A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Software de Text Mining. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

25 opciones de software

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API de NLP de alto rendimiento lista para producción que está diseñada para NER, análisis de sentimientos, clasificación, resumen, respuesta a preguntas, traducción, detección de idiomas, tokenización y etiquetado POS. Se basa en transformadores spaCy y Hugging Face. Todos los modelos se pueden usar de forma gratuita. Saber más sobre NLP Cloud
DiscoverText tiene funcionalidades como búsqueda avanzada, filtrado de metadatos, deduplicación, el agrupamiento, programación manual y desarrollo de clasificadores de aprendizaje automático personalizados. Saber más sobre DiscoverText
Captura datos web, automatiza procesos y realiza ampliaciones. Cuenta con la confianza de miles de empresas y más del 30 % de las empresas de Global Fortune 500. Asistencia telefónica gratuita. Saber más sobre Mozenda
VisibleThread Docs is a document generation software designed to help enterprises create compliance matrices and shred request for proposals (RFPs) in real-time. Businesses can utilize the language analysis tool to analyze proposals, solicitations, and other documents, and flag complex language. Saber más sobre VT Docs
Keatext es una plataforma de analíticas de texto basada en la nube para la gestión de la experiencia del cliente, los estudios de mercado, la implicación del empleado y más, que analiza los comentarios y los comentarios de los clientes, incluidas las respuestas a encuestas, las opiniones, las transcripciones de los centros de atención telefónica y... Saber más sobre Keatext
Thematic es una plataforma de análisis de comentarios que extrae información de múltiples canales en una sola vista, descubre temas y sentimientos emergentes específicos y proporciona visualización y creación de informes. Te ayuda a retener mejor a los clientes, reducir el volumen de los centros de contacto y ahorrar costes en la creación de... Saber más sobre Thematic
PrediCX de Warwick Analytics es una herramienta automatizada de análisis predictivo para texto que utiliza aprendizaje automático para clasificar y etiquetar datos basados en texto. Saber más sobre PrediCX
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based tool allows users to control knowledge, data, documents, forms, emails, learning, compliance, & more whilst also providing features for managing employees, clients & partners. Saber más sobre Centralpoint
PaloPro es una solución de escucha social que ayuda a los equipos de marketing, marca y comunicación a supervisar noticias, publicaciones, debates y videos en Internet y en los canales de redes sociales en tiempo real. La plataforma ha sido diseñada principalmente para ayudar a las empresas a reunir y analizar las referencias específicas a la... Saber más sobre Palo Pro
Qordoba es un asistente de escritura de IA para empresas. Lo que la hace poderosa es la plataforma de guía de estilo que la respalda, que te permite personalizar las pautas de escritura de tu marca única y ayuda a todos en tu empresa a escribir con el mismo estilo, terminología y voz de la marca. Saber más sobre Qordoba
La minería de textos es el proceso de extraer información de los textos. Es común utilizar distintos términos en el sector, como "minería de textos" y "minería de información". Los procesos analíticos se basan en técnicas de procesamiento del lenguaje natural, lingüística computacional y ciencia de datos. Saber más sobre Gavagai
Survey Analytics helps companies listen. Our interconnected and scalable suite of powerful tools allow you to collect 360 feedback both internally and externally. We also offer great developer tools such as an API and SDK for full integration to meet the needs of your custom environment. Saber más sobre Survey Analytics
MonkeyLearn is a cloud-based text analytics solution that extracts data from emails, surveys, tweets, or any text and turns it into custom visualizations. The platform provides insights and workflow automations for support, product, customer experience (CX), and development teams. Saber más sobre MonkeyLearn
Surveytagger takes in customer comments in an Excel file and tags the comments with topic and sentiment. Results are presented in a dashboard with drill-down capability and Excel exports. Surveytagger works in ten languages: Danish, Dutch, English, Finnish, French, German, Italian, Norwegian, Spanish and Swedish. Saber más sobre Surveytagger
OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand unstructured data from disparate sources. The data provides insights on metadata such as sentiment and emotion for better decision-making while freeing up resources and time. Saber más sobre OpenText Magellan
Advize is a cloud-based customer feedback analysis & experience automation solution which allows users to combine voice of the customer (VoC) feedback from across the customer journey, identify themes & customer sentiments, & combine reach, loyalty & satisfaction scores to prioritize impact drivers Saber más sobre Advize
Sinequa es una plataforma de búsqueda y analíticas basada en la nube y local diseñada para ayudar a las grandes empresas a descubrir información en datos estructurados o no estructurados empleando inteligencia artificial y tecnología de aprendizaje automático. Saber más sobre Sinequa
Clarabridge is a customer experience management app that turns customer feedback into analytics. It uses a text analytics engine to translate customer interactions from multiple sources to generate actionable insights for business. It helps you garner important customer sentiment and intentions. Saber más sobre Clarabridge
Semantria is a text analytics and sentiment analysis app that interprets social media engagement and other customer interactions. The app pulls data from tweets and Facebook posts, as well as survey results, reviews and other business content to identify trends and provide deeper customer insight. Saber más sobre Semantria
Akio.CX is an omnichannel customer relations tool, designed to facilitate web, telephone, email & social media conversations between customers & customer service teams. Saber más sobre Akio Unified Interaction Center
Intelligent OCR is an optical character recognition solution for business of all sizes that can scan documents and emails to capture relevant data from document formats such as PDF, XML, EDL, Microsoft Word, TIFF, JPEG, HTLM, and more. Saber más sobre EchoVera Intelligent OCR
Amenity Analytics is a natural language processing software designed to help businesses in the finance and insurance sector transform data into actionable insights. It offers a key drivers module, which enables administrators to identify emerging risks and analyze the company's health. Saber más sobre Amenity Analytics
Repustate is a natural language processing (NLP) software designed to help businesses in the pharmaceutical, automotive, government, and other sectors analyze customers’ sentiments across product reviews, podcasts, and videos. Administrators can utilize AI-enabled tools to automatically extract relevant information from unstructured data in... Saber más sobre Repustate
MeaningCloud is a text analytics software designed to help businesses across publishing, banking, insurance, healthcare, and pharmaceutical industries gain data insights into unstructured information sources. It enables employees to extract data from various document types. Saber más sobre MeaningCloud
Luminoso is a cloud-based text analytics software designed to help businesses of all sizes upload, analyze, and visualize structured and unstructured customer insights data using artificial intelligence (AI) and natural language understanding technology. The platform includes multilingual capabilities, enabling organizations to process data in... Saber más sobre Luminoso

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