Time Doctor

Software preciso de seguimiento de tiempo

Calificación general

4,5 /5
(507)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,4/5

93%
Un ha recomendado esta aplicación
Ordenar por

Opiniones de 507

Oscar
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Control total y vigilancia sobre el desempeño propio o de los empleados.

Revisado el 20/4/2023

Mi experiencia fue muy positiva, al ser una persona que se distrae mucho me servía ver mis resultados para ver que tan productivo era y saberme monitoreado pues me permitía sentir una mayor responsabilidad sobre mi parte del proyecto.

Puntos a favor

Me parece una herramienta increíble para poder tener control en cualquier proyecto y que permite verificar que cada quien este enfocado en hacer su trabajo aún haciéndolo cada quien de manera remota. El saber que lo que haces dentro de la computadora a tus horas laborales será visto por un administrador, permite que el usuario se enfoque de una mejor manera en sus labores, así como la inactividad que no cuenta los minutos que no trabajas te permite ver tu progreso de manera más realista.

Puntos en contra

Como tal la herramienta me parece perfecta pero en manos equivocadas puede provocar incomodidad a los trabajadores si el administrador no tiene la mínima tolerancia en el tiempo de inactividad mínimo o el uso de programas ajenos al trabajo.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Una buena aplicacion para gestionar tu tiempo, o el de los demas.

Revisado el 25/2/2023

A grandes rasgos es una buena herramienta de monitoreo y gestion de tiempos.

Puntos a favor

Es un software de los mas util para que las empresas, sobre todo las medianas o grandes empresas, que tienen dificultades para el control de las jornadas laborales, puedan gestionar el tiempo de sus empleados para aumentar la productividad.O en el caso de ser trabajador por cuenta propia saber cuanto tiempo estas malgastando a lo largo de la jornada.El programa permite la creacion de informes o analisis al final del dia que te llevara a tener un vision mas clara de la gestion de tu tiempo a lo largo del. diaEl monitoreo es automatico aunque tienes que inicarlo tu mismo. A su vez se detendra en el momento que no detecte movimiento en el raton o pulsaciones en el teclado.

Puntos en contra

La desventaja es la misma que en muchos programas que conozco, que es el precio.Apenas son 5 euros al mes, pero hay que tener en cuenta que no tiene demasiada funcionalidad para pagar 5 euros la mes.Y en el caso de alguien que quiera gestionar el tiempo de sus empleados esto subiria a 10 euros por empleado.Deberian aumentar su versatilidad y asi quizas valdria lo que cuesta.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Perfecto para el control de las tareas que realiza tu equipo

Revisado el 31/10/2022

Puntos a favor

Dentro de la empresa lo tenemos en instalados en algunos miembros del equipo donde necesitamos un mayor control de los tiempos y las tareas que se realizan, de hecho es perfecto para el control de esas tareas en equipos del personal que teletrabaja.

Puntos en contra

No hay nada que nos disguste, cumple perfectamente con nuestras necesidades

Diego
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Time doctor perfecto para gestión de horas de trabajo presencial y teletrabajo

Revisado el 4/11/2022

Puntos a favor

La facilidad para gestionar y controlar las horas de trabajo cumplidas y la planificación de tiempo a futuro

Puntos en contra

No es problema de la app pero algunos dispositivos móviles de no tan alta gama tienen lentitud , debido a las características de los equipos

Silvia Anabel
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Time Doctor te ayuda a gestionar tu tiempo de mejor manera.

Revisado el 2/2/2023

Excelente me ha servido mucho para organizar mejor mi tiempo en diferente proyectos, los reportes me ayudan a visualizar mejor en que invierto el tiempo.

Puntos a favor

La faciliadad de implementación y uso, algo que lo hace práctico. Sus reportes nos han ayudado a gestionar mejor los tiempos de nuestras tareas y con ello mejorar el rendimiento tanto para los empleados como para los clientes.

Puntos en contra

Tal vez el precio es un poco elevado para una persona que recién empieza como freelancer.

Catalina
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Uso del servicio

Revisado el 8/10/2020

Es una herramienta que administra y organiza el tiempo de los colaboradores, con muy buenas métricas y que ayudan a mejorar la productividad de la empresa

Puntos a favor

El producto es fácil de usar, y controla todas las funciones y tareas de los colaboradores en tiempo real.

Puntos en contra

Sería útil un informe diario por persona, que indique el total de capturas de pantallas, cuántas fueron inactivas, y que además tenga métricas de la cantidad de pantallas que tienen poco movimiento de teclado y mouse. Adicional un informe de cuántas pantallas solo tienen movimiento de mouse sin tecleado

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Time Doctor, el software del futuro

Revisado el 24/11/2022

Ha sido una maravillosa experiencia su uso

Puntos a favor

Me gusta que es un software práctico y sencillo

Puntos en contra

Todo lo del software me gusta, creo que deben mejorar la rapidez

Jaime
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Seguridad de la Información

Revisado el 30/3/2021

.

Puntos a favor

Es un producto facil de usar y que tiene ya una reputacion ganada

Puntos en contra

Es un producto facil de usar y que tiene ya una reputacion ganada, asi que no tengo nada negativo

Emily
Calificación general
  • Sector: Ingeniería civil
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Aplicación muy buena

Revisado el 13/10/2020

Una app muy buena, sin embargo existen dos time doctor y eso confunde, use time doctor 2 porque me dijeron que esa era mejor app

Puntos a favor

El apoyo para gestionar el tiempo de trabajo

Puntos en contra

El dashboard de la página, tenia ciertos errores por ejemplo para comparar tiempos pasados y actuales.

Pablo
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

ficho mi tiempo de trabajo con esta app

Revisado el 20/12/2022

Puntos a favor

es realista y mis jefes estan contentos con su funcionamiento del tiempo q paso redactando las valoraciones

Puntos en contra

existen maneras de falsear el tiempo de trabajo... con un pulsador de teclas

Dianne Mae
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

TimeDoctor is a very important tool for me as a freelancer, consultant and start-up entrepreneu...

Revisado el 5/10/2017

I am able to maintain transparency with my clients at all times. TimeDoctor helps me track my hours and provide documented proof of work and give my clients a better view of how I complete my work/tasks.

It also helps me in managing my time better.

Puntos a favor

TimeDoctor is straightforward and easy to use.

I like that the desktop tool offers two versions: Pro and Lite, which helps you to choose the right application based on your usage and computer's resources.

TimeDoctor also has a lot of integrations - particularly to different Project Management tools. This is especially helpful with managing different clients who each have a different preference on the project management tool that they are using.

TimeDoctor is also very cost-efficient for me as a freelancer/consultant.

Puntos en contra

The price of additional users is a bit expensive for entrepreneurs who are just starting their own team, but overall, it is a worthwhile expense.

Ryan
Calificación general
  • Sector: Diseño gráfico
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best Time Tracking Software for In-House and Remote Employees

Revisado el 14/8/2021

We at Fullstop360 are totally satisfied with the overall performance of Time Doctor. It is good for time-tracking, task-management, timesheets, poor time use, web & app usage, attendance, and payroll etc.

Puntos a favor

I have given Time Doctor 10 out of 10 as I simply love it. We have been using it for more than 4 years and it has proved to be a great tool to manage the in-house and remote employees. It is pretty convenient to install and work with. It allows to track time and improve productivity. It gives your complete control over your work. The effective reporting system helps you to figure out a better use of your time. It provides browsing history, top website, and poor management of time. In the capacity of an HR Manager, I use Time Doctor to mark employee attendance. You can check time-in and time-out and total work hours of your team members. It shares employee activity by sending screenshots. I also get help in managing the payroll. There's another cool option that TD allows to manually edit time. Sometimes, people forget to start Time Doctor and then approach me to adjust their times. In all reality, you can do a lot of cool things to manage your team and work.

Puntos en contra

The only con that I observed as a user is the 'display of activity bar'. It stays on top and sometimes becomes quite irritating. There's an option to hide it but the chances that sometimes you forget to turn Time Doctor on. Likewise, the breaktime monitor is a bit irritating. When you're busy in a though process and staring on your screen but you have not moved your mouse or touched the keyboard, Time Doctor will assume that you're gone for a break. I don't know how to fix it but it would be really cool if there's some sort of a sensor.

Raquel
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

One of the best tools for working time tracking.

Revisado el 5/4/2023

So far, I am satisfied with the features and capabilities provided by Time Doctor. However, implementing project-specific ratings for the web and mobile applications would be an excellent enhancement to an already outstanding platform.

Puntos a favor

Time Doctor Pro empowers users to create customized projects and tasks, which proves extremely helpful in organizing a step-by-step task list for each project. Additionally, the platform's capability to adjust time entries to account for software updates or system restarts further enhances its functionality. As a remote team manager, I thoroughly enjoy using Time Doctor Pro to track my remote team member's working hours.

Puntos en contra

Although "I am satisfied with Time Doctor's functionality, but some of my team members have labeled it as a micromanagement tool, lol.

Sabrina
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Not a way to improve productivity.

Revisado el 8/10/2020

Not a great experience. People are not robots that have to be infront of the computer 8 hours a day and constantly typing or moving the coursor. The webcam shot feature is beyond a invation of privacy, mostly for people who work from home. It is a micromanagement app that is completly unnecessary.

Puntos a favor

The app is pretty easy to use.. You load tasks and start them by clicking on PLAY. It has lots of features including webcam shots, screenshots, time tracker and pop up that asks whether you've been working when there's no activity on the user's side. They have a computer and mobile app.
Really good feature is that as a company you can set it up to blur screenshots taken so no information is leaked.

Puntos en contra

It does not help employees to be productive. The sign that pops up when there's no mouse or keyboard activity shows even when you're watching a video, on a webinar or even making a presentation in which is mostly talking and it is not only super unprofessional but also, if you fail to click on the "Yes (I am working)" the time worked will turn orange and labeled as "Manually added time".

Lauric Fruitace
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Time Doctor

Revisado el 9/3/2023

Time Doctor has been an invaluable tool for keeping me accountable and organized. I use it to track my progress on projects, set deadlines, and plan out my day. It helps me stay on task and be more productive in my work. I also love the Pomodoro timer feature to break up my tasks and stay focused. Overall, Time Doctor is an excellent productivity tool that I would highly recommend.

Puntos a favor

Time Doctor is an excellent choice for busy professionals who need an easy-to-use and intuitive time tracking and productivity tool. It has a wide range of features, including project and task management tools, that make it simple to stay organized and on top of different projects. Additionally, it has powerful reporting features that allow for insightful analysis and visualization of time data. On top of that, its security features provide peace of mind by allowing control over who can access the system and ensuring that data is kept safe. All things considered, Time Doctor is a great way to manage time and stay productive.

Puntos en contra

Time Doctor is a great tool for tracking time and productivity, but the learning curve can be a bit daunting.

Alain Jove
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Productivity tracked with ease

Revisado el 7/1/2021

Overall, this is very handy and it does what it is supposed to do - which is tracking productivity in this work from home setup.

Puntos a favor

Due to COVID, we were forced to work from home and monitoring our work activity is conveniently done with this app. Although it kind of looks old school in its interface, I don't mind because it is lightweight, it is efficient in tracking browser and screen activity when it's active with you not even noticing your screen already captured, doesn't create lag time and transparent with its screen captures as you can easily log in to your account with the email associated to the time doctor account and see the screenshots captured whether you are a basic or an admin user. The last part is very important as privacy should be a priority specially nowadays when hacking has become rampant.

Puntos en contra

The reason why I rated it only eight for recommending it to others is because you'd have to make changes to the settings as the default is launching on startup. And I don't want it snooping around and doing screenshots if it's off work hours, and people tend to forget about this and some might not even be aware about this part of the settings. I also still see it on the system tray even after logging out so I'd have to manually close it every time, which can be a bit annoying. Although it stops screen captures when you're pausing it which is great.

Ankur
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great app for time management

Revisado el 3/5/2023

Overall it is a great tool to bring productivity to the team.

Puntos a favor

We can view the video at any time to know what we did back in time.It can help some to improve their efficiency by observing what and where they have been working.As well as it brings transparency to work.

Puntos en contra

We did not find a solution to skip the video part where no activity has been tracked. This means providing the option to skip non-active time during video monitoring.

Daisy
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Thanks, Time Doctor!

Revisado el 3/5/2023

Great!

Puntos a favor

Time tracking can make sure that we stay productive throughout the day

Puntos en contra

No reminders once you've gone through the allowed break time.

Nathallia
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Time Doctor: Empowering Productivity in Remote Work

Revisado el 23/5/2023

Time Doctor enhanced my time management and productivity in remote work.

Puntos a favor

Time Doctor provides comprehensive time tracking and productivity monitoring, improving efficiency and accountability in remote work environments.

Puntos en contra

some users may find its tracking features intrusive or overly invasive to their privacy. It's important to consider personal preferences and privacy concerns when using such tools.

Kritesh
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Synergy Booster

Revisado el 17/5/2023

Puntos a favor

Time doctor allows to monitor and manage the team with ease and drastically boosts the productivity.

Puntos en contra

Downloading the software takes hours sometimes,

Roldan
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

One of the best Freelance Time Tracker, if you agree.

Revisado el 10/3/2022

Time doctor has improved enough since I've used it in the early 2014. I love it's reporting, screenshot, billing and archiving.

Puntos a favor

Ease of use. One of the best function of the tracker - just like any other software - it should be. Screen capture is the second, just if cases where your client needs to police your progress.

Puntos en contra

They might need to fix the redundant notifications. Such as it keeps checking you out if you are still working. If I'm a video editor and I'm rendering a video for 5 hours, the function needs to be intuitive or at least palpable. The software is obviously dependent on keyboard and mouse activities.

Kristofffer Lloyd
Calificación general
  • Sector: Externalización/deslocalización
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

God for tracking

Revisado el 14/9/2019

Everything was smooth and totally satisfied with there service.

Puntos a favor

It was easy to use and very convenient, will be sharing to other friends

Puntos en contra

Sometimes it crashes but it`s okay, there support always remind us every time there`s updates or maintenance.

Maria Lenin
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Real Time Monitoring and Accurate Time Use Data for your Remote Workers

Revisado el 21/8/2018

Puntos a favor

With the latest technology, more effective collaborative tools have been developed to address the difficulties and disadvantages of hiring remote workers. Virtual Assistants are in demand helping companies Worldwide produce more and better results for a low cost. Most remote workers and Virtual Assistants are paid by the hour and with Time Doctor, the management can track their employees real work status and productivity time. The features are designed to monitor the agent's screens and open tabs to ensure that the workers are doing work related tasks and opening company approved sites. Dashboard shows agent status where a Green circle beside the users name- means the person is working, if red, means the person is not working or on break At the end of the day, a report on accurate time usage can be viewed. Data gives the total of hours worked. It also shows the different tasks and how much time spent per task. You can select total hours worked per day, week, or per month.
What I like about Time Doctor is that it provides agent screenshots every 9 minutes. It also shows if there is a low activity period.

Puntos en contra

Most benefits and advantages are for employers and management with the reports and actual agent status and work hours. However, the agent's Time Doctor Application / Dashboard is not easy to manage and use. Integration to company's accounting and company provided software can be complicated. For every task accomplished it should also be made available in their time doctor application. Agent should identify which task he/she is currently working on that particular hour by providing notes per hour after selecting which task category it belongs. Agents however can save permanent tasks instead of typing them saving them more time by just clicking on the saved task before he or she starts working.

Mario
Calificación general
  • Sector: Recursos Humanos
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

There's no better system to use for activity tracking

Revisado el 27/7/2021

I am solving employee's issues. I am overseeing what they do, and how they manage their own time. Plus, it allows us the possibility to have back-up data in case of a client's complaint.

Puntos a favor

I think TimeDoctor has become one of those critical tools that we wouldn't be able to run our business without it. Screenshots activity is one of the most used features within our organization and it allows us to actually oversee and prevent any potential issues that may arise.

Puntos en contra

Not at all. I think the app overall is fantastic and should be your daily companion.

Alternativas consideradas

DeskTime
Lucy
Calificación general
  • Sector: Educación superior
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Many useful features but support for a solo user is minimal and getting worse

Revisado el 24/8/2021

The customer service has been quite good, though most of the time the answers to my questions have been that the feature I need is not available, not customizable, and will not be added to future releases.

Puntos a favor

I found the software easy to install and use. The reporting feature is not as flexible as it needs to be, but the product is a big help in helping me track my time usage.

Puntos en contra

I bet that many users are capable of managing a report customization system, but no such option is available. I end up editing the reports extensively, and that rather defeats the purpose of using the product. I am the only person in my office who uses this product, so I am not managing anyone. There are features that are incredibly annoying because they do not apply to me, yet I still need to deal with them. For example, the latest update requires entering a reason for adding time manually. I know the reasons, and find the extra mouse and keyboard clicks incredibly annoying.