A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Software para bomberos. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

27 opciones de software

GovPilot es una solución de gestión de gobierno electrónico diseñada para ayudar a las organizaciones gubernamentales a agilizar y administrar sus operaciones con automatización del flujo de trabajo, creación de informes y analíticas, herramientas de participación constitutivas y mucho más. Las aplicaciones para tabletas y teléfonos inteligentes... Saber más sobre GovPilot
El desarrollador de aplicaciones móviles Snappii te ayuda a desarrollar y personalizar aplicaciones de negocios móviles potentes, sin necesidad de programación ni de codificación, en solo unos días. Saber más sobre Snappii
SmartServ is a cloud-based field service management software, which helps HVAC, plumbing, and electrical businesses in the home services industry manage jobs, technicians, and payments on a unified platform. Features include real-time notifications, dispatch, contact management, and analytics. Saber más sobre SmartServ
Software online fácil de usar. Muy poderoso y modular, incluye programación, control de horas, seguimiento de certificaciones, correo electrónico/mensajes de texto, formularios online, seguimiento de equipos, seguimiento de clases de capacitación, documentos online y mucho más. Creado específicamente para EMS, bomberos y policía. Saber más sobre eSchedule
Rescue Hub es una solución de capacitación integrada y diseñada para ayudar a los departamentos de bomberos a gestionar todos los requisitos de capacitación en una plataforma unificada. Los administradores pueden utilizar la plataforma para crear programas personalizados de capacitación de servicios contra incendios, programar sesiones o tareas... Saber más sobre Rescue Hub
The Fire Package, de Emergency Reporting, es un software modular para la gestión de bomberos que permite a los usuarios rastrear, gestionar y analizar lo que está sucediendo dentro de su estación de bomberos. La solución cuenta con 16 módulos para operaciones diarias que incluyen informes de NFIRS, ocupación, turnos, entrenamiento y más. Saber más sobre Emergency Reporting
El software Dossier Fleet Management ayuda a los gerentes de transporte de superficies a controlar y administrar flotas de vehículos y otros activos. Saber más sobre Dossier Fleet Maintenance
Rhodium Incident Management Suite es una solución de administración de incidentes basada en la nube. Está diseñada para agencias de seguridad pública, como proveedores de servicios médicos de emergencia, departamentos de bomberos, autoridades de aviación, instalaciones industriales o de fabricación, campus escolares y fuerzas de aplicación de la... Saber más sobre Rhodium Incident Management Suite
Upgrade your Fire Department's paper checksheet systems. PSTrax is the leading system for Fire operations checks and logistics management. Track apparatus, SCBA, PPE, inventory, and controlled substance checks in one place. Saber más sobre PSTrax
Employee scheduling and workforce management software for various industries including EMS, fire/rescue, law enforcement, communications, and healthcare Saber más sobre Aladtec
CityReporter es una solución de gestión de inspección basada en la nube que ayuda a corporaciones municipales y gobiernos locales a gestionar el riesgo y evaluar el rendimiento de los activos. Ofrece funciones de seguimiento de inspección, planificación de programas de seguridad, presupuestos, mantenimiento de registros, introducción de hojas de... Saber más sobre CityReporter
VCS is a workforce management platform, which helps municipalities, law enforcement agencies, and police or fire departments create and schedule work requests for employees. Features include reminders, time clock, real-time updates, employee availability tracking, and reporting. Saber más sobre VCS
Online inventory management system with intuitive location mapping and product visualization for inventory items. Saber más sobre CyberStockroom
Station Check is a cloud-based operations management software designed to help fire departments manage their assets and workflow with dynamic checklists, smart trigger technology, asset tracking, auto-alerting and dashboards, and more Saber más sobre StationCheck
Code3 Firewatch is a resilience analytics solution designed to help fire departments and emergency medical service (EMS) agencies visualize and evaluate the response performance and predict changes in service demands. Saber más sobre Code3 Strategist
For Multi-unit restaurants that need tracking & accountability of maintenance & operation tasks without the overkill of CMMS or work orders. Saber más sobre Owl Ops
StationSmarts is a web-based records management solution designed for fire departments to manage all of their operations from a single database. The software includes a National Fire Incident Reporting System (NFIRS) interface, pre-fire planning, inspections management tools, duty rosters, and more. Saber más sobre StationSmarts
EDP is a software for planning vehicle operations. This application has been designed for fire brigades, aid organizations, and rescue and recovery services. EDP gives operations manager an overview of where vehicles are currently deployed and on what orders. Saber más sobre EDP
FWportal offers extensive management functions for fire departments. The software makes it possible to map complex structures. The team management function helps users assign team members to local stations and divisions. The software can track courses, promotions, driving licenses, and ID cards. Saber más sobre FWportal
MP-FEUER documents information for fire brigades, rescue services, and preventive fire protection providers. Its administrative functions cover all equipment, from the clothing store to hoses and breathing apparatus, and premises. Saber más sobre MP-FEUER
Fireboard helps fire departments plan and document their operations. The software consists of a free basic system and six extensions including communication, operations management, situation mapping, state of emergency, patient management, and respiratory protection monitoring. Saber más sobre Fireboard
FireManager is management software consisting of several modules that are intended to support fire stations in Bavaria in their daily work. Among other things, this web-based application offers functions for device and personnel management. Saber más sobre FireManager
amefire is management software designed to help fire departments of all sizes streamline administrative and other operations. The software is cloud-based and can also be used on Windows platforms. Using a modular structure, amefire can be adapted to the individual needs of each respective service. Saber más sobre amefire
FireOffice is an administration software package for fire brigades and supporting associations, which helps manage a variety of operations. It stores data locally and ensure compliance with General Data Protection Regulation (GDPR) requirements by allowing appropriate data access and control. Saber más sobre FireOffice
To simplify the administrative processes of fire departments, syBOS provides various features for data processing via an online platform. Users can access an overview of staff, vehicles, and devices, as well as store data in a single centralized location. Saber más sobre syBOS
Responserack provides modern integrated services for informing and empowering volunteer firefighters. Connected and engaged volunteer firefighters are retained firefighters. Full end to end solution for CAD integration, dispatch notifications & incident reporting. FEMA/USFA approved for NFIRS 5.0. Saber más sobre Responserack
Pace Scheduler is a cloud-based scheduling solution designed for police departments, municipalities, fire departments, and public transportation organizations. Organize and manage all day-to-day schedules from shift scheduling to time-off requests to daily assignments. Saber más sobre Pace Scheduler

Categorías relacionadas