Smartsupp live chat

Smartsupp es chat en vivo gratis con grabación de visitantes.

Calificación general

4,7 /5
(340)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,5/5

95%
Un ha recomendado esta aplicación
Ordenar por

Opiniones de 340

Guillermo
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Smartsupp una herramienta para dar soporte y ver el comportamiento del cliente

Revisado el 21/9/2022

Smartsupp nos ha servido muchisimo en un tiempo, hemos atendido clientes en tiempo real que entran...

Smartsupp nos ha servido muchisimo en un tiempo, hemos atendido clientes en tiempo real que entran a la web y nos contactan para saber mas de nuestro producto, y tambien hemos podido ver estadisticas de cuantos entran, que páginas ven, que leen a que le dan click, pero ya la hemos reemplazado por opciones mas practicas.

Puntos a favor

Lo que más me ha gustado es que tienes la posibilidad de ver el comportamiento del cliente en la web, ver el video desde que entra, ver que lee, a que le da click, ver el % de rebote, así puedes tener una idea de que reforzar en tu web, o que cambiar.

Puntos en contra

Smartsupp es una herramienta genial para dar soporte en linea con un chat a clientes, pero ahora hay muchos servicios que ofrecen esto sin tener que pagar, y son mas populares para implementar en la web, por ejemplo el whatsapp.

Respuesta de Smartsupp

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :)

Smartsupp Team

marlyn
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Es bueno, pero actualmente hay mejores alternativas de mensajería para webs

Revisado el 18/9/2022

Ha sido buena, y en años anteriores hemos obtenidos varios clientes a través de su aplicación.

Ha sido buena, y en años anteriores hemos obtenidos varios clientes a través de su aplicación.

Puntos a favor

Lo que más me ha gustado ha sido lo fácil y útil que es , ya que tienes una mensajería en tiempo real y cada usuario que llegue a tu página podrá hablar rápidamente con alguien de tu equipo. Y una herramienta SÚPER importante es que graba todo lo que hace el potencial cliente en tu web, así podrás saber que más le ha gustado al potencial cliente o que deberías cambiar de la web.

Puntos en contra

La aplicación realmente es buena pero creo que hoy en día las personas prefieren comunicarse por whatsapp o Telegram, y también le beneficia más a la empresa obtener los números de los potenciales clientes, que solo el correo que es el que dejan en smartsupp

Respuesta de Smartsupp

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us.. :)
Smartsupp Team

Carlos
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Smartsupp una bendición

Revisado el 31/5/2023

Es una herramienta sumamente intuitiva y excelente para conectar con nuestros clientes de forma...

Es una herramienta sumamente intuitiva y excelente para conectar con nuestros clientes de forma fácil y efectiva.

Puntos a favor

El chat en tiempo real para acercarnos a nuestros clientes y consolidar ventas.

Puntos en contra

El precio es aún alto, y las co figuraciones de los chats boots tiene pocos ejemplos

Pablo
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Imposible que de más problemas, un chat al que no llegan los mensajes

Revisado el 12/5/2021

Puntos a favor

El precio es lo único que se salva en este software

Puntos en contra

Fiabilidad 0, cada X tiempo falla de forma aleatoria y pierdes clientes porque no llegan los mensajes, no te permite contestarles, se bloquea el app/web... horrible, no lo recomiendo a nadie. Lo barato sale caro.

Además he compartido los problemas en repetidas ocasiones con el equipo de Smartsupp, y no solo tardan días y días en responder, sino que te ignoran con mensajes estándar.

10 en precio, 0 en producto, 0 en atención al cliente.

Daniel
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Muy buena App para mis Chats!

Revisado el 13/3/2023

Puntos a favor

La facilidad de contestar y resolver chats con mis clientes

Puntos en contra

No tengo nada que no me moleste en el momento, depronto la app

Joel
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

La improtancia de estar siempre con el cliente

Revisado el 11/5/2023

Puntos a favor

Nos encanta, porque es compactible con cualquier dispositivo, el usuario puede enviar sus documentos, de una manera fácil , cuando no estamos en horario laboral, el chatbot realiza nuestro trabajo, tiene excelentes funciones que facilitan nuestro desempeño en la atención con clientes.

Puntos en contra

No encuentro algo negativo al producto que ofrece, todo me ha sido de gran utilidad

Andree
Calificación general
  • Sector: Arte y artesanía
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

excelente de facil uso e instalacion

Revisado el 23/5/2023

me siento contento usando la plataforma

me siento contento usando la plataforma

Puntos a favor

que se puede saber de que sitio web viene el usuario

Puntos en contra

talvez seria bueno poder tener mas opciones de personalizacion en el chat

Michael
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The Best Live Chat System!

Revisado el 20/3/2019

We've used SmartSupp for over a year now and have never thought to replace it. The live chat is...

We've used SmartSupp for over a year now and have never thought to replace it. The live chat is fantastic, it's smart, fast and very lightweight. You can customise everything on it, from users, teams, automatic messages and online/offline times.

The reporting insights are brilliant and let you know if you and your team are responding to clients in a good amount of time.

We'll be using SmartSupp for the foreseeable future!

Puntos a favor

Easy To Use
Easy To Setup
Great Support
Fantastic Additional Features
Smart Customisation

Puntos en contra

Nothing - everything seems to tick the right boxes.

Respuesta de Smartsupp

Hello Michael, thank you for being our valued customer.

Anthony
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

ICC review

Revisado el 11/3/2021

I’ve been able to secure more business using this tool. The value is definitely there

I’ve been able to secure more business using this tool. The value is definitely there

Puntos a favor

This product is very easy to setup and customize. The mobile app is easy to setup and customize. I tend to stay away from softwares that are not easy to use. The user interface is easy to use. I like the ability for multiple agents to talk to a client at the same time

Puntos en contra

Sometimes it takes too long to get a notification that someone is on my website. I wanted this product to grab those people who come to my website for under 1 minute. I’m still missing some of those people. If you can figure out how to get a notification to me quicker you would have a real winner here.

Alternativas consideradas

JivoChat

Razones para cambiar a Smartsupp live chat

Jivo chat worked well but the functionality almost completely disappeared at the end of the free trial period. I was forced to have to purchase the software to continue.
Phil
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Absolute con merchants

Revisado el 18/4/2023

The WORST EVER! I DO NOT RECOMMEND ANYONE USE THIS COMPANY THEY ARE RIP OFF MERCHANTS

The WORST EVER! I DO NOT RECOMMEND ANYONE USE THIS COMPANY THEY ARE RIP OFF MERCHANTS

Puntos a favor

We had used Smartsupp since 2016 and thought we would try out their pro package. We tried it for two weeks and they charged us €580 euros changed back to the standard plan and basically charged us €200 euros for 14 days trial of their pro plan. I DO NOT RECOMMEND THIS COMPANY TO ANYONE THEY ARE ABSOLUTE CON MERCHANTS

Puntos en contra

Their ABSOLUTELY USELESS ACCOUNTS AND HELP TEAMS

Patrick
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

recommendable live chat at high price

Revisado el 31/5/2023

Puntos a favor

- easy integration- reliable- functionality is great

Puntos en contra

- price for standart version for small enterprise. free chat is not nice to use.

Alternativas consideradas

tawk.to

Razones para cambiar a Smartsupp live chat

more reliable and better usability
Mansour
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Cost effective?

Revisado el 31/8/2020

Puntos a favor

the setup is quite easy and the dashboard is intuitive.

Puntos en contra

120 dollars a year is still quite a cost

Boinay
Calificación general
  • Sector: Dispositivos médicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Excellent product

Revisado el 16/3/2023

Puntos a favor

The ease of implementation, the efficiency of the chat.Customers are increasingly using it instead of the telephone

Puntos en contra

Not always easy to program the chat bot.The price is high to have more than one chat bot

Vieru
Calificación general
  • Sector: Veterinaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best product

Revisado el 16/2/2023

I'm pleased. I like. I use it lightly. It does its job.We want ChatGPT to be the best.

I'm pleased. I like. I use it lightly. It does its job.We want ChatGPT to be the best.

Puntos a favor

A chat that does the job it was created for. I have a small to medium business that uses the software very well

Puntos en contra

It's not working very well with the user ID on my site. It confuses user names, phone numbers or the like.

Ryan Florian
Calificación general
  • Sector: Artículos de lujo y joyería
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy and helpfull

Revisado el 31/5/2023

We were looking for a quick, simple and effective solution for our customer care, and that is...

We were looking for a quick, simple and effective solution for our customer care, and that is SmartSupp

Puntos a favor

It is a simple, modern and great tool for customer care. Clear statistics and simple implementation

Puntos en contra

Nothing. Operators and administrators are happy with the possibilities

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Artículos deportivos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great Service

Revisado el 10/3/2023

Puntos a favor

I really really really like the Live Chat.

Puntos en contra

I dont really really like the Limited Chatbot.

Mahamat seid
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

manager of several communication channels

Revisado el 24/11/2022

it makes my online shop a little more efficient

it makes my online shop a little more efficient

Puntos a favor

is a personal shopping assistant. I like it because it combines live chat and chatbots for me in time and helps me turn visitors into loyal customers

Puntos en contra

I would like to reach more visitors than usual but I can't and more high packages

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Excellent Live Chat Service with Impressive Features

Revisado el 15/3/2023

Puntos a favor

I have been using this live chat service for a while now, and I must say that I am thoroughly impressed with all the functionalities it offers. The user interface is easy to navigate, and the chat window is highly responsive, making communication with customers a breeze. I also appreciate the customizable chatbots, which have helped me automate some of my customer support processes. Additionally, the service's integration with my website's backend system has been seamless, enabling me to track customer behavior and provide them with personalized support. Overall, I highly recommend this live chat service to anyone looking for a reliable and feature-rich platform to enhance their customer support experience.

Puntos en contra

The only downside I have noticed with this live chat service is that it can be quite expensive for small businesses or individual users. While the service offers a range of useful features, the cost can add up quickly, especially if you have a large customer base or require extensive support. This pricing structure may be a barrier to entry for some potential users who are looking for a more affordable solution. Despite this, if you have the budget for it, the service's capabilities are definitely worth the investment.

Yoana
Calificación general
  • Sector: Muebles
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Product

Revisado el 17/3/2023

the experience is great and the product help for close purchase

the experience is great and the product help for close purchase

Puntos a favor

The product is easy to use and i can answer the questions of my clients

Puntos en contra

Is very difficult integrated with google analytics or google ads

Alternativas consideradas

LiveChat

Razones para cambiar a Smartsupp live chat

best price
abigail
Calificación general
  • Sector: Desarrollo de programas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

an excellent chat for your page

Revisado el 17/5/2018

get a chat in my page connected to my cell phone before I used the yahoo messenger in my page...

get a chat in my page connected to my cell phone before I used the yahoo messenger in my page connected to my yahoo messenger account but this application is better has more features I like a lot the user videos

Puntos a favor

the free service is good includes a video with the user screen steps it's very useful see how the user use your system, includes an app for Android, a lot of reports for see the conversations, you can customize the chat with your logo, integrates with a lot of apps like word press shopify, includes automatic responses

Puntos en contra

sometimes the Android app doesnt receive the notifications, it would great include an api to generate automatic responses programatically like the chatbots

Respuesta de Smartsupp

Thank you for your review!

We launched updated version of our mobile apps recently with several bug fixes of push notifications. I can definitely recommend to update to the latest version, where everything should run smoothly.

If you run into any issues with push notifications on mobile, let us know at [email protected].

Petr
Calificación general
  • Sector: Suministros y equipo para empresas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

good experience

Revisado el 13/8/2019

Puntos a favor

This program is very simple to navigate.

Puntos en contra

Chat is online after signing out. This can create a negative impression for customers

Respuesta de Smartsupp

Hey Petr,

thanks a lot for your review. You can set "Office hours" in your account which means Smartsupp will appear online only in this time period.

If any agent remains online after office hours, the chatbox on your website will switch to offline mode regardless. So you don't need to worry about signing out on time.
www.smartsupp.com/help/office-hours/

Best,
Patrik

Simon
Calificación general
  • Sector: Sector textil
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Super useful tool

Revisado el 2/8/2019

Puntos a favor

Since you put the new interface, it is really easier to communicate.
Super easy to set up on Magento.

Puntos en contra

Wish we had a library of answers of questions already asked.
Wish I could still put as many agents as possible.
Seems difficult to configure the Welcome message depending on the countries

Alternativas consideradas

Zendesk Suite
Sebastian
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

You can’t afford not to have it !

Revisado el 20/3/2019

Very glad to have it installed on my websites I think it’s a must have tool for every on line...

Very glad to have it installed on my websites I think it’s a must have tool for every on line business.

Puntos a favor

I own 3 online businesses and can’t stress how important it is to be able answer critical customer questions. Sometimes or even I would say very often it means sale or no sale. Great tool with great features, my favorite is visitor video recording that helps me improve my website even more.

Puntos en contra

It will be awesome if we could have a google translator built in that would allow us to talk to customers in different languages on same screen.

Respuesta de Smartsupp

Hello, Sebastien,

many thanks for your feedback! We are really pleased we can help you with all of your businesses.

Interesting idea with the translation plugin we'll definetely think about it. But right now we give the highest priority to the new mobile app and chat box redesign.

Best regards,

Erik
Calificación general
  • Sector: Arte y artesanía
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Thank you

Revisado el 15/8/2019

Just very happy. Definitely recommended if you want to increase sales and customer service.

Just very happy. Definitely recommended if you want to increase sales and customer service.

Puntos a favor

Smartsupp gave me many extra sales! On top of that it's a great way to provide customers with better service.

Puntos en contra

I forget to turn off the sound at night sometimes :)

Respuesta de Smartsupp

Hey Erik,

thanks a lot for your review. You can set "Office hours" in your account which means Smartsupp will appear online only in this time period.

If any agent remains online after office hours, the chatbox on your website will switch to offline mode regardless. So you don't need to worry about signing out on time.
www.smartsupp.com/help/office-hours/

Best,
Patrik

Monika
Calificación general
  • Sector: Servicios individuales y familiares
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Simple and quick way to contact visitors

Revisado el 5/8/2019

Website visitors can have answers right away, they feel somebody is there for them, it is important....

Website visitors can have answers right away, they feel somebody is there for them, it is important. We do reservations to our studio by chat and consult what kind of service they will need from us.

Puntos a favor

It is very easy to use, not much complicated, not to disturbing for website visitor

Puntos en contra

Website visitors can´t send their photos.

Respuesta de Smartsupp

Hello Monika,

thanks a lot for your review. The file-sharing option will be ready in the new chat widget. The estimated release time is in September/October. You can read more about what new chat widget brings here.
www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/

Have a nice day!
Patrik