
Calificación general
Filtrar
Tamaño de la empresa
Tiempo usado
Opiniones de 2835
- Sector: Restaurantes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
¡La mejor herramienta para el seguimiento de tiempo!
Revisado el 16/2/2023
Puntos a favor
Lo que más me ha gustado de Time Tracker es su facilidad de uso y la gran cantidad de funciones útiles que ofrece. La interfaz es muy intuitiva y fácil de navegar, lo que hace que sea muy fácil para mí y mi equipo de trabajo empiece a utilizarlo sin necesidad de un largo proceso de capacitación.Además, la integración con los procesos de la empresa que ya existían fue muy sencilla. Pudimos integrar fácilmente la herramienta con nuestro sistema de gestión de proyectos y de nómina, lo que nos permitió ahorrar tiempo y reducir errores al no tener que ingresar manualmente los datos de tiempo trabajado y horas extra.Entre las funciones más útiles, destaco la capacidad de generar informes y gráficos personalizados, lo que nos permite monitorear fácilmente el progreso de nuestros proyectos y el tiempo que se está dedicando a cada tarea. También me gusta la opción de configurar alertas y recordatorios para los plazos y fechas límite.
Puntos en contra
Estoy muy satisfecha con Time Tracker y no tengo mayores quejas al respecto. Es un software muy completo y efectivo para el seguimiento de tiempo y el monitoreo de proyectos.
- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
appfácil, intuitiva y muy completa
Revisado el 24/11/2022
Es una app que utilizo diariamente, ya que me ahorra mucho tiempo, debido a su amplia funcionalidad. Podemos comprobar en tiempo real las tareas que están realizando nuestro empleados y no avisa ante cualquier descuido, valorando así la rentabilidad de cada proyecto.
Puntos a favor
Es una app que utilizo en mi día a día, lo que más me gusta es que es muy sencilla y fácil de utilizar, es ideal para un departamento de rrhh, ya que con esta app ahorra tiempo.
Puntos en contra
lo que menos me gusta es que no es totalmente gratuita, es muy económica pero si fuera gratis sería más accesible para las empresas.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
producto confiable, fácil en lo concreto amigable.
Revisado el 3/1/2023
mejorando los tiempos, acercando el mundo comercial.
Puntos a favor
se complenta con mayoria del sistema.
Puntos en contra
hay momento que el producto se congela, pero podria ser la señal o lugar alejado "inn situ"
- Sector: Asuntos internacionales
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Práctico software de gestión
Revisado el 5/11/2022
Para mi equipo de trabajo ha sido super útil y práctico el software para mejorarar nuestra empresa y manejo de personal , es super genial ,segura y rápida.
Puntos a favor
Nos gusta su fácil y buen desarrollo de la herramienta completas que ayuda a nuestro equipo de trabajo a sumar cada trabajador social y económico a sentirse cómodo con nuestro trabajo por las funciones geniales que tiene el software.
Puntos en contra
Para mi equipo lo tiene toda las herramientas necesarias,pero cada tiempo pasa y su actualización mejorará.
- Sector: Veterinaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excelente
Revisado el 1/3/2023
Ahora con esta herramienta puedo saber en que actividades necesito apoyar con mayor cantidad de personal por ejemplo, o viceversa.
Puntos a favor
Herramienta fundamental en la optimización de los tiempos, realmente de gran ayuda sobretodo en empresas nuevas que están recién adecuándose a su forma de trabajo.
Puntos en contra
Podría pensarse que se trata de control, pero realmente es para la distribución inteligente de las horas.
- Sector: Papel y productos forestales
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Fácil de utilizar para calcular el tiempo trabajado.
Revisado el 6/12/2022
Instalo el programa en nuestros departamentos y ellos me dicen su opinión sobre el programa. Por ahora están contentos y lo utilizan para realizar trabajos por horas artísticos.
Puntos a favor
Funciona correctamente. Bastante útil si eres un artista o una persona que trabaja por horas.
Puntos en contra
Tengo que explicar a cada persona como funciona, pero una vez explicado es fácil de utilizar.
- Sector: Educación primaria/secundaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Muy útil para amortizar el tiempo
Revisado el 10/7/2022
Muy recomendable!
Puntos a favor
Este curso he tenido que coordinar a más de 11 personas y esta herramienta ha sido muy útil para gestionar los tiempos de trabajo personal así como las reuniones.
Puntos en contra
La verdad, no hay una opción que no me guste. Es una herramienta visual, sencilla y eficaz.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Reseña sobre el software de Time Tracker
Revisado el 25/10/2022
Puntos a favor
Lo que mas me ha gustado del software es la posibilidad de poder organizar y poder obtener un seguimiento personalizado de la asistencia de cada empleado, para poder obtener esta cualidad del personal
Puntos en contra
No tengo comentarios negativos sobre el software.
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Excelente programa
Revisado el 4/11/2022
Puntos a favor
Programa fácil de usar y tener control de las asistencias en tiempo real
Puntos en contra
Todo bien hasta ahora funciona bien el programa

- Sector: Sector textil
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Organizador de Procesos
Revisado el 8/3/2023
Puntos a favor
Excelente programa para contabilizar el tiempo profesional Saber el timepo que e dedica en un software, instalacion, preparacion inclusive hasta la reaccion de un caso legal.. para profesionales en leyes.
Puntos en contra
se deben intalar varios pasos y muchos margenes para poder determinar que este correctamente en funcionel soporte es bueno, pero un poco costosoes sencillamente una herramienta de control pero se depende mucho del mismo, facil de vulnerar
- Sector: Medios de difusión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Intuitiva y sencilla
Revisado el 26/1/2023
Puntos a favor
Nos muestra el tiempo real de la realización de tareas.
Puntos en contra
No es del todo una aplicación de uso gratuito.

- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Easy To Use Time Tracker To Improve Efficiency And Revenue of Business
Revisado el 27/10/2021
It is the best time tracking software that will transform our business. With online time tracking, billing we will literally spend less time on administration and more on making money. It is an affordable solution for our business to track time and reduce expenses in a professional manner. Time Tracker is a web based time management and billing system that allows to track employees time, view reports on their activity, send invoices electronically and control billing from a single location. Time Tracker is a simple and easy to use time tracking and invoicing software. It's ideal for freelancers, consultants and small companies looking to keep track of their time and turn hours into money. Time Tracker allows us to quickly and efficiently bill our clients by email so no more lost paper trail or having to call clients for an update on their progress. We can invoice through the program or export entries into the software of our choice including Quickbooks, Sage One,NetSuite and many others.
Puntos a favor
It is a cloud based time tracking and billing solution that increases profitability, reduces administration. It's easy to manage projects, employees and clients from one central location. Useful for all in one timekeeping, billing, payroll and accounting solution for firms of any size. It tracks employee time with GPS accuracy. It can be used as a standalone solution to track time, invoice clients and run payroll or it can be integrated with QuickBooks. eBillity Time Tracker lets us manage our business online, on the phone or on the go through our GPS tracking app helping to increase revenue, reduce administration costs and improve profitability.
Puntos en contra
Time Tracker is the best way to track our business work and easy to manage client project tasks. Sometimes clients pay according to time So it is easy to manage work reports on time. We can schedule our our and no issue face with this software.

- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
A good solution to monitor / manage time
Revisado el 25/8/2022
It is a fair and workable solution, but if the users keep complaining we will start looking for an alternative.
Puntos a favor
A good time management tool for a small / medium company. It does have a mobile app, therefore we can do the job on the go. A great feature is that we can have multiple timers. Unsend and re-submit card is possible, allowing error correcting.
Puntos en contra
Unfortunately, this tool is not so intuitive, so some users complain and request support even after training. Other users complain about the constant change in the UX. We have found some compatibility issues with Outlook and there is no CSV upload option.
Razones para elegir Time Tracker
We changed the app because we needed a more robust solution.Software anterior
ClockifyRazones para cambiar a Time Tracker
We needed an app to quickly solve our need to manage consultants time.- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Good Time Tracking Tool
Revisado el 15/2/2023
Puntos a favor
Pros:Time tracking: Time Tracker allows users to track time spent on projects, tasks, and clients, which can be useful for billing clients accurately and for analyzing productivity.Easy invoicing: Time Tracker provides invoicing features that allow users to create and send invoices to clients, making it easier to get paid for work completed.Customizable reports: Time Tracker provides customizable reports that allow users to analyze their time data and invoicing data, providing insights into productivity, profitability, and other metrics.Mobile app: Time Tracker has a mobile app that allows users to track time and expenses on the go, making it convenient for remote or mobile workers.Integrations: Time Tracker integrates with other tools such as QuickBooks, Xero, and Dropbox, making it easier to manage invoicing and accounting.
Puntos en contra
Cons:Learning curve: Time Tracker can have a bit of a learning curve, especially for users who are not familiar with time tracking and invoicing software.Limited invoicing features: While Time Tracker provides basic invoicing features, it may not have as many customization options or advanced invoicing features as other invoicing tools.Limited project management features: Time Tracker is primarily focused on time tracking and invoicing and may not have as many project management features as other project management tools.Limited customer support: Some users have reported that customer support can be slow or unresponsive.Price: While Time Tracker offers a free trial, it can be expensive for small businesses or individuals, especially if they require additional features such as invoicing and project management.
- Sector: Práctica de la abogacía
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Time Tracker for legal billing
Revisado el 17/1/2023
Overall my staff has had a good experience with this billing software.
Puntos a favor
Time Tracker is an affordable and easy to use software for billing.
Puntos en contra
Can't do batch billing. I am a contract attorney for the state so each bill has to have a cover sheet and each bill needs to be separated out from the others.
Alternativas consideradas
Time DoctorRazones para cambiar a Time Tracker
The program is easy to use and understand.- Sector: Seguridad informática y de redes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
"Efficient and User-Friendly: Our Experience with Time Tracker"
Revisado el 11/2/2023
Overall, our company has had a positive overall experience with Time Tracker. The software has helped us to efficiently allocate resources and monitor employee work hours in real-time, providing us with accurate and up-to-date information on employee availability and attendance. This has resulted in better teamwork, increased productivity, and more informed decision-making, as well as streamlining our payroll processes and saving us time and resources. The mobile access feature has allowed employees to log their time and access their schedules from their smartphones or other mobile devices, providing them with the flexibility to work from anywhere. The timesheet management reporting/analytics have been impactful, helping us to accurately track and report on employee hours and billing. Overall, Time Tracker has solved the business problems we faced, providing us with a range of benefits that have improved our operations and allowed us to achieve our goals.
Puntos a favor
The Time Tracker software has received positive feedback from our users in several areas, including ease of use, features and functionality, and value for money. The mobile access feature and timesheet management reporting/analytics seem to be impactful, providing employees with the flexibility to log time from anywhere and allowing for accurate, real-time reporting. In my case, the software was user-friendly, with an intuitive interface that is easy to navigate.
Puntos en contra
For now, there is no mention of any issues with overall quality, ease of use, features and functionality, customer support, value for money, or ease of deployment. It doesn't seem that there are any specific features that are missing or could be improved, or that any aspects of the product are difficult to use at the moment. In conclusion, our company is satisfied with Time Tracker and its performance at this time.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great time keeping software.
Revisado el 23/1/2023
We have and will continue to use time tracker for years to come it has streamlined our business processes.
Puntos a favor
Amazing integration with Outlook and other apps. Gives us the ability to streamline QuickBooks and all our employees time.
Puntos en contra
Price- It can get a little pricey initial offering should have more built-in users
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Boost Your Productivity with Time Tracking Software
Revisado el 18/2/2023
Puntos a favor
Time tracking can help you stay focused and accountable, reducing distractions and procrastination. By keeping track of your time, you can identify patterns and make adjustments to improve your efficiency and productivity.
Puntos en contra
Setting up and using a time tracking system can be time-consuming, especially if you're using a manual system. This can take away from the time you could be spending on other tasks.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Time Tracker
Revisado el 18/1/2023
Easy to use and multi-platform. Flexibility to allow you to monitor each individual day separately or, like me, record many days and hours in a single line item so that I can accurately report to my clients what was accomplished when I was on-site and invoicing by the hour. The information is automatically saved as you tab past and enter in the web client; there is no save button. Both Android and iPhone have highly functional mobile clients.
Puntos a favor
One of my favorite time-tracking software is Time Tracker; it's user-friendly and suitable for beginners. The overall user experience is fantastic and straightforward to use.I appreciate that I can enter my time on my computer and mobile device. The procedure is simple.
Puntos en contra
When I can't remember what I did on a specific day and hour, it might be frustrating when my entries mysteriously vanish from the description area.The main drawback of this software, aside from the occasional headache, is screen management.
- Sector: Arte y artesanía
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
time programation
Revisado el 31/1/2023
Puntos a favor
the software helps to track generally time and to manage many activities by sheduling
Puntos en contra
the employee sheduling is a little complicate and need instructions
- Sector: Petróleo y energía
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Good schedule management.
Revisado el 19/2/2023
Facilitates the management of employee work hours.
Puntos a favor
Management of hours worked, access to information and good technical support.
Puntos en contra
Sometimes it pauses in synchronizing and the information comes out incorrect.
- Sector: Ingeniería civil
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 3.0 /10
Time Tracker for Quickbooks LEDES invoicing
Revisado el 3/7/2019
I haven't had a horrible experience, because the customer service is good. And, typically we can work through the issues. They are able to go right in and see the problem. Developers have fixed things I have caught and got them working. And, it does sync well and work well once you get used to the issues.
Puntos a favor
I liked most that it combined capturing receipt images for creating expenses, and time entries, and created invoices that sync with QuickBooks and allows for LEDES export. It allowed us to do away with separate expense and time entry apps, and provide LEDES for clients that required that. While allowing us to keep using QuickBooks desktop as our primary bookkeeping software.
Puntos en contra
This software has been developed with a lot of bugs or inconsistencies. Many things have not been tested, and are not working properly or in the same manner across the app. It is learned by trial and error. Some of the ways things flow makes little sense.
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I never needed any customer support and I don't know how much the software costs.
Revisado el 16/7/2018
Paid.
Puntos a favor
It's the only computer software I have never needed help with. It keeps it simple.
Puntos en contra
That I have to fill out my timesheet on a computer -- period. I'm just pure old-school. I have no complaints, and want no gift or future surveys.

- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Expenses and Invoices are better tracked by Time Tracker.
Revisado el 30/9/2019
All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It also allow me to create and make the best templates of expenses and recurrent invoices with also manage them properly. I can better track the time of billing and expenses and then receive the payments online. The invoices options and billing designs are so flexible by Time Tracker.
Puntos a favor
With the help of Time Tracker software, it is so easy for us to better manage all of our invoices by tracking the time billing and to create the customize invoices to get the payment transaction online in faster manner. It is a fully accounting and invoices software because it automatically manage our bank accounts and bank balance sheets assets. We are also able to send all of our invoices with payments to our customers. By Time Tracker, the scheduling of our payments with invoices and expenses are so great because we have a lot of controls about the information of our invoices. So, it is very easy to set up our operations, sales and inventory payments by this efficient software. The dashboards features really told me about my accounts conditions with excellent invoices and billing. If you receive your payment and send within a second, then you must need Time Tracker software.
Puntos en contra
The main drawback of Time Tracker software is that it does not have the ability to remind about the pending payments, sending invoices and receiving payments. It also does not provide the records of all the previous payments, contacts and store invoices but it has the ability to store the customer information for upcoming invoices, payments and accounts schedules.
- Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
"Streamline Your Time Management with X - A Comprehensive Review of the Best Time Tracking...
Revisado el 19/1/2023
Using time tracker software can be a useful experience for individuals and teams looking to improve their productivity and manage their time more effectively. Some benefits of using time tracker software include the ability to accurately track time spent on specific tasks, projects, or clients, set reminders to stay on schedule, and generate detailed reports on time usage. This can help users to identify areas where they may be wasting time, or where they may need to allocate more time to meet project goals. Additionally, time tracking software can also be used to bill clients accurately and manage team member’s time and productivity. However, some users may find it to be an intrusive experience and might not like the idea of being constantly monitored.
Puntos a favor
Increased productivity: By tracking the time spent on different tasks, employees can better understand how they are using their time and make adjustments to increase efficiency.Improved project management: Time tracking software can be used to track the progress of projects and help managers identify any potential delays or issues.Accurate billing: Time tracking software can be used to accurately bill clients for the time spent on a project, which can help improve the financial management of the company.Better time management: Time tracking software can help employees better manage their time by providing a clear picture of how they are using their time and where they may need to make adjustments.
Puntos en contra
rivacy concerns: Some employees may be uncomfortable with the idea of having their work monitored.Distraction: The act of constantly monitoring time spent on tasks can be distracting and disrupt workflow.Inaccuracy: Time tracking software may not accurately capture all of the time spent on a task, particularly if an employee is multitasking.Resistance to change: Employees may resist using the software if they are not used to having their work monitored or if they feel that it is unnecessary.