HubSpot Sales Hub

4,5 (466)
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Productividad del correo electrónico Freemium y seguimiento de equipos de ventas

Calificación general

4,5 /5
(466)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,4/5

93%
Un ha recomendado esta aplicación
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Opiniones de 466

Dayra
Calificación general
  • Sector: Comercio mayorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

HubSpot Sales te ayuda con tus ventas y tus clientes

Revisado el 1/6/2023

Puntos a favor

HubSpot es una muy buena herramienta para realizar un seguimiento de las posibles ventas, automatizar los procesos de ventas y mantenerse al día de todas las ventas que se llevan a cabo.

Puntos en contra

HubSpot es una herramienta que al principio cuesta coger la dinámica, pero una vez sabes manejar la herramienta te ayuda en el día a día tanto con el seguimiento de las ventas como con los clientes.

Josué
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

El CRM más completo

Revisado el 10/5/2023

Puntos a favor

Las funciones son potentes y en una versión gratuita obtienes muchas posibilidades

Puntos en contra

El siguiente nivel de versión de pago, el costo es muy alto. Sería genial si existiera una licencia de menor costo

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Mi experiencia positiva con HubSpot Sales Hub

Revisado el 15/2/2023

Puntos a favor

HubSpot Sales Hub me ha parecido una herramienta muy completa que se integra de manera natural con los procesos de la empresa. Su capacidad de análisis, seguimiento y automatización, además de su facilidad de uso, hacen que resulte una solución muy efectiva para cualquier equipo de ventas. Sin duda, una excelente opción para mejorar la eficiencia y la productividad en el trabajo

Puntos en contra

En la dificultad de uso, puedo decir que, en general, la herramienta es muy fácil de utilizar, para aquellos que no tienen experiencia previa en el uso de programas similares. Sin embargo, en algunos casos puede resultar un poco complejo el proceso de configuración y personalización de ciertas funciones. En esos casos, es posible que sea necesario contar con un poco de ayuda o soporte técnico para poder completar ciertas tareas.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Servicios individuales y familiares
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

HubSpot Sales Hub me permite automatizar crm que no son tan populares

Revisado el 25/1/2023

es positiva porque ya he dejado los exels , trabajo de una forma mas rapida, puedo centralizar pero...

es positiva porque ya he dejado los exels , trabajo de una forma mas rapida, puedo centralizar pero creo que podria mejorar un poco

Puntos a favor

permite integraciones ymejorar mis ventas tegración con otras herramientas: se integra con otras herramientas de marketing, integración con otras herramientas de CRM, generar informes y analizar datos de las venta

Puntos en contra

me cuesta un poco entender como se usa, pierdo muchas horas para entender como usar aunque me gusta usar pero al principio es un poco complicado en mi opinión

Alternativas consideradas

Zapier

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub

porque es el que me recomendo el Facebook y el CRM que utlizo para mi empresa
Francis
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Hubspot ventas

Revisado el 9/4/2023

Buena aplicación

Buena aplicación

Puntos a favor

Poder saber quien vio los correos para así dar seguimientos

Puntos en contra

La asistencia, quizás contacto vía telefónica

Brandon
Brandon
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

An excellent all-inclusive sales tool

Revisado el 3/4/2024

Streamlines the entire customer journey, from initial contact to ongoing loyalty. Mail tracking is...

Streamlines the entire customer journey, from initial contact to ongoing loyalty. Mail tracking is another benefit. Instead of checking each factor individually, you can get a comprehensive report that looks at them collectively. You can do a lot of useful things, like close deals, customize email campaigns, and make direct phone calls from Hubspot.

Puntos a favor

It retrieves the information immediately after I enter the company's website, so I don't have to repeat myself. It takes care of everything after we set up the email broadcast sequence; All we have to do is finish the job. Not only does it allow us to monitor all of our potential clients, but it also makes our daily contact much less stressful.

Puntos en contra

In certain cases, Hubspot will mark the email as invalid, causing a bounce.

Marc
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Good Platform to work on your e-commerce orders and keep track of the needs of your customers

Revisado el 26/5/2023

I wished I could have tested it more thoroughly, but it's very time-consuming

I wished I could have tested it more thoroughly, but it's very time-consuming

Puntos a favor

It integrates in multiple forms with our current tools, like our ecommere websites.

Puntos en contra

HubSpot Sales Hub gets expensive quite fast and I was not willing to pay that not understanding all its functions

Alternativas consideradas

Razones para elegir HubSpot Sales Hub

more specific to what I was looking for for CRM

Software anterior

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub

I did not.
Marco
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Hubspot is cool

Revisado el 12/2/2023

Helped us to store info but haven’t really gone further

Helped us to store info but haven’t really gone further

Puntos a favor

We like the data entry. We like using it to store info on our biz contacts

Puntos en contra

A little confusing and we don’t always use it as a result

Tomi
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Happy User

Revisado el 5/8/2024

I've used HubSpot for years and I'm still very happy with it! With the other Hubs among Sales Hub,...

I've used HubSpot for years and I'm still very happy with it! With the other Hubs among Sales Hub, HubSpot is the best available tool.

Puntos a favor

The HubSpot Sales Hub is my go-to product for managing my own sales and those of my sales team. The general board view with customizable sales stages (and win probabilities) give a great overview of the sales funnel.
The cards shown in the board view can be partly customized too - to show eg. MRR and one-fees that are closely linked to our products.

Puntos en contra

Maintaining the deals in HubSpot (or in any other CRM) still takes effort. The Gmail/email integration helps much to have all emails tracked, but for me at least the CRM doesn't always feel like the part where I handle all client cases - it's a system where I need to track things. Adding Traitspotter (to see client personality insights) changed this quite much already, but it still feels like extra work to enter stuff in CRM.

James
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Hubspot Admin Review

Revisado el 13/5/2024

Very good system, is great for a start up company looking to build their sales and marketing...

Very good system, is great for a start up company looking to build their sales and marketing processes and will serve you very well.

Has everything you need to hit the ground running and I can’t fault it for what it does, it just isn’t scalable long term for sales in my opinion.

Puntos a favor

Hubspot compared to other tools is extremely digestible, user friendly and visually easy to navigate.

It provides all the necesssry tools to create a great CRM database for both sales and marketing activities.

Compared to other market leaders, it excels in its marketing outputs, having some of the easiest automations and workflows to reach your customer/prospect base, and makes it easy to control how you are contacting.

Activities are displayed on timelines giving great insights into what’s gone on with your accounts/contacts

Puntos en contra

The level of customisation and functionality on the sales side is lacking compared to other providers such as Salesforce.

The workflows have less capability to manipulate and work the data in the system, and although the layouts are user friendly, there is a lack of customisation that makes hubspot unique to your company and ultimately scalable for long term use

Miodrag
Miodrag
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

It is very easy to use!

Revisado el 23/2/2024

Overal very positive experience! The support and articles you can find online for guidance are...

Overal very positive experience! The support and articles you can find online for guidance are limitless!

Puntos a favor

It is user friendly, has its flow and very low learning curve for those who are using it for the first time

Puntos en contra

Sometimes it is not that easy to catch if it fails to associate an owner for example, sometimes you simply have to dig through the data

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Fotografía
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Hubspot is an industry standard solution that grows with your business

Revisado el 3/4/2024

Puntos a favor

Hubspot provides all the core tools and functionality right out of the gate to ensure sales teams have what they need to get started. If they want to expand Hubspot's capabilities, they can subscribe to additional features such as their marketing tools. This gives businesses the ability to pick and choose what features they need to help control cost.

Puntos en contra

Hubspot gets more expensive with the more features that you need. It ends up costing more than comparable sales tools once you've started to add on features.

Josefina
Josefina
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

It is by far the best CRM and More app

Revisado el 29/5/2024

It is the best app, love it and love the trainings

It is the best app, love it and love the trainings

Puntos a favor

Nobody should get a CRM without trying out Hubspot first, it is by far the best one.

Puntos en contra

nothing to not like, they do everything OK

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great Tool for Start-ups and SMEs

Revisado el 31/1/2024

Puntos a favor

Even in the free version the benefit you can generate with this tool is immense.

Puntos en contra

The list building and mailing functions are a little bit tricky. You need some time to become familiar with it.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Relaciones gubernamentales
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

HubSpot Sales Hub — User Friendly

Revisado el 1/4/2024

Hubspot can be use for a company to manage all networks in a single tool. Really user-friendly...

Hubspot can be use for a company to manage all networks in a single tool. Really user-friendly interface and all-in-one platform

Puntos a favor

easy to use sales CRM that includes sales engagement tools

Puntos en contra

I think overall Hubspot is really amazing

Audrey
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A powerful CRM

Revisado el 19/12/2022

Overall I am very satisfied with the use of dirty hubspot. It allows our sales team to be much more...

Overall I am very satisfied with the use of dirty hubspot. It allows our sales team to be much more efficient and above all to do the appropriate follow-ups. If a member of the sales team has to be absent for X reasons, we know that other salespeople will have no difficulty in taking over with customers since all activity, emails and calls are logged in hubspot by our salespeople.

Puntos a favor

What I like about this CRM is the ease of use. You enter your information in the company and in contact and then everything is connected. You can create quotes from the information created in the company and contact very quickly. Navigation in the application is also very good. Several pieces of information are pre-filled by hubspot and you have all the information you want about your contacts in one place. The sales pipeline is also very clear and provides a good idea of future cash inflows and income related to different prospects.

Puntos en contra

Currently, the only negative point that I have found of hubspot in general is the price. If you want to have all the hubspot modules (sales, marketing, etc.) it is quite expensive. Our company being a startup cannot afford to buy all the modules.

Alternativas consideradas

Mailchimp

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub

Overall I am very satisfied with the use of HubSpot Sales. It allows our sales team to be much more efficient and above all to do the appropriate follow-ups. If a member of the sales team has to be absent for X reasons, we know that other salespeople will have no difficulty in taking over with customers since all activity, emails and calls are logged in hubspot by our salespeople.
Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best All Round CRM

Revisado el 31/10/2023

Puntos a favor

-Very easy to setup
- Very easy to implement and train users
- Modern Intuitive Interface
- Very customizable to fit your needs
- Support is 10/10

Puntos en contra

- So far nothing stands out, I have used Sales Hub 5+ years and it's always my top pick for a CRM.

Christine
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Revolutionize your sales strategies with intuitive pipelines and smart automation

Revisado el 21/12/2023

Hubspot sales hub has been a great cornerstone that has enabled us to accelerate sales and...

Hubspot sales hub has been a great cornerstone that has enabled us to accelerate sales and effectively track leads. The analytics it provides us with, have been valuable in helping us to make data driven sales strategies.

Puntos a favor

The robust deal pipeline feature enables us to get a holistic view of our sales processes. It has extensive lead scoring capabilities that help us to identify and focus on promising leads. The indepth sales analytics are key to planning and refining our sales strategies.

Puntos en contra

More advanced email template designs for specific sales scenarios would be a welcome addition to this tool.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great way to accelerate your sales

Revisado el 26/8/2023

Puntos a favor

It is a fantastic product that helps our sales team to keep all the opportunities tracked, review the pipeline and improve our chances to convert sales. It also connects fantastically with the other HubSpot products which helps the whole company.

Puntos en contra

It is a complex tool (it has to be!) with lots of functionality, but HubSpot's account managers are really helpful and they have a great online directory for help

Winston
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Very powerful tool

Revisado el 22/9/2023

Overall experience has been great even though the initial learning is somewhat challening.

Overall experience has been great even though the initial learning is somewhat challening.

Puntos a favor

A lot of features in HubSpot, very powerful tool. Sometimes a little too intimidating to use because it includes a lot of functionalities we don't know how to use (and continue to learn).

Puntos en contra

Slightly expensive tool even though it's still less than Salesforce. Onboarding process can take a bit of time of its complexity.

Alternativas consideradas

Google Forms
Josiah
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Great product for sales and contact development

Revisado el 26/4/2023

We enjoy HubSpot. I like how it integerstes easily with many other apps and platforms.

We enjoy HubSpot. I like how it integerstes easily with many other apps and platforms.

Puntos a favor

HubSpot is easy to implement and very easy to manage on a day to day basis. This product offers very helpful insights into my contacts and how they interact with our content and communications.

Puntos en contra

I feel like HubSpot is a little stingy on the features they offer at lower price points. They hold on to better features that are too expensive for smaller companies to afford.

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub

HubSpot was easier to use and implement.
Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Why HubSpot Sales Hub is a MUST

Revisado el 1/3/2023

I have had a wonderful experience with Sales Hub. Its functionality across all hubs is the biggest...

I have had a wonderful experience with Sales Hub. Its functionality across all hubs is the biggest draw for me. I work mostly between Sales Hub and Marketing Hub and therefore did not want separate tools to manage everything. The pricing is less than other tools with far more ease of use, functionality, and seamlessness across hubs. Great for both startups and enterprise

Puntos a favor

I love that HubSpot Sales Hub allows for a more efficient sales process. Having contact information available across all its hubs is so important to clearly see the full development of a contact.

Puntos en contra

Have more fleshed-out integrations. Though it may not necessarily be due to HubSpot itself, the few additional integrations I do need could use more functionality.

Elizabeth
Elizabeth
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Hibspot Sales Hub - A CRM with good integration

Revisado el 8/2/2023

In addition to saving sellers time, the system notifies them if any of their contacts' emails are...

In addition to saving sellers time, the system notifies them if any of their contacts' emails are invalid or have opted out. I really appreciate the ability to use a template when composing an email. Overall, the features included in the Basic plan are sufficient for any business development or account management role in a small business.

Puntos a favor

I have used several HubSpot software, and the sales version is productive what I like is that it is a great customer relationship management tool for both experienced and new salespeople. You have a lot of scope to adapt your CRM to the needs of different departments and teams. I appreciate how simple it is to add new business and contacts and find the email tracking feature invaluable for monitoring lead nurturing and the history of your interactions with them. If you subscribe to the paid version of Sales Hub, you will also have access to a set of features to create automated email sequences that will facilitate mass communication.

Puntos en contra

It is an expensive CRM, more suitable for small and medium-sized companies, it is a platform that takes time to get used to, another thing that I do not like is when some parts of the menu are updated and that causes confusion.

Anushka
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Making deals and tracking made easy

Revisado el 26/8/2023

It is a great platform for sales engagement, tracking and a lot more.

It is a great platform for sales engagement, tracking and a lot more.

Puntos a favor

1. User interface is really good and attractive.2. Helps to close deals in a great manner.3. Helps manage the sales of the team.

Puntos en contra

1. There are occasional bugs and glitches in the platform.2. The pricing of the subscription plan was high for me.3. Does not let me change my subject head.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

HubSpot Sales Hub Review

Revisado el 2/2/2023

Puntos a favor

I liked this tools because anybody who have not used this tool can easily learn in couple of days - Ease of use

Puntos en contra

Sometimes its fails to sync the leads properly with the CRM and it causes the misalignment b/w CRM and HubSpot