen connect works for the simple remote sessions.

Overall ConnectWise screen connect works for the simple remote sessions.

Puntos a favor

The simplicity of this product makes it easier for the individuals who don't like or are intimidated by technology.

Puntos en contra

Working with dual monitors is not as user friendly and it is a problem for individuals who are versed in technology.

Shawn
Calificación general
  • Sector: Educación primaria/secundaria
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

ConnectWise ScreenConnect - The Wise choice for remote support

Revisado el 26/9/2023

Puntos a favor

This product made it much easier for our department to support teachers and administrators in a more timely manner. We have 4 techs to handle 11 schools plus the main administration building so this has reduced response times greatly when needing to install a printer or software for staff member.

Puntos en contra

Not enough options for sorting the devices. I can filter connections by device name, user account name or even IP address, etc but we really would like to have an option to sort the devices based on last contact date and time so we can monitor more closely the devices that are not being used in our schools.

Shaun
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The single best remote access tool

Revisado el 26/5/2023

Great, we deployed ScreenConnect and never looked back. There's been zero reason too.

Great, we deployed ScreenConnect and never looked back. There's been zero reason too.

Puntos a favor

Small, clean, easily implemented and integrates well with our tool stack. It's pretty much everything we could as for from a tool like this and includes use auditing and recordings to meet any compliance requirements we've encountered.

Puntos en contra

Very little. The only real challenges we have are deployment and required end user actions for environments where it is not deployed. Honestly I don't know what they could even do about that as it's neither a deployment tool itself nor can they circumvent browser and OS security to be able to eliminate the necessity or end user actions in certain circumstances.

Sarah
Calificación general
  • Sector: Práctica de la abogacía
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

ConnectWise

Revisado el 5/6/2023

Excellent. We have had no problems with this program.

Excellent. We have had no problems with this program.

Puntos a favor

I feel that ConnectWise is very secure and I feel safe using this site to remote into our system. We have alot of sensitive data and I feel that it is very secure.

Puntos en contra

There are a lot of steps to go through before you are connected.

Cassidy
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

One of the most useful remote access tools for troubleshooting problems

Revisado el 29/3/2023

We decided to buy ConnectWise because of its reasonable pricing and high service quality; the...

We decided to buy ConnectWise because of its reasonable pricing and high service quality; the ConnectWise platform has been around for quite some time and is highly recommended. ConnectWise's platform allows the same PC to be reached from any other q if required, saving time on solution issues affecting any enterprise computer. The highest-quality, most cost-effective, and most user-friendly remote access tool available.

Puntos a favor

We appreciate its user-friendliness and the fact that we were always able to get a prompt response from their helpful support team, suggesting options that would work best for us. ConnectWise is one of the best remote access solutions because of its encryption feature, which keeps our data safe while being transmitted and received via the platform.

Puntos en contra

The ConnectWise platform has provided us with far more advantages than drawbacks, but we have noticed that the mobile version is often much slower than the desktop version.

Michael
Calificación general
  • Sector: Banca
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

IT Support FROM IT People

Revisado el 18/4/2023

So far I have a had a very good experience with CW Control and the company in general.

So far I have a had a very good experience with CW Control and the company in general.

Puntos a favor

ConnectWise is a feature-rich product built by IT people FOR IT people.

Puntos en contra

Basic support is good but any feature problems or requests have to "go to engineering" and can take months to years to get a resolution.

Aditya
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent Security !

Revisado el 30/3/2023

Overall, ConnectWise Control is an effective remote access and support programme that provides...

Overall, ConnectWise Control is an effective remote access and support programme that provides companies with a number of features and advantages. When deciding whether it's the best tool for your company, it's essential to take into account any potential drawbacks, including pricing, limited integrations, a steep learning curve, limited mobile support, and limited customization.

Puntos a favor

Due to its end-to-end encryption, two-factor authentication, and session confirmation prompts, ConnectWise Control offers a high degree of security. Businesses can brand the UI with ConnectWise Control to give it a more polished and distinctive appearance.

Puntos en contra

ConnectWise Control can be expensive, especially for small businesses or those with a limited budget.

Guy
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

ScreenConnect helped power us to remotely support customer base during Covid

Revisado el 17/7/2023

Puntos a favor

The best feature I found from ScreenConnect was easily doing backstage where I could remotely shell into a computer to help run powershell commands to help maintain and monitor workstations.

Puntos en contra

The ConnectWise portal was difficult to navigate to find the latest updates for the tool.

Dylan
Calificación general
  • Sector: Práctica de la abogacía
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Quick and Easy to use

Revisado el 19/4/2023

Honestly, It's great and works really well!

Honestly, It's great and works really well!

Puntos a favor

I liked how quick and the different types of features offered.

Puntos en contra

There are times when it's slow to connect to the website.

Sabarish
Sabarish
Calificación general
  • Sector: Servicios de información
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Must try tool for remote connection and access

Revisado el 23/2/2023

Puntos a favor

It is widely used for Remote desktop connection to support other users remotely.It can be easily configured and we can access the ed users machine with full access.

Puntos en contra

We always need better bandwidth to manage and control end user machines.Can bring few features on privacy and management.

Gabriele
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Remote desktop and control

Revisado el 16/2/2023

Puntos a favor

semplicity and passthrough firewall. customer need only to download file and execute it.

Puntos en contra

there are any problem. the software updates regulary and has ever new features

Ashwin
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Multitasking tool

Revisado el 17/2/2023

Puntos a favor

I have used the product for multiple purposes like ticketing, remote service and patching. we good product.

Puntos en contra

Nothing much to specify in particular. It works fine.

Ryan
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

ConnectWise Control - The Simple Remote Software

Revisado el 14/2/2023

Puntos a favor

I like how it gives different options of connecting such as directing the client to a website and entering a code or having the ability to email them a link with the code embedded so they only have to download the client.

Puntos en contra

It makes me sign in every time instead of having the option to SSO or remember me.